Звітна конференція за результатами проходження студентами спеціальностей 5.01010101 «Дошкільна освіта», 5.01010601 «Соціальна робота» літньої педагогічної практики

21 вересня 2016 року студентами 4-х курсів віділення соціальної педагогіки та дошкільної освіти було проведено спільну звітну конференцію на тему «Самоаналіз та самоконтроль професійної діяльності студентів як важлива складова моніторингу практичної підготовки майбутніх фахівців».

Враховуючи вимоги сьогодення до підготовки сучасного фахівця, системи його професійних компетенцій, постає необхідність у пошуках найефективніших форм професійної підготовки вихователя дошкільного закладу та соціального педагога.

1

 

 Студенти 4-х курсів цього літа працювали з багатими на уяву та фантазію дітьми різних вікових категорій. Табір загартував студентів-практикантів не лише в педагогічному, а й у чисто життєвому плані: вони стали більш організованішими, відповідальнішими, стараннішими. Саме завдяки табірному навантаженню практиканти зрозуміли, якими важливими є не лише професійні якості, а й людські. Про це у незвичній формі звітували студенти. Основними рубриками конференції були:

1. Професіографічний моніторинг.

2. Теоретичні основи літньої педагогічної практики.

3. Практична лабораторія: обмін досвідом.

4. Відкритий мікрофон: гість у студії.

5. Підсумки.

За результатами проходження даного виду практики проведено моніторинг, який передбачав об’єктивне визначення рейтингу студентів. Голова предметно-методичної комісії викладачів соціальної педагогіки, кандидат педагогічних наук Л.Ю. Семенюк-Іванюк виступила з повідомленням «Професіографічний моніторинг якості проходження літньої педагогічної практики студентами 4-Д, С курсів»

2 3 4

 

Про роль спецкурсу «Методика роботи в літніх таборах» у формуванні професійної компетентності соціального педагога повідомила  викладач соціально-педагогічних дисциплін І.А. Стець.

Про реалізацію завдань під час проходження студентами літньої педагогічної практики розповіла студентка 4-Д курсу Софія Смаль, а особливості ведення робочої та звітної документації розкрила студентка 4-С курсу Христина Павлишин.

Виступи студентів 4-С курсу Віталії Веселової,  4-Д курсу Олени Борсук носили практичний характер.

         Тісна співпраця із вихователями дошкільних, пришкільних таборів  сприяє якісному виконанню завдань практики, що підтвердила директор пришкільного табору на базі НВК «ДНЗ-ЗНЗ» «Джмелик» Гордійчук Т.В.

Про успішне проходження студентами даного виду практики свідчать моніторингові дослідження, за результатами яких переможцями стали: серед студентів 4-Д курсу Смаль С., Ткачук К., Митро М., Корусь М.; 4-С курсу — Веселова В., Бойко І., Гурин Л., Левчук Ю., Павлишин Х., Ходорчук А.

6 7  

 

 Конференція завершилась виступом завідувача навчально-виробничої практики Ніни Павлівни Шевчук, яка підвела підсумки проходження практики і вручила подяки, грамоти студентам-практикантам від базових установ за сумлінне ставлення до виконання професійних обов’язків, успішне впровадження новітніх технологій у виховний процес та змістовну організацію оздоровлення дітей у літній період.

8