Творчий звіт з додаткової кваліфікації «Організатор фізичного виховання в дошкільних закладах» 2018

Увага! Увага! Шановні малята!

У садочку сьогодні відбудеться свято!

zvpr18 1 zvpr18 2

У черговий раз студенти-четвертокурсники завітали до дітей на спортивне свято «Веселі старти». Так майбутні інструктори з фізичного виховання в закладах дошкільної освіти підвели підсумки свого практичного навчання.

zvpr18 3 zvpr18 4

Свято було насичене сюрпризними моментами, іграми, нетрадиційними методиками, сміхом та дитячим галасом. Усі присутні були заворожені дійством і разом із дітьми поринули у світ спортивної казки. Танок з помпонами, ЗРВ з музичними гантелями, пластик-шоу «Сніжинки-крижинки», паузи здоров’я, етюд психогімнастики «Подаруємо добро», естафети «Хто швидше побудує піраміду», «Неслухняні кульки». «На лижах до Буковелю», «Рукавичка», фітобар – розваги, які запропонували студенти для старших дошкільнят.

zvpr18 5 zvpr18 6 zvpr18 8

Усмішки, аплодисменти та гарний настрій у всіх учасників розваги та присутніх були найвищою оцінкою практичної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. На цьому наголосила у своєму виступі завідувач навчально-виробничою практикою Шевчук Н.П. Голова ПМК викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Найда Р.Г. подякувала керівнику практики з додаткової кваліфікації Голяченко М.О. та студентам-четвертокурсникам спеціальності «Дошкільна освіта» за проведений на високому професійному рівні творчий звіт. Фахові компетенції, сформовані під час проходження педагогічної практики, - наголосила Найда Р.Г., - дають можливість заявити про себе на ринку праці як про конкурентноспроможного фахівця дошкільної освіти.

zvpr18 9

 

Творчий звіт з педагогічної практики додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» 2018

Завершилась педагогічна практика з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими обєднаннями» для студентів ІІІ курсу, групи Б – відповідальний і водночас надзвичайно цікавий етап роботи, адже тільки на практиці, в реальних умовах можна зрозуміти всю складність, різноплановість та особливості роботи педагога-організатора. Студенти мали змогу проявити свою творчу особистість, професійну обізнаність та здібності, уміння створювати позитивну, комфортну атмосферу взаємодії зі школярами.

or1 or2

Стало традицією, що студенти ІІІ курсу, групи Б щорічно проводять творчий звіт з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями», який відбувся 3 грудня 2018 р. на базі СЗНЗ №5 м. Дубна.

or3 or6

Свято було організовано у формі шкільної сміхопанорами. Надзвичайно приємно спостерігати події, що дарують людям радість та щирі емоції.

Студенти декламували гуморески, ставили цікаві сценки, демонстрували мініатюри, танці, пісні, жарти про шкільне життя.

  or5

Радість, усмішка та щирість у дитячих очах ще раз переконали усіх присутніх на святі у тому, якою великою справою є творити добро, дарувати один одному любов та турботу.

or7 or8

За допомогою гумору можна перемогти всі труднощі. Тож нехай гарний настрій, створений нашими студентами, залишиться з учнями ще довго-довго.

Звітна конференція за результатами пробної практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» 2018

13 листопада 2018 року в Дубенському коледжі РДГУ відбулася конференція за результатами проходження студентами ІІІ курсу, групи А пробної педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах».

Під час звітної конференції студенти поділилися враженнями від практики, а також креативними та цікавими ідеями, які втілювали на уроках та позакласних заняттях.

kpr 01 kpr 02

На конференції були присутні гості, вчителі іноземних мов баз практики: Стрижеус І. В. та Киричук М. Л., а також керівники практики від коледжу: Зінченко О. А., Пелагій Т. Я., Кочубей А. В. та завідувач навчально-виробничої практики коледжу Шевчук Н. П.

Студенти продемонстрували різноманітність дидактичних засобів і прийомів, які використовували на уроках та позакласних заняттях, а саме: «Колористика настрою», гра «Смайлики», вправа «Хатинка», гра «Пазли», гра «Знайди слово», колажування, гра «Хто наступний» тощо.

kpr 03 kpr 04

Також студенти обговорили проблему мотивації учнів та розглянули фактори, які впливають на неї. Згадали й те, що повинен зробити вчитель для підвищення мотивації учнів.

Розповіли студенти і про сучасний спосіб вивчення іноземної мови за допомогою пісень. Згадали й те, що музика і пісні можуть бути інтегровані в процес вивчення іноземної мови для активізації навчальної діяльності і підвищення мотивації навчання. Різноманітні вправи з текстами пісень можуть оживити і прискорити процес навчання. Розповіли, на що саме впливає музика й іноземні пісні та ознайомили присутніх з критеріями їх відбору.

kpr 05 kpr 06

Студентка чудово продемонструвала захоплюючу гру «Blind man», під час якої діти, граючись, перевіряли засвоєний матеріал.

Вчитель англійської мови Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» Стрижеус І. В. зазначила, що абсолютно всі форми роботи, використані студентами під час уроків та позакласних занять англійської мови, заслуговують на увагу. Адже переважна більшість студентів презентували себе як майбутні талановиті та креативні вчителі. Учитель охоче поділилася своїм досвідом навчання іноземної мови в Новій українській школі. Стрижеус І. В. продемонструвала ефективні форми та методи роботи, оперативно ознайомила присутніх із завданнями на певних етапах уроку, таких як: «Remember colours», «Rainbow», «Find all letters “u”», «Colour all sides of umbrella. Cut and stick together», «Reading», «Writing», «Повторення вивчених лексичних одиниць».

kpr 07 kpr 081

Студенти проаналізували власну роботу, роботу учнів та шляхи взаємодії вчителя з учнями, описали процес підготовки до уроку та позакласного заняття, його структуру та зміст, зробили висновки та оцінили її як успішну. Їм вдалося реалізувати всі поставлені цілі та завдання, набути безцінного практичного досвіду і навичок роботи з класним колективом засобами іноземної мови, поглибити свої знання з педагогіки і методики навчання іноземної мови, сформувати уміння організації продуктивної взаємодії з класом на уроці; уміння грамотно розподіляти час уроку і навантаження, відповідно до рівня знань як класу, так і окремих учнів; уміння грамотно реалізувати уроки і позакласні заходи, аналізувати їх.

kpr 08 kpr 09

Виступила і Киричук М. Л., вчитель німецької мови Дубенської гімназії №2, яка подякувати викладачам і тим студентам, які з нею співпрацювали. Студенти серйозно і наполегливо готувалися до проведення уроків, використовували інтерактивні форми навчання, гарно проводили позакласні заходи, прищеплюючи дітям інтерес до вивчення іноземної мови.

Власними думками поділилася і завідувач навчально-виробничої практики коледжу Шевчук Н. П.: «Мені імпонувало те, що всі студенти були залучені до активної роботи. Я думаю, що мотиваційний пошук – це шлях до успіху як для учнів, так і для студентів. Сьогодні ви були комунікабельні, а комунікабельність - це теж ключ до успіху. Ви продемонстрували свою творчість, гарно презентували себе. Звичайно, це заслуга і керівників практики, які працювали з кожним із вас. Як казав о. Ігор Бойко: «Якщо ми любимо те, що ми робимо, то це дає правильний результат». Отже, нам потрібно крок за кроком йти до певної мети, і ми досягнемо своєї цілі».

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах»

Уже традиційними стали у Дубенському коледжі РДГУ дні відкритої практики, які проходять згідно плану роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело».

   У цьому навчальному році студенти III курсу, групи А мали змогу проводити пробні уроки і позакласні заходи з іноземної мови на базі  Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та Дубенської гімназії №2. Відкриті заняття та позакласні заходи відвідала завідувач навчально-виробничої практики коледжу Шевчук Н.П.

11 жовтня 2018 року Джурик Аліна провела підсумковий урок англійської мови з тем «My family», «My friends», «Країни Європи» у 3 –Г класі (керівник практики від коледжу Кочубей А.В., вчитель англійської мови базової установи Шавловська О.Д.) Практиканткою було продемонстроване добре володіння мовою, навчальним матеріалом, вміння організувати та зацікавити учнів, вміле застосування відповідних форм роботи та наочних матеріалів.

dzh1 dzh2

Урок був побудований відповідно до класичної схеми: організаційна частина, постановка теми та завдань уроку, мовленнєва зарядка, основна частина, що містила різноманітні завдання та різні форми роботи учнів та заключна частина.

Поставлені цілі відповідали змісту уроку і його місцю в тематичному циклі. Етапи уроку були добре структуровані та йшли відповідно до завдань. Прийоми навчання відповідали основним цілям уроку. Тренувальні та мовленнєві вправи були раціонально співвідношені. Мовленнєвий матеріал сприяв реалізації практичної, освітньої, розвивальної і виховної цілей уроку та відповідав віковим особливостям учнів. На даному уроці практикантка застосувала цікаві ігри, яскраву наочність і тим самим стимулювала мовленнєву та розумову активність учнів.

18 жовтня 2018 року у 2-В класі цього ж навчального закладу студент-практикант Н.Юхимчук провів урок на тему «Your age. How old are you?» (керівник практики від коледжу Зінченко О.А., вчитель англійської мови базової установи Ковальчук Ю.Ю).

uhim uhim2

Студент продемонстрував вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої іншомовної компетентності та знань основ теорії методики, педагогіки та психології. Керуючись дидактичними та методичними принципами навчання, адаптуючи завдання до рівня мовної підготовки школярів, студент залучив до співпраці усіх учнів.  

На уроці було використано різні форми роботи. З перших хвилин Назарій ввів учнів в іншомовну атмосферу, зумів зацікавити їх. Методично виправданим було неодноразове застосування ТЗН. На уроці переважали рецептивні, репродуктивні, умовно-комунікативні та некомунікативні вправи. Мовний матеріал, що відповідав віковим особливостям учнів, елементи інновацій, невимушена атмосфера, яскрава наочність сприяли досягненню поставлених цілей.

25 жовтня 2018 р. у Дубенській гімназії №2 студентка-практикантка Олекса І. провела пробний урок, тема якого «Was machen wir in der Schule» (керівник практики Пелагій Т.Я., вчитель німецької мови від базової установи Киричук М.Л.).

oleksa1 oleksa2

Студентка застосувала на уроці парні, групові, індивідуальні форми роботи. Для формування компетенції в діалогічному мовленні практикантка використала гру «Мікрофон». Мовний матеріал уроку відповідав лексичній темі уроку. Добре те, що практикантка працювала з усім класом, мотивувала учнів до навчальної діяльності. Студентка моделювала на уроці ситуації реального спілкування з метою мотивації мовлення учнів, тим самим дотримуючись основного принципу навчання іноземної мови – принципу комунікативної спрямованості навчального процесу в навчанні іноземної мови.

pz1 pz2 pz3

У цьому ж класі студенти провели позакласний захід. Метою його було повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. Форма проведення – інсценізація казки «Колобок». З перших хвилин роботи студенти ввели учнів в іншомовну атмосферу, зуміли зацікавити їх. Учні охоче занурились у світ казкових героїв, жваво переймались сюжетними колізіями твору. Вдало підібраний музичний супровід сприяв активізації уяви учнів та емоційної зацікавленості. Ми вкотре переконались, що казка є невичерпним джерелом мовного матеріалу і пробуджує інтерес до вивчення іноземної мови.

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.

ob

Варто зауважити, що всі студенти продемонстрували хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої в них іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології

Творчий звіт «Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах роботи літнього оздоровчого табору»

20 вересня 2018 року студентами ІV курсу групи С було проведено творчий звіт «Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах роботи літнього оздоровчого табору» за підсумками проходження літньої педагогічної практики.

Основна мета літньої педагогічної практики в оздоровчих комплексах та пришкільних оздоровчих таборах – розширити професійно-педагогічні знання студентів і озброїти їх методикою виховної роботи з дітьми в літній період.

Головне завдання цього виду практики полягає в тому, щоб реалізувати компетентнісний підхід до підготовки майбутніх соціальних педагогів, проводити оздоровлення дітей, виробити в них уміння і навички самостійної роботи з дітьми в умовах літніх таборів.

zvsotc18 1 zvsotc18 2

Сучасні дитячі оздоровчі заклади реалізують принцип безперервності навчання й виховання, дають можливість дітям не тільки відпочити, зняти фізичні та психологічні навантаження, а й створюють нові умови для збагачення соціального досвіду дітей, отримання ними нових знань і вмінь у різноманітній діяльності.

В.О. Сухомлинський писав, що «У дитинстві закладається людський корінь. Жодної людської рисочки природа не відшліфовує — вона тільки закладає, а відшліфовувати нам — батькам, педагогам, суспільству»

Безперечно, велику роль у цьому відіграють дорослі. Саме вони повинні спрямовувати живу енергію хлопчиків та дівчаток у потрібне русло. Нерідко діти не знають, як вдало застосувати свої сили, що зробити, аби життя стало цікавим та захопливим.

У цих умовах педагогічна спадщина славетного педагога В.О. Сухомлинського, його поради, безумовно потребують відродження з метою створення належних умов для забезпечення самореалізації особистості школяра та виховання їх у єдності його духовної і фізичної складових, емоцій, інтелектуальної сфери, переконань, сімейного почуття.

Студенти Гринчак Н., Марчук І., Семенюк А., Чумакевич І., Ксьондзик С. у своїх виступах розповіли усім присутнім про особливості організації роботи студентів-практикантів в умов літнього закладу оздоровлення, специфіку ведення документації з літньої педагогічної практики, труднощі з якими їм доводилось зустрічатися і як вони їх долали, про особливості організації виховної роботи у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Агатівка» та як вдалося реалізувати педагогічні ідеї В.Сухомлинського під час проходження практики.

zvsotc18 3 zvsotc18 4

Студенти презентували глядачам фрагменти заходів , які проводились з дітьми різних вікових категорій в умовах літнього оздоровчого табору.

Завідувач навчально-виробничої практики Ніна Павлівна Шевчук проаналізувала документацію студентів за результатами проходження даного виду практики, підвела підсумки педагогічної діяльності соціальних педагогів у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Агатівка»    та нагородила грамотами з організацію змістовного відпочинку дітей та підлітків під час проходження літньої педагогічної практики Дмитрук Ю., Прокопчук Г., Мельник М. та Іванюка А.