Відкритий урок з пробної педагогічної практики з образотворчого мистецтва

     15.03.2016р. у 1-А класі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» проведено відкритий урок з образотворчого мистецтва студенткою 3-В курсу Токарською Вікторією (керівник Сірман О.А.) на тему «Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Тематичне завдання «Їжачок-хитрячок».

wVZ9AXO5SBY   74CnDAcXkLM

          На початку уроку студентка провела рефлексію психологічного стану та настрою з метою встановлення необхідного емоційного контакту з дітьми. В класі панувала атмосфера доброзичливості й активної творчої співпраці. В ході уроку студентка оптимально поєднувала різноманітні методи навчання: ігрові ситуації, подорож в художню галерею, художні вправи навчального і тренувального характеру.

         При виконанні практичного завдання студентка-практикантка зуміла поєднати традиційну графічну техніку та нетрадиційну (створення відбитків виделкою), що дало можливість дітям експериментувати, діяти креативно, отримати в процесі роботи емоційне задоволення, про що діти і висловились в підсумку уроку, який був проведений у формі інтерв’ю.

         Даний урок був цілісним творчим процесом, спрямованим на розвиток уяви, фантазії, образного мислення, творчих здібностей молодших школярів.

День відкритої практики в рамках Консалтингового центру «Дошкільнятко»

      09.03.2016р. в рамках Дня відкритої практики на базі ДНЗ № 6 м. Дубна проведені заняття студентами 3-Д курсу з ФЕМу (керівник Бондарчук Р.С.) та із зображувальної діяльності (керівник Лагнюк Л.М.).

         На занятті-розвазі «Хвостик І-а» з ФЕМу практиканти використали цікаві форми роботи, метою яких було виявити рівень навичок лічби в межах 5; обсяг та якість знань дітей про числа і дії з ними за допомогою різних аналізаторів; закріпити назви геометричних фігур, вміння порівнювати величини. Активізували пізнавальну діяльність дітей «гості заняття» П’ятачок, Вінні-Пух, Ослик, Бджілка. Використання інноваційних технологій, дидактичних ігор, різноманітної наочності сприяло розвитку пам’яті, логічного мислення, творчої уяви дошкільників.

CIMG7141   CIMG7112

         На комплексному занятті із зображувальної діяльності студенти-практиканти продемонстрували досконале володіння методикою проведення розваги-подорожі з елементами нетрадиційного малювання для дітей середньої групи. Крім того, вдало вправляли дітей у застосуванні знайомих технік малювання у нестандартних ситуаціях, ознайомлювали з новими техніками малювання: штампами, восковими олівцями та гуашевими фарбами. Протягом заняття працювали над розвитком уваги, творчої уяви, здібностей, формуванням естетичних смаків у дітей дошкільного віку.

 

Звіт з додатокової кваліфікації "Організатор роботи з учнівськими об'єднаннями"

З давніх-давен наша Україна славиться традиційними святами та обрядами. Одним із таких свят, яке завжди відзначали наші діди та прадіди, було зимове свято — День Андрія.

     Саме це дійство 14 грудня відтворили студенти ІІІ-Б курсу І підгрупи, звітуючись з педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» на базі СЗНЗ №5 м.Дубна.

     Учасники свята перенесли присутніх в атмосферу минувшини. Вечорниці пройшли за всіма правилами — з піснями, танцями, ворожіннями. Найбільше захоплення в учнів викликав танок-гра у сніжки та «найсмачніша частина свята» — частування варениками.

    Народні пісні, щирий сміх, приємна атмосфера залишили незабутні враження і теплі спогади. Учні мали змогу поринути у світ давніх традицій святкування, стали учасниками різноманітних забав, цікавих ігор.

    21 грудня відбувся творчий звіт («День святого Миколая») ІІ підгрупи ІІІ-Б курсу, на якому панувала особлива атмосфера.

   У гості до учнів завітало багато магічних персонажів: і ангели, і Антипко, і небесні зірочки, і найочікуваніший гість святий Миколай.

 HRTggXg0bc4  jR9uJ ZvqMs

   Школярі старанно готувалися до цієї зустрічі, адже зустріли дорогого гостя великою радістю, даруючи йому свої вміння та здобуті знання: декламували вірші, співали пісні, розповідали про святого.

    Усмішка, щирість, радість у дитячих очах ще раз переконали усіх присутніх на святі, якою великою справою є творити добро, дарувати один одному любов та турботу.

     Завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. зазначила, що студенти добре обізнані з принципами, формами організації виховної роботи з дітьми та підлітками, вміють створювати позитивну атмосферу взаємодії зі школярами.

 

 

Звіт з пробної педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах»

Уже традиційно після завершення пробної практики студенти проводять звіт, де демонструють свої педагогічні здобутки. В четвер, 17 грудня, викладачами предметно-методичної комісії іноземної філології було проведено звіт-конференцію з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах».

IMG 8649 

На свято були запрошені студенти 3-А курсу, завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. та керівники з баз практики Киричук М.Л. (вчитель німецької мови, гімназія №2), Юхимчук І.В. (вчитель німецької мови,гімназія №2), Шавловська О.Д. (вчитель англійської мови ДНЗ-ЗНЗ №4), а також учні 5-А класу гімназії №2.

IMG 8530  IMG 8528 

Насиченими та змістовними були виступи студентів. Так, студентка Гаврилович Надія ознайомила присутніх з роллю тестування на заняттях іноземної мови і зазначила, що це найефективніший засіб контролю якості набутих знань та вмінь. Студентка зауважила, що лише тестовий контроль може забезпечити успішну реалізацію всіх функцій контролю і є його найефективнішою формою. На мультимедійному екрані присутні могли бачити різні види тестів.

IMG 8536  IMG 8551 

Студентка Мельник Юлія в цікавій та доступній формі поділилася своїм досвідом використання ТЗН на заняттях німецької мови. Вона зазначила, що використання технічних засобів навчання стало вже традиційним явищем, адже аудіовізуальний метод взагалі неможливо уявити без використання ТЗН.

Технічні засоби навчання студенти використовували не лише під час проведення занять, але і під час позакласних заходів. Це продемонструвала студентка Кравчук Юлія та маленькі гості свята - учні гімназії №2. У їхньому виконанні прозвучала дитяча пісенька німецькою мовою «Laterne», яку вони вивчили на позакласному занятті. Після виконання пісеньки учні були нагородженні солодкими подарунками.

Про важливу роль фізкультхвилинок на уроці іноземної мови говорила студентка Іващук Катерина. Вона відзначила, що такий вид діяльності повинен бути присутнім на кожному уроці і ознайомила присутніх з видами фізкультхвилинок. Увазі слухачів було представлено декілька прикладів.

   Студентка Мельник Олена ознайомила з інноваційним методом вивчення іноземної мови, а саме з методом інноваційних символів. Як показує досвід, упровадження цього методу сприяє інтенсифікації навчального процесу і створює сприятливі умови для формування комунікативної компетенції учнів. Студентка Гринюк Вікторія з допомогою своїх одногрупників показала на практиці застосування цього методу.

IMG 8615  IMG 8588 

Харчунь Тамара розповіла про важливе значення ігрової діяльності на початковому етапі вивчення іноземної мови.

Наприкінці конференції слово взяла вчитель гімназії №2 Киричук Марія Леонідівна. Вона поділилася досвідом своєї роботи і побажала студентам так само плідно здобувати знання і вміло застосовувати їх на практиці.

IMG 8641   IMG 8647

І на останок до слова була запрошена завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Ніна Павлівна, яка відзначила змістовність заходу і сподівання, що знання, набуті на пробній практиці, будуть удосконалені студентами і ще ефективніше використані під час проходження різних видів практики.

 

 

Педагогічна практика з додаткової кваліфікації «Керівник дитячого художнього колективу»

Де думка сильна –

Справа повна сили.

Вільям Шекспір

         Педагогічна практика з додаткової кваліфікації «Керівник дитячого художнього колективу» — це ефективна навчальна форма підготовки студентів до музично-освітньої роботи в школі. У процесі підготовки і здійснення музично-освітніх дій студенти під керівництвом викладача мають змогу практично формувати й удосконалювати інтерпретаційно-виконавську, гностичну, проекційну, комунікативну, оцінювальну функції та здійснювати безпосереднє керівництво дитячим художнім колективом.

 

DSCN3129  DSCN3071 

 

         Уже стало хорошою традицією, що студенти 3 курсу, групи В завершують практику з додаткової кваліфікації «Керівник дитячого художнього колективу» захистом творчих надбань. Не став винятком і нинішній раз. 9 грудня 2015 року у ЗНЗ №1 м.Дубна запанувала ейфорія справжнього мистецького свята, яка поєднала присутніх у актовій залі студентів, маленьких артистів, викладачів коледжу, вчителів школи, батьків.

         Студенти вкотре здивували аудиторію цікавим інноваційним дійством. Відомо, що аби завоювати серця вихованців, налаштувати дітей на осягнення музичних образів, на творчу співпрацю з музикою, необхідне уміння цікаво, емоційно-образно про неї розповідати і яскраво, майстерно її виконувати.

         Власне це і вдалося учасникам творчого проекту — студентам та їх вихованцям під керівництвом Пулик І.М.

         Дійство відкрив ансамбль інструментальної музики «Море мрій» (керівник Дацюк Б.Ю.). Далі ведучі телепрограми «Акорд» — Лілія Кирилюк та Іванна Тимощук спрямували увагу «телеглядачів» на екран, де демонструвався відзнятий студентами «документальний» фільм «Ми і наші діти» (головний режисер – Пулик І.М., головний оператор – Поляченко Анастасія) про співпрацю та творчий шлях студентів 3 курсу, групи В й колективу «Ясочка». З’явилась Королева Музика, яка запропонувала усім присутнім у залі відгадати музичні ребуси та загадки.

         Про любов до мистецтва розповіли минулорічні учасники мистецького проекту, нині уже учні 5-го класу ЗОШ №1: Надійка та Софійка Дехтярчук, Юлія Савчук та Юлія Ружнілова. У їх виконанні прозвучали пісні та фортепіанні твори.

         А згодом наступила найочікуваніша частина свята – чарівна, несподівана та загадкова, фантастична та музична «Казка про лінь». Головні її герої – лінивий хлопчик Роман, Лінь, мама, пустотливий вітерець, сунички та решта персонажів грали й співали під музичний супровід Світлани Шендери. Далі студенти разом зі своїми вихованцями заспівали патріотичних пісень, зауваживши, що все добігає кінця, а ось у безкрайнього українського неба, безмежного поля і розлогої пісні його немає.

         Також студенти презентували виставку робіт «Музичний світ нашими очима» та спільну творчо-пошукову роботу під назвою «Аколада».

         До слова студенти запросили присутніх на святі директора коледжу РДГУ Бабака В.П., завідувача навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., які відзначили змістовність та насиченість проведеного дійства і висловили сподівання, що вміння та навички, здобуті студентами у ході реалізації їхніх практичних дій із додаткової кваліфікації «Керівник дитячого художнього колективу» знадобляться їм під час основної педагогічної практики.

         Заключним акордом творчого проекту став святковий торт, з любов’ю випечений руками студентів, із запаленими на ньому маленькими свічками, які ніби символічно промовляли: «У наших серцях горить вогник натхнення, отже ми зможемо запалити вогники творчості у серцях наших вихованців». А кодою свята стали напутні слова керівника практики з додаткової кваліфікації «Керівник дитячого художнього колективу» старшого викладача, викладача-методиста Пулик І.М.: «Розфарбуймо партитуру життя чарівною музикою і отримаємо хвилю натхнення на високій ноті».