Дитинство має бути щасливим!

Саме під таким гаслом пройшов методичний декадник викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик пройшов під гаслом «Дитинство має бути щасливим!»

У рамках декадника дошкільної педагогіки і психології на базі ЗДО №6 було проведено воркшоп «Підводні рифи дитячої агресії» (викладач Ганжелюк Л.С.). Учасники навчального семінару мали на меті розібратись у причинах агресивної поведінки і відшукати методи боротьби з нею. Серед головних причин дитячої агресії виокремились наступні: соціальна ситуація сьогодення, конфлікт цінностей, агресія як самозахист, відео, ЗМІ, неправильне виховання в сім’ї, фізичні хвороби.

Теоретичний блок семінару був підкріплений відеопрезентацією, демонстрацією дитячих малюнків, фоторепортажем з коментарями, відеороликами, відзнятими студентами.

pmkd10 pmkd011

Практичний блок закріпив попередньо досліджену інформацію, адже дитина повинна навчитися бачити, розуміти і аналізуватиагресивну поведінку. Таким чином вдалося відшукати «корінь агресії», а на закінчення виготовити на майстер-класі «золоту рибку» (символ дитини-дошкільника) і відправити її у життєве море. Сподіваємося, що педагоги скористаються порадами і рекомендаціями, а це допоможе вистояти під час агресивних штормів хоча би заради того, щоб оцінити переваги штилю. Учасники семінару отримали сертифікати.

pmkd02 pmkd01

Майстер-клас «Веселкова терапія: інноваційні технології в роботі з дітьми з особливими потребами» (викладач Смот А.П.) було проведено зі студентами ІІІ-Г групи. Під час заходу було зроблено аналіз найважливіших і найцікавіших інноваційних технологій, які можна використовувати у роботі з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. Кожна технологія була розкрита перед ними новими кольорами, які утворили красиву різнокольорову веселку під назвою «Веселкова терапія: інноваційні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».

pmkd03 pmkd04

Знання, отримані при проведенні майстер-класу, студенти застосовували на практиці. Так, при ознайомленні з казкотерапією (театр казок, червоний колір), студенти дізналися, що цікавими формами роботи з казкою для дітей є «Колаж з казок», «Вінегрет з казок», зміна кінцівки казки, переміщення героя однієї казки в іншу і спостереження за його пригодами, складання казки за кольоровими кружечками та ін.

Виконання різних ігрових вправ і завдань з паличками Кюїзенера (блакитний колір) розширили свідомість про багатофункціональність математичного посібника, який сприяє розвитку дитячої творчості, фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.

pmkd05 pmkd06

Студенти обіграли дидактичні ігри, вправи, завдання педагогічних технологій, моделювали мнемотаблиці до казок «Ріпка», «Колобок», «Рукавичка» (методика Т.О. Ткаченко).

Свої думки про важливість інноваційних технологій, їх вплив на розвиток дитини висвітлили у завданні «Ланцюжок думок». Майстер-клас пройшов цікаво і відкрив перед студентами багато різноманітної і корисної інформації.

pmkd07

Упродовж декадника студенти відділення дошкільної освіти проводили благодійні акції «Подаруй дитині радість» в ЗДО №6, 7 м. Дубно.

Лялькова вистава «Пан Котович або брехня – не сажа, а все-таки замаже» (керівник Голяченко М.О., студенти ІІІ-Д курсу) запросила у світ казки, де перемагають добро над злом, правда над брехнею. Уже традиційно студенти лялькового театру у переддень новорічних свят дарують казкове дійство для дітей з малозабезпечених сімей та соціально незахищених дітей.

На завершення практики з додаткової кваліфікації студенти-четвертокурсники підготували звіт з додаткової кваліфікації (керівник Голяченко М.О.).

pmkd08 pmkd09

Клуб «Жива казка» (керівник Ганжелюк Л.С.) мав цього тижня дебют. Весела навчальна постановка «Про всіх на світі» завітала у ЗДО №6, 3, 7 м.Дубна. Студенти розіграли конфліктну ситуацію між кішкою і собакою, загадували загадки, залучали до виконання руханок, давали поради, щоб здобути справжніх друзів. Реакція дітей була вражаючою. Веселий сміх, гучні аплодисменти, щирі посмішки вселяли у студентів-акторів віру в свої сили, бажання донести головну ідею постановки.

Всі, всі. Всі хто є на землі

Нам дуже потрібні дорослі й малі.

На всіх, всіх, всіх тримається світ.

Про це забувати ніколи не слід.

Під час показу казки панувала атмосфера радості, доброзичливості, гарного настрою. Вихователі та діти запросили до себе в гості ще, адже казкоретапія – один із найбільш продуктивних методів навчання і виховання.

На підсумковому засіданні ПМК дошкільної педагогіки, психології та окремих методик викладачі наголосили, що декадник пройшов на високому професійному рівні та окреслили перспективи розвитку дошкільної освіти.

Творчий звіт за результатами проходження педагогічної практики в літніх оздоровчих таборах 2019

26 вересня 2019 року студенти та викладачі нашого коледжу мали можливість здійснити мандрівку в літо. Студенти 4 курсу, групи С спеціальності 231 Соціальна робота разом з керівником практики О.В. Хітровою презентували присутнім творчий звіт "Літо-2019" за результатами проходження педагогічної практики в літніх оздоровчих таборах.

lito19 2 lito19 1

Професійно та креативно четвертокурсники представили основі режимні моменти роботи з дітьми в таборі, поділилися своїми спогадами та враженнями від проходження практики, презентували інструкцію "Як стати справжнім вихователем".

lito19 4 lito19 8

Творчий звіт засвідчив належний рівень готовності наших четвертокурсників до майбутньої професійної діяльності.

lito19 5 lito19 6

Засідання студентського клубу «Практична вітальня»

Щороку підсумком літньої педагогічної практики на відділенні дошкільної освіти є творчий звіт студентів.

24 вересня 2019 року відбувся в черговий раз звіт у четвертокурсників у формі засідання студентського клубу «Практична вітальня».

pv 02 pv 01

Завданням студентів було продемонструвати практичні форми роботи з дітьми дошкільного віку, які вони використовували під час проходження літньої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти м.Дубно та району.

На звіті було обговорено також проблему сучасних дітей з особливими потребами та організацію освітнього процесу в ЗДО з цією категорією дітей.

pv 03 pv 04

Майбутні фахівці дошкільної освіти вкотре наголосили про важливість практичної підготовки в коледжі.

Розпочалася зустріч із традиційного щоденного ранкового привітання. Серія ігор «Розумний калейдоскоп» проведена студенткою 4-Д курсу Тарасовою Зоряною, стала, за її словами, у нагоді під час спілкування з маленькими «чомусиками». Досвідом дегустації соку із старшими дошкільниками поділилася Романчук Н. Не зайвими були знання з психології і під час проведення психогімнастики «Створи сонце в собі» студенткою Малютіною О. Нетрадиційні методи та форми роботи з дошкільниками продемонструвала Ногачевська Тетяна.

pv 05 pv 06

Прислухаючись до порад Василя Сухомлинського про те, що здібності і дарування знаходяться на кінчиках пальців, Юхимчук Дарина провела майстер-клас з виготовлення посібників для розвитку дихання.

Важливе місце під час практики займала і робота з батьками. Оригінальними формами роботи поділилися Внук Яна та Осипчук Марія. Жива реклама «Готуємо дитину до школи» у їхньому виконанні усіх зацікавила і вразила.

pv 07 pv 08

Дитячі малюнки з конкурсу «Світ, який я пізнаю» презентувала Новак І., запросивши усіх поринути в захоплюючий світ дитячої фантазії.

Активно пройшло обговорення і майбутнього професійного становлення. До дискусії долучилися і третьокурсники, які були запрошені на творчий звіт.

pv 09 pv 10

Загалом, атмосфера під час засідання «Практичної вітальні» спонукала присутніх до нових професійних пошуків, самовдосконалення та успішної самореалізації у сфері дошкільної освіти.

Десь музики лунає пектораль

Хтось плаче, а хтось весело радіє.

А практика скінчилась…

Дуже жаль,

Здійснивши наші заповітні мрії.

Тиждень гарних манер в Дубенському навчально-виховному комплексі "школа-гімназія"

18 вересня 2019 року в Дубенському навчально-виховному комплексі "школа-гімназія" в рамках проведення Тижня гарних манер студенти ІІІ курсу, групи Б (додаткова кваліфікація "Організатор роботи з учнівськими об'єднаннями") провели ряд виховних заходів на тему "Толерантність у нашому житті" для учнів 2-5 класів, де школярі мали змогу ще раз переконатися, що у світі діють закони добра, терпимості, чесності, щирості, співпереживання та любові.

tgm19 1 tgm19 3

Також серед учнів було проведено акцію "Дружні долоньки єдності".

tgm19 2 tgm19 4

Наприкінці дня було організовано флешмоб "Пошта толерантності".

Підсумкова конференція з переддипломної педагогічної практики

         10.04.2019 р. у Дубенському коледжі РДГУ відбулася підсумкова конференція на тему «Інноваційний потенціал практичної підготовки майбутніх фахівців у процесі проходження переддипломної педагогічної практики» для студентів 4-х курсів спеціальностей Початкова освіта, Соціальна педагогіка та Дошкільна освіта.

prakt1 prakt2 prakt3 prakt4

      В умовах сьогодення, коли на ринку праці потрібні фахівці найвищого гатунку, перед студентами четвертих курсів стоїть важлива мета – здобути практичні навички та уміння, необхідні для майбутньої професії вчителя. Та ще й не просто здобути ці навички та вміння, а на практиці переконатись у їх міцності, досконалості, дієвості.

prakt5 prakt6 prakt7 prakt8

      Неабияку можливість для творчості, для здобуття професійного досвіду, надає переддипломна педагогічна практика, про яку так мріють студенти-випускники, адже саме вона стає творчою майстернею для молоді.

      Завданнями цього виду практики є надати можливість адаптуватись молодим фахівцям до вимог освітніх закладів.

prakt9 prakt10 prakt11 prakr12

      Студенти - практиканти підготували звіти та презентації про особливості  власної діяльності під час проходження практики. Під час звіту значна увага була сконцентрована на особливостях організації освітнього процесу в перших класах Нової української школи. Презентації, відеоролики, виставка наочності та методичних матеріалів, підготовлених студентами 4-х курсів, фотознімки (світлини) створили особливу атмосферу під час конференції. 

prakt13 prakt14 prakt15

      Все почуте, побачене свідчило про те, що студенти 4-х курсів коледжу впевнено почуваються на першій сходинці їх педагогічного становлення.