Підсумки проходження психолого-педагогічної практики «Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі»

Структурним компонентом у системі практичної підготовки майбутніх вчителів Дубенського коледжу РДГУ є психолого-педагогічна практика «Спостереження на навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі», метою якої є визначення рівня готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі та ознайомлення студентів із змістом і особливостями організації роботи вчителя з першокласниками в добукварний період, класного керівника – з батьками.

З 01.09 по 07.09.2017р. студенти спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» проходили даний вид практики у навчальних установах різного типу, що дало можливість ознайомитись із системою та досвідом роботи вчителів перших класів міста Дубна упродовж першого тижня навчання.

pddvsh17 1

Про те, що практика справила на студентів особливі враження свідчать їхні відгуки у звітах. Кирилюк Л. (студентка 4-В курсу) зазначає: «Зі вступом до першого класу змінюється життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, на другий план відходять іграшки, забавлянки, мультики, дітям важко адаптуватися до нового режиму життя, тому вчителю необхідно прикласти максимум зусиль і вмінь, щоб діти усвідомили, що школа — це не лише будівля, а країна знань, яка завжди відкрита для них».

pddvsh17 2  pddvsh17 2 

Хіц Я. (студентка 4-А курсу) переконана, що її очікування від даного виду практики справдились: «Це була ще одна чудова можливість набуття цінного педагогічного досвіду. Мене вразила манера поведінки вчителя на уроці. Уся цінність цієї практики полягає в тому, що я побачила різноманітні способи вивчення нового матеріалу, безліч цікавих завдань, нетрадиційні хвилинки відпочинку, різні способи підтримання свідомої дисципліни у класі».

pddvsh17 5 pddvsh17 7 pddvsh17 8 

Міхновець Н. (студентка 4-В курсу) вважає, що від перших уроків в школі залежить подальше бажання учнів вчитися, тому перший тиждень навчання повинен бути чітко організованим і добре продуманим, а для цього сучасний вчитель повинен володіти неабияким мистецтвом співпраці з учнями та їх батьками. Викладання — це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, додаткові знання та вміння легко та якісно донести їх до дітей.

Тож бажаємо майбутнім учителям мудрості, виваженості та доцільного застосування набутих знань під час проходження переддипломної педагогічної практики.

Підсумкова науково-практична конференція за результатами проходження переддипломної педагогічної та соціально-педагогічної практик студентами усіх відділень

     27.03.2017р. відбулася підсумкова науково-практична конференція «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності: нові технології навчання і виховання»» за результатами проходження переддипломної педагогічної та соціально-педагогічної практик студентами усіх відділень. Оформлено виставку зразків документації з основної спеціальності та додаткових кваліфікацій.

20170327 165847 IMG 20170327 152451

         Активну участь у конференції взяли студенти: Мельник Ю., Джурик С. (4-А), Корусь М., Король К. (4-Д), які поділилися своїми враженнями та результативністю впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Кандидат педагогічних наук, голова ПМК викладачів дошкільної педагогіки Найда Р.Г. розкрила суть інноваційної педагогічної діяльності сучасного педагога. Керівники практики Лагнюк Л.М., Чайка Н.С. Розповіли, якими якостями повинен володіти сучасний вихователь, вчитель початкової школи. З цікавим повідомленням та моніторинговим дослідженням щодо готовності випускників до здійснення інноваційної діяльності виступила Багнюк К.Р.

20170327 165701 20170327 170630 IMG 20170327 150626 IMG 20170327 151107 IMG 20170327 151206
IMG 20170327 152020 IMG 20170327 152753 IMG 20170327 154634 IMG 20170327 155310 IMG 20170327 155500
IMG 20170327 161944 IMG 20170327 162120 IMG 20170327 162148 IMG 20170327 162646 IMG 20170327 152354

     Про співпрацю практикантів з керівниками практики від базових установ щодо апробації новітніх технологій під час проходження різних видів педагогічної та соціально-педагогічної практик розповіла керівник Центру інновацій ІПППП «Джерело», вчитель початкових класів Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ»Гордійчук Т.В. Багаторічним досвідом управління навчально-виховним закладом нового типу поділилася директор НВК «ЗНЗ-ДНЗ» Сириця Т.І. Студенти 4-В курсу (Кидюк О., Павловська Т.) взяли інтерв’ю про особливості діяльності закладів, де апробуються і впроваджуються нововведення державного, регіонального, місцевого рівнів у завідувача районним методичним кабінетом Мельникової Н.Л.

IMG 20170327 153747 IMG 20170327 154618

         Завершено конференцію у нетрадиційній формі. Цікавими думками щодо стимулювання інноваційної діяльності поділилися учасники гри «Мікрофон».

День відкритої практики з додаткової кваліфікації

    17 листопада 2016р. на базі гімназії №2 проведений відкритий урок з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах».

     Студенти 3-А курсу та керівники практики від коледжу та базової установи відвідали урок німецької мови у 5-А класі на тему «DieSchule. InwelchemStock» (студентка-практикантка Пилипюк Н., керівник практики Романова Г.М.).

ab2

    Урок відзначався змістовністю, інноваційністю, креативністю. Учні залучалися до мовної діяльності, спрямованої на формування комунікативних  умінь та навичок. Закріплення вивченого матеріалу проводилось з використанням різноманітних дидактичних ігор. Ця робота активізувала пізнавальну діяльність учнів, що сприяло оволодінню навчальним матеріалом на рівні словосполучення та фрази. Вдало використано наочні, відео- та аудіоматеріали.

ab1 ab3

       Під час обговорення уроку керівники практики та студенти-практиканти проаналізували результати навчальної діяльності учнів, педагогічної діяльності Пилипюк Н. в дидактичному, психологічному, організаційному, санітарно-гігієнічному аспектах. 

ab4 ab5

Система аналітичної діяльності в оцінюванні уроків інформатики

          26.10.2016р. на базі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» проведено серію відкритих уроків та позакласне заняття з інформатики, які відзначаються змістовністю, науковістю, інноваційністю, креативністю. Керівник практики та студенти-практиканти аналізують результати своєї праці в дидактичному, психологічному, організаційному, санітарно-гігієнічному аспектах. Самоаналіз уроків під керівництвом Володимира Степановича здійснюється на всіх етапах практичної підготовки студентів: під час проектування уроку (консультації) і після його проведення. Для здійснення самоаналізу розроблено чіткий алгоритм, якого дотримуються всі студенти.

cd1 cd2
cd3 cd4
cd5

Свято хліба

У рамках інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» Центром інновацій (керівник Гордійчук Т.В.) 26.10.2016р. на базі Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» у 2-Г класі у нетрадиційній формі проведено виховний захід «Нема святішої святині, як хліб на нашому столі», метою якого було ознайомити учнів з технологією вирощування хліба та з метою виховання бережливого ставлення до хліба.

26101601 26101602

Учні переглянули відеоролик «Як хліб на стіл прийшов», здійснили уявну подорож полями, завітали до млина і потрапили до пекарні. В гості до дітей завітали осінні місяці, які побажали всім миру, злагоди і хліба на столі.

Учасники свята розповідали вірші, співали пісні і взяли участь у виставці малюнків на дану тему. Хвилиною мовчання вшанували пам'ять людей, які загинули під час Голодомору і запалили свічку Пам'яті.

26101605 26101604

Всі присутні мали змогу насолодитися смаком свіжоспечених хлібобулочних виробів: калачів, паляниць, плетінок, кренделиків, які виготовили місцеві пекарі із щедрих дарів нашої землі.

26101606 26101603

Надіюсь, що цей виховний захід змінить ставлення учнів до хліба, вони будуть з більшою повагою ставитися до нього і цінувати нелегку працю хлібороба.