День відкритої практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями»

18.10.2017р. під час проходження педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» студентами 3-Б курсу під керівництвом Багнюк К.Р. відповідно до плану роботи навчально-практичного Центру «Лабораторія професійного становлення» інтегрованої програми ПППС «Джерело» на базі СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 проведено спортивний квест «У пошуках найціннішого скарбу — здоров’я» для учнів 2-4 класів. Мета даного заходу: пропаганда здорового способу життя та масове залучення школярів до занять з різних видів спорту.

qw 09   qw 02

Квест сміливих, спритних та спортивних проходив на території школи. Свято урочисто відкрила заступник директора з виховної роботи СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 Мельник О.О. Цікавим було представлення команд квесту, за результатами якого учасники отримали індивідуальні карти для пошуку скарбу. Також сценарій свята передбачав виконання спортивно-розвивальних завдань різного змісту, які необхідно було розв’язати, перебуваючи на станціях: «Інкогніто», «Майстерня спорту», «Криве дзеркало», «Олімпійський круг», «Зрозумій капітана», «Секретна ракетка», «Цілюща абетка». Проте на шляху команд зустрічалися непрохані гості — «мікроби», які мали намір завадити учасникам гри подолати перешкоди і першими заволодіти найдорожчим скарбом — здоров’ям.

qw 03   qw 07
 qw 06  qw 08

Особливе місце у програмі свята відведено музичним руханкам, учасниками яких стали молодші школярі та гості свята.

qw 12   qw 14

Спортивний квест завершився врученням грамот та солодких призів учасникам команд.

 qw 11 qw 17

Слова вдячності керівникам практики від коледжу, базової установи та студентам 3-Б курсу за креативність та нетрадиційність проведення спортивного квесту вислови завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., вчителі початкових класів СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 та батьки молодших школярів.

 

Qwest

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» 2017

Згідно з планом роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» в Дубенському коледжі РДГУ розпочались Дні відкритої практики студентів 3 курсу,групи А з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» на базі Дубенської гімназії №2. Показовий урок з німецької мови на тему „InwelchemStock”, який провела студентка-практикантка Білецька М.А. 12.10.2017р. , відвідали завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., керівник практики від коледжу Пелагій Т.Я., керівник від бази практики Киричук М.Л. Студентка продемонструвала хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології.

Тема та мета уроку були визначені чітко, дидактично правильно. Для проведення уроку в класі були створені необхідні умови. Початок уроку був вдало організований (студентка використала музичне привітання, яке налаштувало учнів на спілкування та створило позитивний настрій у класі). Практикантка провела мовленнєву зарядку відповідно до методичних вимог. При перевірці домашнього завдання студентка аналізувала відповіді учнів та об’єктивно їх оцінювала. Використана інтерактивна вправа «Мікрофон» сприяла розвитку мовленнєвих навичок учнів. Студентка провела тест перехресного вибору, за допомогою якого було перевірено домашнє завдання. Оскільки тест носить ігровий характер, то така форма роботи зацікавила учнів. Для повторення раніше вивченого матеріалу, практикантка використала комунікативну вправу, що сприяла розвитку навичок усного мовлення. Для введення нових лексичних одиниць студентка застосувала безперекладний спосіб семантизації, а для їхньої активізаці - некомунікативні та умовно-комунікативні вправи, що сприяли їх якісному засвоєнню учнями. Виклад нового матеріалу був логічним, грамотним та доступним з урахуванням вікових, психологічних особливостей учнів.

IMG-inyaz17 1 inyaz17 2

Студентка провела вправу на аудіювання в ігровій формі, яка активізувала увагу учнів та сприяла розвитку усвідомленого сприйняття іноземної мови, готовності до реалізації таких видів мовленнєвої діяльності, як говоріння, читання. Для контролю розуміння прочитаного тексту практикантка використовувала різнорівневі тести. Такий диференційований підхід є методично виправданим. Під час уроку практикантка застосовувала індивідуальні, хорові та групові форми роботи. Поставленої мети уроку досягнуто, визначені завдання виконано.

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.

Підсумки проходження психолого-педагогічної практики «Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі»

Структурним компонентом у системі практичної підготовки майбутніх вчителів Дубенського коледжу РДГУ є психолого-педагогічна практика «Спостереження на навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі», метою якої є визначення рівня готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі та ознайомлення студентів із змістом і особливостями організації роботи вчителя з першокласниками в добукварний період, класного керівника – з батьками.

З 01.09 по 07.09.2017р. студенти спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» проходили даний вид практики у навчальних установах різного типу, що дало можливість ознайомитись із системою та досвідом роботи вчителів перших класів міста Дубна упродовж першого тижня навчання.

pddvsh17 1

Про те, що практика справила на студентів особливі враження свідчать їхні відгуки у звітах. Кирилюк Л. (студентка 4-В курсу) зазначає: «Зі вступом до першого класу змінюється життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, на другий план відходять іграшки, забавлянки, мультики, дітям важко адаптуватися до нового режиму життя, тому вчителю необхідно прикласти максимум зусиль і вмінь, щоб діти усвідомили, що школа — це не лише будівля, а країна знань, яка завжди відкрита для них».

pddvsh17 2  pddvsh17 2 

Хіц Я. (студентка 4-А курсу) переконана, що її очікування від даного виду практики справдились: «Це була ще одна чудова можливість набуття цінного педагогічного досвіду. Мене вразила манера поведінки вчителя на уроці. Уся цінність цієї практики полягає в тому, що я побачила різноманітні способи вивчення нового матеріалу, безліч цікавих завдань, нетрадиційні хвилинки відпочинку, різні способи підтримання свідомої дисципліни у класі».

pddvsh17 5 pddvsh17 7 pddvsh17 8 

Міхновець Н. (студентка 4-В курсу) вважає, що від перших уроків в школі залежить подальше бажання учнів вчитися, тому перший тиждень навчання повинен бути чітко організованим і добре продуманим, а для цього сучасний вчитель повинен володіти неабияким мистецтвом співпраці з учнями та їх батьками. Викладання — це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, додаткові знання та вміння легко та якісно донести їх до дітей.

Тож бажаємо майбутнім учителям мудрості, виваженості та доцільного застосування набутих знань під час проходження переддипломної педагогічної практики.

Підсумкова науково-практична конференція за результатами проходження переддипломної педагогічної та соціально-педагогічної практик студентами усіх відділень

     27.03.2017р. відбулася підсумкова науково-практична конференція «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності: нові технології навчання і виховання»» за результатами проходження переддипломної педагогічної та соціально-педагогічної практик студентами усіх відділень. Оформлено виставку зразків документації з основної спеціальності та додаткових кваліфікацій.

20170327 165847 IMG 20170327 152451

         Активну участь у конференції взяли студенти: Мельник Ю., Джурик С. (4-А), Корусь М., Король К. (4-Д), які поділилися своїми враженнями та результативністю впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Кандидат педагогічних наук, голова ПМК викладачів дошкільної педагогіки Найда Р.Г. розкрила суть інноваційної педагогічної діяльності сучасного педагога. Керівники практики Лагнюк Л.М., Чайка Н.С. Розповіли, якими якостями повинен володіти сучасний вихователь, вчитель початкової школи. З цікавим повідомленням та моніторинговим дослідженням щодо готовності випускників до здійснення інноваційної діяльності виступила Багнюк К.Р.

20170327 165701 20170327 170630 IMG 20170327 150626 IMG 20170327 151107 IMG 20170327 151206
IMG 20170327 152020 IMG 20170327 152753 IMG 20170327 154634 IMG 20170327 155310 IMG 20170327 155500
IMG 20170327 161944 IMG 20170327 162120 IMG 20170327 162148 IMG 20170327 162646 IMG 20170327 152354

     Про співпрацю практикантів з керівниками практики від базових установ щодо апробації новітніх технологій під час проходження різних видів педагогічної та соціально-педагогічної практик розповіла керівник Центру інновацій ІПППП «Джерело», вчитель початкових класів Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ»Гордійчук Т.В. Багаторічним досвідом управління навчально-виховним закладом нового типу поділилася директор НВК «ЗНЗ-ДНЗ» Сириця Т.І. Студенти 4-В курсу (Кидюк О., Павловська Т.) взяли інтерв’ю про особливості діяльності закладів, де апробуються і впроваджуються нововведення державного, регіонального, місцевого рівнів у завідувача районним методичним кабінетом Мельникової Н.Л.

IMG 20170327 153747 IMG 20170327 154618

         Завершено конференцію у нетрадиційній формі. Цікавими думками щодо стимулювання інноваційної діяльності поділилися учасники гри «Мікрофон».

Відкриті заняття в рамках консалтингового Центру «Дошкільнятко»

Згідно з планом роботи консалтингового Центру «Дошкільнятко» інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело»студентами 4-Д курсу Чумак О. та Борсук О. проведено відкриті заняття на базі ДНЗ №7 «Золотий ключик».

ds7pr 1 ds7pr 2

 

У ході заняття на тему «Наша планета — земля» Чумак О. в доступній формі ознайомила дітей із закономірностями виникнення планети Земля. Для виконання дидактичних завдань заняття студентка разом з вихованцями середньої вікової групи провела дослідницьку роботу. Зміна видів діяльності (ігрової, комунікативної, пізнавальної) сприяла розвитку уваги та пізнавальної активності впродовж заняття.

ds7pr 6 ds7pr 3

Студентка Борсук О. у нетрадиційній формі з дітьми старшої групи організувала роботу гуртку, завданням якої було виготовлення листівки до свята 8 Березня. Вдало використано наочні, словесні, практичні та ігрові методи роботи, спрямовані на розвиток пізнавальних, комунікативних, практичних навичок та умінь дошкільнят. У ході заняття проведено фізкультхвилинку та пальчикову гімнастику. Студентка Борсук О. створила оптимальні умови для розвитку творчих здібностей дітей, їх емоційної та вольової сфер.

ds7pr 5 ds7pr 7