Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах»

Згідно з планом роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» в Дубенському коледжі РДГУ пройшли Дні відкритої практики студентів 3-А курсу з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» на базі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та Дубенської гімназії №2. Відкриті заняття відвідали завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., голова комісії викладачів іноземної філології Зінченко О.А., керівник центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» Пелагій Т.Я., керівники практики від коледжу Романова Г.М. та Кочубей А.В., керівники від баз практики Киричук М.Л., Юхимчук І.В., Забейда Л.П. Показовий урок з англійської мови був проведений студенткою Слободенюк О., з німецької мови – Гаврилович Н., позакласний захід з англійської мови – Грицан В. та Гринюк В. Усі студенти продемонстрували хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої у них іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології.

p2im  p3im

Так, Гаврилович Надія на уроці використала парні, групові, індивідуальні форми роботи. Методично виправданим є застосування ТЗН. Для формування компетенції в діалогічному мовленні практикантка використовує вербальні опори. Добре те, що практикантка працює з усім класом, мотивує учнів до навчальної діяльності.

Студентка-практикантка Слободенюк Ольга, враховуючи вікові особливості учнів, запросила на урок казкових героїв, завдяки чому підвищила ефективність уроку. Студентка працює в основному в режимі «учитель-клас». На уроці переважають рецептивні та репродуктивні умовно-комунікативні та некомуніативні вправи. Мовленнєву зарядку проводить, застосовуючи метод асоціативних символів.

p1im  p5im

Студентки-практикантки Грицан Віта та Гринюк Вікторія продемонстрували свою професійно-практичну підготовку під час проведення позакласного заходу «Ми йдемо у зоопарк». З перших хвилин роботи студентки ввели учнів в іншомовну атмосферу, зуміли зацікавити їх. Мовний матеріал заняття, що відповідав віковим особливостям учнів, елементи інновацій на занятті, невимушена атмосфера, яскрава наочність сприяли досягненню поставленої мети.

p4im 

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.