ЦК Природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях
З історії предметно –методичної комісії природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях
Вже в 50-х роках у Дубенському педагогічному училищі (засноване у травні 1945 року та реорганізоване від 14.12.1998 року в Дубенський коледж РДГУ) для організації методичної роботи, підвищення теоретичного рівня та професійної кваліфікації викладачів, удосконалення навчально-виховного процесу була налагоджена діяльність предметно-методичних комісій. До 1976 року викладачі природничих, математичних дисциплін, фізичного виховання та практикуму в навчальних майстернях працювали в одній предметно-методичній комісії, яку очолювали викладачі:
Козлова К.Л. - викладач математики (з 1956 року)
Максименко Г.І. - викладач природничих дисциплін (з 1963 року)
Процевська М.М. - викладач природничих дисциплін (з 1965 року)
Гордієнко Г.У. - викладач математики (з 1966 року)
Лагодзінська Г.П. - викладач математики (з 1972 року)
З 1977 року предметно-методична комісія викладачів природничих дисциплін почала функціонувати як окрема комісія і її головою була призначена Глобенко В.С. До складу комісії входили викладачі біології, анатомії, хімії та фізичного виховання: Яковенко В.Г., Процевська М.Н., Богут Л.С., Богут Л.Д., Соболєв А.В., Сикліцкий Л.О. та Лагнюк В.Д.
З вересня 1984 року комісію очолила Клименко Н.І. і до складу комісії входять викладачі біологічного циклу: Яковенко В.Г., Богут Л.С., Глобенко В.С., Панасюк Є.М. та Небожинська Н.В.
Починаючи з січня 1987 року предметно-методичну комісію очолює Небожинська Н.В. З 2004 року на цю посаду призначена викладач природничих дисциплін Панасюк Є.М.
З вересня 2011 року до складу предметно-методичної комісії викладачів природничих дисциплін входять викладачі практикуму в навчальних майстернях та образотворчого мистецтва.
Викладачі природничих дисциплін:
Початок трудової діяльності |
Прізвище, ім’я, по-батькові викладача |
Навчальна дисципліна |
1950 |
Калтугіна М.Ф. |
Шкільна гігієна |
1951 |
Боровко О.Г. |
Хімія, анатомія, зоологія |
1951 |
Максименко Г.І. |
Ботаніка, зоологія, основи дарвінізму, методика природознавства, шкільна гігієна, анатомія |
1953 |
Шатровська Л.Г. |
Біологія |
1962 |
Процевська М.М. |
Хімія, методика природознавства, біологія, сільське господарство |
1968 |
Кононенко Є.М. |
Біологія, хімія, анатомія, с/г, методика природознавства |
1972 |
Глобенко В.С. |
Хімія, біологія |
1973 |
Богут Л.С. |
Хімія, біологія |
1975 |
Клименко Н.І. |
Хімія, біологія |
1975 |
Яковенко В.Г. |
Військова справа, анатомія, біологія |
1981 |
Семенюк С.М. |
Біологія |
1981 |
Касьяненко Є.М. |
Біологія |
1982 |
Панасюк Є.М. |
Хімія, біологія, анатомія, методика природознавства |
1984 |
Небожинська Н.В. |
Географія, основи природознавства, методика природознавства |
1985 |
Городецька Р.М. |
Медико-санітарна підготовка, анатомія, с/г, екологія |
1989 |
Жара Д.Я. |
Біологія, основи медичних знань, медико-санітарна підготовка |
1993 |
Бабак В.П. |
Хімія, біологія |
2003 |
Цимбалюк Т.В. |
Основи медичних знань, основи екології |
2003 |
Яковенко Ю.Г. |
Анатомія, біологія, основи медичних знань |
2012 |
Гаврилюк Т.Л. |
Біологія |
2012 |
Королевич К.П. |
Валеологія, основи початкового курсу природознавства
|
Викладачі практикуму в майстернях та образотворчого мистецтва:
Початок трудової діяльності |
Прізвище, ім’я, по-батькові викладача |
Навчальна дисципліна |
1951 |
Лучинська Л.В. |
Каліграфія та креслення |
1951 |
Дубовська О.І. |
Малювання та креслення, каліграфія і методика |
1955 |
Гнатюк С.Д. |
Майстерня |
1958 |
Кущевий Б.Д. |
Малювання, каліграфія |
1960 |
Мидлик Н.П. |
Малювання, каліграфія |
1962 |
Білоцерківський М.Є. |
Малювання, каліграфія |
1962 |
Полянський К.Я. |
Майстерня |
1962 |
Поліщук С.В. |
Майстерня, малювання, домоведення |
1962 |
Тишкевич О.П. |
Майстерня |
1962 |
Ярмошевич І.І. |
Малювання |
1970 |
Карп’юк Ю.Я. |
Майстерня |
1970 |
Шкроб О.М. |
Образотворче мистецтво |
1971 |
Мудрик П.Я. |
Майстерня |
1972 |
Довгань В.І. |
Малювання |
1983 |
Кузнєцов І.І. |
Зоображувальне мистецтво |
1974 |
Перета М.Д. |
Малювання, практичні роботи в майстернях |
1974 |
Круцик В.В. |
Майстерня |
1974 |
Дубовський І.М. |
Майстерня |
1974 |
Бобров В. |
Малювання, практичні роботи в майстернях |
1977 |
Мащенко А.А. |
Малювання |
1977 |
Киричук М.Ф. |
Практичні роботи в майстернях |
1984 |
Бардецький Б.П. |
Малювання |
1984 |
Білоусов Ю.П. |
Практикум в навчальних майстернях |
1986 |
Радей А.М. |
Методика трудового навчання, ПНМ |
1987 |
Петрук Е.В. |
Практикум в навчальних майстернях |
1988 |
Петрівська М.Б. |
Зоображувальне мистецтво, методика навч. зобр.мист. |
1997 |
Царук М.М. |
БЖД, ПНМ |
2002 |
Сірман О.А. |
Малювання і ліплення, художня праця |
2003 |
Матвійчук С.В. |
Охорона праці в галузі, ПНМ |
2011 |
Небожинський В.М. |
Методика трудового навчання, ПНМ |
Склад ПМК природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях з 2015 року
№ |
Прізвище, ім’я, по - батькові |
Дата народження |
Освіта |
Категорія |
Посада |
1. |
Бабак Валерій Павлович |
08.01.1958 |
Тернопільський державний педагогічний інститут, 1980 Аспірантура РДГУ, 2002 |
Вища |
Викладач-методист природничих дисциплін, директор коледжу |
2. |
Небожинська Ніна Василівна |
29.11.1955 |
Тернопільський державний педагогічний інститут, 1979 |
Вища |
Викладач-методист природничих дисциплін, завідувач навчально-методичного кабінету |
3 |
Панасюк Євгенія Миколаївна |
27.02.1956 |
Ужгородський державний університет, 1978 |
Вища |
Старший викладач природничих дисциплін, голова ПМК |
4. |
Цимбалюк Тетяна Василівна |
04.04.1981 |
Рівненський державний гуманітарний університет, 2003 |
Спеціаліст І категорії |
Викладач природничих дисциплін |
5. |
Сірман Оксана Ананіївна |
19.08.1979 |
Рівненський державний гуманітарний університет, 2002 |
Вища |
Викладач образотворчого мистецтва з методикою навчання |
6. |
Матвійчук Світлана Василівна |
24.04.1959 |
Рівненський державний гуманітарний університет, 1997 |
Спеціаліст І категорії |
Викладач методики трудового навчання |
7. |
Небожинський Віталій Михайлович |
08.09.1985 |
Рівненський державний гуманітарний університет, 2009 |
Спеціаліст ІІ категорії |
Викладач методики трудового навчання |
8 |
Гаврилюк Тетяна Леонідівна |
17.03.1976 |
Рівненський державний гуманітарний університет, 2000 |
Вища |
Викладач природничих дисциплін |
Напрями, спеціалізації підготовки
Комісія є випускаючою.
ВикладачіПМК викладають:
Нормативні навчальні дисципліни:
загальноосвітні дисципліни
- біологія
- хімія
- екологія
- захист Вітчизни (основи медико-санітарної підготовки)
дисципліни природничо-наукової (фундаментальної) підготовки
- безпека життєдіяльності
- основи охорони праці
- основи екології
- основи медичних знань
- анатомія, фізіологія і гігієна
- основи валеології
- основи початкового курсу природознавства
дисципліни професійної і практичної підготовки
- методика навчання природознавства
- методика трудового навчання з практикумом
- образотворче мистецтво з методикою навчання
- малювання і ліплення
- художня праця
вибіркові навчальні дисципліни:
- охорона праці в галузі
Навчально-методична діяльність
Методична проблема, над якою працюють викладачі комісії:
«Модернізація освітньої діяльності на основі інтеграції традиційних педагогічних технологій, забезпечення професійно-особистісного розвитку майбутніх педагогів і підвищення їх професійної компетентності».
Завдання:
- оптимізація навчально-методичної діяльності та підвищення ефективності і результативності роботи викладачів предметно-методичної комісії;
- активне впровадження інноваційних технологій навчання;
- стимулювання ініціативи і творчості викладачів предметно-методичної комісії та активізація їхньої діяльності в науково-дослідницькій, пошуковій роботі;
- модернізація навчально-методичного забезпечення природничих дисциплін та практикуму в навчальних майстернях;
- впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання, активізація самостійної роботи студентів;
- підвищення рівня професійної компетентності та морально-особистісних рис молодих викладачів комісії шляхом самоосвіти і самовдосконалення;
- формування моральних цінностей та здорового способу життя.
Очікувані результати:
Вивчення, впровадження в практичну діяльність інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду.
Підвищення рівня навчальних досягнень студентів, їх загальнонаукової, загальнокультурної та професійної компетентностей.
Підготовка конкурентоспроможних випускників, адаптованих до життя в інформаційному суспільстві, яке швидко змінюється.