Відкритий дистанційний урок з Мистецтва

Дистанційне навчання за останні роки стало звичною формою освітнього процесу. Але онлайн-уроки особливі і вимагають правильної побудови, володіння методиками дистанційного навчання, знань особливостей поведінки сучасних дітей по ту сторону екрану. На сьогоднішній день ми вчимо студентів проводити як офлайн- уроки, так і онлайн.

Так, 18.10.2022 студентка 4-А курсу Чурсіна Яна провела відкритий дистанційний урок з Мистецтва. Вона продемонструвала, що в уроках такого формату важливим є активне навчання, візуалізація, інтегративний підхід. Урок був емоційним, з використанням художньо- педагогічних технологій НУШ.

Керівник практики Сірман Оксана Ананіївна.

prakt (1) prakt (3)

prakt (2)

 

«Подаруй дитині усмішку»

Цікавою і веселою пройшла розвага «Подаруй дитині усмішку» з дошкільнятами закладу дошкільної освіти №3. Позитивним моментом була спільна практична діяльність 4-Д і 2-Д курсів. Четвертокурсники Хрипун Анна, Рябушенко Анжела були справжніми наставниками для студентів 2-Д курсу. Дошкільнята старшої групи з великим задоволенням грали у різноманітні ігри: «Чарівні пори року», руханки «Лиска Лариска», «Черепаха», точковий масаж «Бджілки», розминка для пальчиків та мозку «Спробуй як я».

Щиро вітаємо викладачів відділення дошкільної освіти, студентів 1-Д, 2-Д, 3-Д і 4-Д курсів з професійним святом! Будьте здорові та щасливі! ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА !!!Керівник Марина Голяченко.

prakt4

День відповідальності людини в Україні

Відповідальність - це те, що не потребує багатослів’я. Ми робимо її частиною свого життя завдяки вчинкам на особистому та суспільному рівнях.

Бути відповідальною людиною – це просто та водночас дуже цінно, варто лиш починати з себе та діяти від особистих до глобальних змін усвідомлено.

Відповідальність – це про дії з любов’ю до себе, інших, світу.

З нагоди Всеукраїнського дня відповідальності людини студенти 3 курсу спеціальності "Соціальна робота" підготували заняття-рефлексію "Як стати відповідальним".

Третьокурсники розмірковували над тим, що ж таке відповідальність та у чому вона проявляється. Під час "мозкового штурму" нам вдалося сформулювати практичні поради "10 кроків до відповідальності".

Також майбутні соціальні педагоги запропонували прислів'я, приказки, авторські казки, відеоматеріали та ігрові техніки, які можна використовувати з метою формування почуття відповідальності у дітей молодшого шкільного віку.

Пам'ятаймо, відповідальність - складова сталого розвитку всього суспільства.

prakt5 prakt6

Свято осені

Іду по осені…

А осінь надихає,

Підносить дух у самі небеса.

Бо ж чарівну і дивну силу має пора осіння і її краса…

Практика з додаткової кваліфікації "Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями"

Свято осені

3-Б Керівник Н.П. Шевчук

prakt7

Адаптивний вересень у першому класі НУШ

У житті кожної дитини, яка вперше переступає поріг школи, є непростий і цікавий період – перші дні перебування у школі.

Відповідно до навчального плану спеціальності 013 Початкова освіта студенти упродовж першого тижня навчання проходять педагогічну практику «Спостереження за освітньою діяльністю вчителя-класовода у перші дні дитини в школі».

Здобувачі освіти змогли зануритися в освітній процес Нової української школи: спостерігати та аналізувати організацію освітнього процесу в перші дні дитини у школі; підготуватись до самостійної роботи з першокласниками в майбутньому. Для майбутніх учителів початкових класів – це особливий вид практики, що допомагає краще усвідомити відповідальність і складність роботи педагога у закладі освіти.

prakt10

Адміністрація коледжу, керівники практики та студенти-випускники спеціальності 013 Початкова освіта щиро вдячні учителям перших класів:

  • Т.М. Лагнюк, Т.В. Павловській та директору Дубенського ліцею №1 О.Ю. Дехтярчук;
  • Н.О. Лотовській. А.О. Федорчук та директору Дубенського ліцею №2 Л.Р. Головко;
  • Н.Б. Люсьо, Т. В. Залужній та директору Дубенського ліцею №5 О.М. Гуліді;

за надану можливість безперервно протягом першого тижня вересня спостерігати особливості організації освітнього процесу в НУШ.

Педагоги у надзвичайно складних умовах роботи показали нам, хто такий першокласник, які має особливості фізіологічного й психічного розвитку, його вікові й індивідуальні якості. Вчителі-класоводи ділилися своїми знахідками щодо адаптації дітей до умов їх життя у новій соціальній ролі – учень школи.

prakt9

Перебуваючи у школі, випускники переконалися, що перший тиждень дитини в школі є надзвичайно важливий у роботі вчителя, адже від того, як педагог згуртує новий колектив, як буде співпрацювати з батьками, залежить подальша робота класу та вчителя.

Здобувачі освіти опрацювали комплекс завдань, підготували щоденники-звіти і презентували їх на заліковому занятті.