ЦК Природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях

PanasjukE  
Nebozinska Tsymbvaljuk1
Dolbnjak Sirman
Matvijchuk Nebozinsky

 

 

З історії предметно –методичної комісії природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях

Вже в 50-х роках у Дубенському педагогічному училищі (засноване у травні 1945 року та реорганізоване від 14.12.1998 року в Дубенський коледж РДГУ) для організації методичної роботи, підвищення теоретичного рівня та професійної кваліфікації викладачів, удосконалення навчально-виховного процесу  була налагоджена діяльність предметно-методичних комісій. До 1976 року викладачі природничих, математичних дисциплін, фізичного виховання та практикуму в навчальних майстернях працювали в одній предметно-методичній комісії, яку очолювали викладачі:

Козлова К.Л. - викладач математики (з 1956 року)

Максименко Г.І. - викладач природничих дисциплін (з 1963 року)

Процевська М.М. - викладач природничих дисциплін (з 1965 року)

Гордієнко Г.У. - викладач математики (з 1966 року)

Лагодзінська Г.П. - викладач математики (з 1972 року)

З 1977 року предметно-методична комісія викладачів природничих дисциплін почала функціонувати як окрема комісія і її головою була призначена Глобенко В.С. До складу комісії входили викладачі біології, анатомії, хімії та фізичного виховання: Яковенко В.Г., Процевська М.Н., Богут Л.С., Богут Л.Д., Соболєв А.В., Сикліцкий Л.О. та Лагнюк В.Д.

З вересня 1984 року комісію очолила Клименко Н.І. і до складу комісії входять викладачі біологічного циклу: Яковенко В.Г., Богут Л.С., Глобенко В.С., Панасюк Є.М. та Небожинська Н.В.

Починаючи з січня 1987 року предметно-методичну комісію очолює Небожинська Н.В. З 2004 року на цю посаду призначена викладач природничих дисциплін Панасюк Є.М.

З вересня 2011 року до складу предметно-методичної комісії викладачів природничих дисциплін входять викладачі практикуму в навчальних майстернях та образотворчого мистецтва.

Викладачі природничих дисциплін:

Початок трудової діяльності

Прізвище, ім’я,

по-батькові викладача

Навчальна дисципліна

1950

Калтугіна М.Ф.

Шкільна гігієна

1951

Боровко О.Г.

Хімія, анатомія, зоологія

1951

Максименко Г.І.

Ботаніка, зоологія, основи дарвінізму, методика природознавства, шкільна гігієна, анатомія

1953

Шатровська Л.Г.

Біологія

1962  

Процевська М.М.

Хімія, методика природознавства, біологія, сільське господарство

1968

Кононенко Є.М.

Біологія, хімія, анатомія, с/г, методика природознавства

1972

Глобенко В.С.

Хімія, біологія

1973

Богут Л.С.

Хімія, біологія

1975

Клименко Н.І.

Хімія, біологія

1975

Яковенко В.Г.

Військова справа, анатомія, біологія

1981

Семенюк С.М.

Біологія

1981

Касьяненко Є.М.

Біологія

1982

Панасюк Є.М.

Хімія, біологія, анатомія, методика природознавства

1984

Небожинська Н.В.

Географія, основи природознавства, методика природознавства

1985

Городецька Р.М.

Медико-санітарна підготовка, анатомія, с/г, екологія

1989

Жара Д.Я.

Біологія, основи медичних знань, медико-санітарна підготовка

1993

Бабак В.П.

Хімія, біологія

2003

Цимбалюк Т.В.

Основи медичних знань, основи екології

2003

Яковенко Ю.Г.

Анатомія, біологія, основи медичних знань

2012

Гаврилюк Т.Л.

Біологія

2012

Королевич К.П.

Валеологія, основи початкового курсу природознавства

 

 

 

Викладачі практикуму в майстернях та образотворчого мистецтва: 

 

Початок трудової діяльності

Прізвище, ім’я, по-батькові викладача

Навчальна дисципліна

1951

Лучинська Л.В.

Каліграфія та креслення

1951

Дубовська О.І.

Малювання та креслення, каліграфія і методика

1955

Гнатюк С.Д.

Майстерня

1958  

Кущевий Б.Д.

Малювання, каліграфія

1960

Мидлик Н.П.

Малювання, каліграфія

1962

Білоцерківський М.Є.

Малювання, каліграфія

1962

Полянський К.Я.

Майстерня

1962

Поліщук С.В.

Майстерня, малювання, домоведення

1962

Тишкевич О.П.

Майстерня

1962  

Ярмошевич І.І.

Малювання

1970

Карп’юк Ю.Я.

Майстерня

1970

Шкроб О.М.

Образотворче мистецтво

1971

Мудрик П.Я.

Майстерня

1972

Довгань В.І.

Малювання

1983

Кузнєцов І.І.

Зоображувальне мистецтво

1974

Перета М.Д.

Малювання, практичні роботи в майстернях

1974

Круцик В.В.

Майстерня

1974

Дубовський І.М.

Майстерня

1974

Бобров В.

Малювання, практичні роботи в майстернях

1977

Мащенко А.А.

Малювання

1977

Киричук М.Ф.

Практичні роботи в майстернях

1984

Бардецький Б.П.

Малювання

1984

Білоусов Ю.П.

Практикум в навчальних майстернях

1986

Радей А.М.

Методика трудового навчання, ПНМ

1987

Петрук Е.В.

Практикум в навчальних майстернях

1988

Петрівська М.Б.

Зоображувальне мистецтво, методика навч. зобр.мист.

1997

Царук М.М.

БЖД, ПНМ

2002

Сірман О.А.

 Малювання і ліплення, художня праця

2003

Матвійчук С.В.

Охорона праці в галузі, ПНМ

2011

Небожинський В.М.

Методика трудового навчання, ПНМ

 

 

 

Склад ПМК природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях з 2015 року

Прізвище, ім’я, по - батькові
Дата народження
Освіта
Категорія

Посада

1.

Бабак Валерій Павлович

08.01.1958

Тернопільський державний педагогічний інститут, 1980

Аспірантура РДГУ, 2002

Вища

Викладач-методист природничих дисциплін, директор коледжу

2.

Небожинська Ніна Василівна
29.11.1955
Тернопільський державний педагогічний інститут, 1979
Вища
Викладач-методист природничих дисциплін, завідувач навчально-методичного кабінету

3

Панасюк Євгенія Миколаївна
27.02.1956
Ужгородський державний університет, 1978
Вища
Старший викладач природничих дисциплін, голова ПМК

4.

Цимбалюк Тетяна Василівна
04.04.1981
Рівненський державний гуманітарний університет, 2003
Спеціаліст І категорії
Викладач природничих дисциплін

5.

Сірман Оксана Ананіївна
19.08.1979
Рівненський державний гуманітарний університет, 2002
Вища
Викладач образотворчого мистецтва з методикою навчання

6.

Матвійчук Світлана Василівна
24.04.1959
Рівненський державний гуманітарний університет, 1997
Спеціаліст І категорії
Викладач методики трудового навчання

7.

Небожинський Віталій Михайлович
08.09.1985
Рівненський державний гуманітарний університет, 2009
Спеціаліст ІІ категорії

Викладач методики трудового навчання

8

Гаврилюк Тетяна Леонідівна
17.03.1976
Рівненський державний гуманітарний університет, 2000
Вища

Викладач природничих дисциплін

Напрями, спеціалізації підготовки

Комісія є випускаючою.

ВикладачіПМК викладають:

Нормативні навчальні дисципліни:

 загальноосвітні дисципліни

  • біологія
  • хімія
  • екологія
  • захист Вітчизни (основи медико-санітарної підготовки)

дисципліни природничо-наукової (фундаментальної)  підготовки

  • безпека життєдіяльності
  • основи охорони праці
  • основи екології
  • основи медичних знань
  • анатомія, фізіологія і гігієна
  • основи валеології
  • основи початкового курсу природознавства

дисципліни професійної і практичної підготовки

  • методика навчання природознавства
  • методика трудового навчання з практикумом
  • образотворче мистецтво з методикою навчання
  • малювання і ліплення
  • художня праця

вибіркові навчальні дисципліни:

  • охорона праці в галузі

Навчально-методична діяльність

Методична проблема, над якою працюють викладачі комісії:

«Модернізація освітньої діяльності на основі інтеграції традиційних педагогічних технологій, забезпечення професійно-особистісного розвитку майбутніх педагогів і підвищення їх професійної компетентності».

Завдання:

  • оптимізація навчально-методичної діяльності та підвищення ефективності і результативності роботи викладачів предметно-методичної комісії;
  • активне впровадження інноваційних технологій навчання;
  • стимулювання ініціативи і творчості викладачів предметно-методичної комісії та активізація їхньої діяльності в науково-дослідницькій, пошуковій роботі;
  • модернізація навчально-методичного забезпечення природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях;
  • впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання, активізація самостійної роботи студентів;
  • підвищення рівня професійної компетентності та морально-особистісних рис молодих викладачів комісії шляхом самоосвіти і самовдосконалення;
  • формування моральних цінностей та здорового способу життя.

Очікувані результати:

Вивчення, впровадження в практичну діяльність інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду.

Підвищення рівня навчальних досягнень студентів, їх загальнонаукової, загальнокультурної та професійної компетентностей.

Підготовка конкурентоспроможних випускників, адаптованих до життя в інформаційному суспільстві, яке швидко змінюється.