Підсумки проходження психолого-педагогічної практики «Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі»

Структурним компонентом у системі практичної підготовки майбутніх вчителів Дубенського коледжу РДГУ є психолого-педагогічна практика «Спостереження на навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі», метою якої є визначення рівня готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі та ознайомлення студентів із змістом і особливостями організації роботи вчителя з першокласниками в добукварний період, класного керівника – з батьками.

З 01.09 по 07.09.2017р. студенти спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» проходили даний вид практики у навчальних установах різного типу, що дало можливість ознайомитись із системою та досвідом роботи вчителів перших класів міста Дубна упродовж першого тижня навчання.

pddvsh17 1

Про те, що практика справила на студентів особливі враження свідчать їхні відгуки у звітах. Кирилюк Л. (студентка 4-В курсу) зазначає: «Зі вступом до першого класу змінюється життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, на другий план відходять іграшки, забавлянки, мультики, дітям важко адаптуватися до нового режиму життя, тому вчителю необхідно прикласти максимум зусиль і вмінь, щоб діти усвідомили, що школа — це не лише будівля, а країна знань, яка завжди відкрита для них».

pddvsh17 2  pddvsh17 2 

Хіц Я. (студентка 4-А курсу) переконана, що її очікування від даного виду практики справдились: «Це була ще одна чудова можливість набуття цінного педагогічного досвіду. Мене вразила манера поведінки вчителя на уроці. Уся цінність цієї практики полягає в тому, що я побачила різноманітні способи вивчення нового матеріалу, безліч цікавих завдань, нетрадиційні хвилинки відпочинку, різні способи підтримання свідомої дисципліни у класі».

pddvsh17 5 pddvsh17 7 pddvsh17 8 

Міхновець Н. (студентка 4-В курсу) вважає, що від перших уроків в школі залежить подальше бажання учнів вчитися, тому перший тиждень навчання повинен бути чітко організованим і добре продуманим, а для цього сучасний вчитель повинен володіти неабияким мистецтвом співпраці з учнями та їх батьками. Викладання — це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, додаткові знання та вміння легко та якісно донести їх до дітей.

Тож бажаємо майбутнім учителям мудрості, виваженості та доцільного застосування набутих знань під час проходження переддипломної педагогічної практики.