"Дозвіллєва діяльність"

           6 червня на спеціальності 231 "Соціальна робота" стартувала соціально-педагогічна практика "Дозвіллєва діяльність", метою якої є формування фахових компетентностей та професійно значимих якостей майбутніх соціальних педагогів у сфері організації дозвілля.

dd 2022 (1)

Перший день практики дозволив розширити знання другокурсників щодо різних видів та форм організації дозвілля дітей, підлітків та молоді. Не оминули ми увагою і питання дотримання безпеки під час відпочинку. Під час інтерактивної гри "Професійний портрет організатора дозвіллєвої діяльності" нам вдалося акцентувати увагу на професійно значимих якостях фахівця.

Сьогоднішній день пройшов під гаслом "Презентуй себе!

Спільно з практикантами ми опановували мистецтво самопрезентації, вчилися створювати власні візитівки, презентували світ своїх захоплень та хобі. А участь студентів у арт-майстерні "Зустрічайте!" дозволила їм "приміряти" на собі незвичний образ аніматора, навчила створювати сценічний образ нашвидкоруч та спробувати себе в мистецтві аквагриму.

Перші дні пройшли цікаво, насичено та пізнавально, чого очікуємо і від наступних днів.

Педагогічна практика з додаткової кваліфікації "Організатор роботи з учнівськими об'єднаннями"

21 лютого студенткою 4 курсу, групи Б під час проходження переддипломної педагогічної практики з додаткової кваліфікації "Організатор роботи з учнівськими об'єднаннями" Свинаренко Соломією було проведено захід з нагоди міжнародного дня рідної мови в Раковецькій загальноосвітній школі І-ІІ ступенів ім. адвоката Бориса Козубського в 3 класі. Разом із дітьми було проведено цікаві конкурси, жартівливі вікторини, учні дізнались багато нових і цікавих фактів про рідну мову, заспівали пісню і розказали вірші про українську мову. По закінченню цього заходу діти отримали емблеми "Знавець рідної мови".

organizator

Переддипломна педагогічна практика 4-Д

Україна здригається від болю кожного дня, кожну годину, кожну хвилину. Але світло переможе темряву, добро переможе зло. Всі ми свято віримо в нашу ПЕРЕМОГУ! Ось-ось настане мирний час. Університети, коледжі, школи і, звичайно, заклади дошкільної освіти повноцінно продовжать свою освітню діяльність, а випускники коледжу, незабаром, стануть дипломованими фахівцями.

praktuka4d (3)

Студенти 4-Д курсу на достатньому рівні пройшли переддипломну педагогічну практику. Вони вдосконалювали свої практичні вміння, які набули в коледжі під час навчання. Цікаво, змістовно, методично правильно пройшли залікові заняття студентів: Кирилюк Н., Ковальової Ю., Денисюк А., Іскри Ю., Федчук Ю. Хочеться зазначити, що студенти-практиканти активно використовували інноваційні технології, які сприяють розвитку творчості у педагогічній діяльності, підвищують інтерес до майбутньої професії.

praktuka4d (1) praktuka4d (2)

 

Керівник практики, Марина Голяченко.

КАЗКОТЕРАПІЯ

Рідна мова — це та мова, якою ми з вами розмовляємо. Це те, що робить народ народом, адже саме через мову народ являє світові найцінніші набутки свого серця і мудрості.

Кожна мова на нашій планеті унікальна й неповторна. Станом на сьогодення у сучасному світі налічується кілька тисяч видів мов. Але, на жаль, з кожним роком ця кількість неухильно скорочується, оскільки світові мови поступово витісняють малі мови. Тому кожній людині необхідно цінувати свою рідну мову, удосконалюватись у її вивченні та намагатися зберегти рідну мову в першорядному вигляді. Адже, говорячи чистою мовою свого народу, ми показуємо, що пишаємося своїм народом, своєю країною, поважаємо свою історію, рідну культуру, традиції та звичаї.

kazkoterapija

Практична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах закладу фахової передвищої освіти

У четвер  8 квітня у ВСП «Дубенський педагогічний фаховий коледж РДГУ» відбулася звітна конференція з переддипломної педагогічної практики студентів 4-х курсів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» на тему: «Практична підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах закладу фахової передвищої освіти».

doshk1 doshk2

З вітальним словом до усіх присутніх звернулася голова предметно-методичної комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Р.Г. Найда. «Сильний той, хто може; може той, хто знає, у знаннях – сила», – саме під таким девізом пройшла зустріч 4-Д та 4-Г курсів у інтелектуальній кав’ярні. Метою зустрічі було – поєднати теорію і практику педагогічного менеджменту, допомогти кожному студенту відрефлексувати свій досвід роботи, підвищити творчий потенціал та поділитися своїми враженнями.

doshk4 doshk7

У своїх презентаціях студенти дали відповідь на актуальні запитання:

Яким був перший день практики?

Що вдалося?

Проблеми, яких не сподівались: шляхи вирішення.

Запам’ятаю на все життя.

Тим, хто ще має час до підготовки, потрібно врахувати…

Студенти поділились досвідом здобутих знань та вмінь, які вони мали можливість застосувати на практиці не лише з основної кваліфікації «Вчитель дошкільної освіти», а й з додаткових кваліфікацій: «Вихователь логопедичних груп в дошкільних закладах» та «Організатор фізичного виховання в дошкільних закладах». Свої напрацювання студенти втілили у виготовлених власноруч методичних посібниках. Оскільки звіт проходив у формі інтелектуальної кав’ярні, то студенти пропонували «меню» у стилі майбутньої професії: артикуляційно-пальчикові композиції «У дрімучому лісі» та «Сороканіжка», точковий масаж носа «Кумедні мишенята», етюд психогімнастики, самомасаж «Їжачок-хитрячок» та інші форми роботи.

doshk5 doshk8

Фаховий рівень підготовки четвертокурсників відмітила і О.В. Сардига, завідувач з навчально виробничої практики, яка переконана, що майбутній вихователь це особистість багатогранна, розвинена, позитивно налаштована, творча і креативна. Ліна Костенко писала: «Ти лиш храм збудуй, а люди в нього прийдуть». І сьогодні цей Храм науки будували усі присутні на конференції - зазначила Ольга Володимирівна. Студенти 4-х курсів продемонстрували високий рівень теоретико-практичної готовності до професійної діяльності та довели, що їх рівень професіоналізму зріс під час практики в рази. Керівникам практики Найді Р.Г., Ганжелюк Л.С.,Голяченко М.О., Лагнюк Л.М. зичимо успіхів у професійно-практичній підготовці конкурентоспроможних фахівців дошкільної освіти.