Практичний вернісаж

Повір у казку і живи щасливо,

Перетерпіти зможеш тільки ти,

Перебороти і створити диво,

і досягнути власної мети.

Ліна Костенко

 

Казка - це одна з форм естетичної творчості у дітей. Один з її коренів - це робота дитячої фантазії. У них мимоволі розповідається про те, що переживає дитя, що є в душі дитини. Казка для дитини - це реальність світу почуттів, розсовує рамки звичайного життя, що дозволяє на доступному для дітей рівні пізнати складні явища, це символічний банк життєвих ситуацій. Казкові уроки - це уроки на все життя і для великих, і для маленьких. Для дітей - це ні з чим не порівнянні уроки моральності. Казка - це найважливіший провідник естетичної життя дитини. 

У рамках тижня літератури 11 березня 2015 року студенткою 4 курсу, групи В Ятчук Тетяною (методист Бондарчук І.В.) було проведено відкрите заняття з літературного читання у 2- В класі ЗНЗ І-ІІІ ст. № 1 м. Дубна. 

Мета даного заняття: закріпити знань учнів з розділу «Казковий дивосвіт». Студентка використовувала різні форми організації навчання(робота в парах, в групах, в мікрогрупах).

image005 image003

 

Виховну роль у засвоєнні матеріалу відіграли казки «Лисичка і Журавель» І.Я.Франка, «Бузиновий цар» Л.Костенко, «Безконечні казочки» М.Підгірянки та «Зайчаткова казочка» Ю. Ярмиша. Діти мали можливість проявити свої творчі здібності, зігравши ролі казкових героїв.

image007  image009 

    

Учні показали високі знання фактичного матеріалу. Застосовуючи ТЗН, вдалося зацікавити і пасивних учнів. Даний урок складено і проведено методично правильно.

  

image011   image013

Завдання всі виконано, мети досягнено!

 

 

У рамках тижня літератури 10 березня 2015 року студенткою IV курсу, групи А Крупко Марією (методист Сардига О.В.) було проведено відкритий урок з літературного читання в 2-А класі Дубенської спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов. Матеріалом для читання були вірші Тамари Коломієць «Нагідка» та «Біле поле полотняне». Девізом уроку стали слова:

Красиво читаємо, чітко розповідаємо, мовлення своє розвиваємо!

   На занятті було реалізовано наступні компетенції: навчально-пізнавальна:закріпити навички свідомого,виразного читання; ознайомити з життям і творчістю Тамари Коломієць; цілісно-смислова: вміти відчувати емоційний зміст поезії, розкриваючи красу і   багатство рідного слова за допомогою творів поетеси; закріпити навички роботи над художніми засобами; компетенція особистісного самовдосконалення: зв’язно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, продовжувати розширювати читацький світогляд дітей; соціально-комунікативна компетенція:розвивати вміння спілкуватися у класі; загальнокультурна:виховувати любов до рідного слова.

Під час уроку практикантка використовувала ТЗН, різні методи та прийоми навчання (бесіда, розповідь, гра «Земля-небо», «Бджілки», робота в парах, метод «Мікрофон» тощо). Була проведена психологічна хвилинка (діагностування (кольористика) настрою, вправа «Криголам»). Учні мали змогу висловити свої очікування від уроку та результати, яких досягли в кінці, підсумувати досягнення.

Марія Олександрівна провела цікаве інтегроване заняття, на якому було реалізовано дидактичні принципи навчання, яке відповідало методичним та психологічним вимогам до уроку та сприяло формуванню в учнів стійких знань, умінь та навичок відповідно до вище сформованих компетенцій.