Підсумки проходження психолого-педагогічної практики «Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі»

Структурним компонентом у системі практичної підготовки майбутніх вчителів Дубенського коледжу РДГУ є психолого-педагогічна практика «Спостереження на навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини в школі», метою якої є визначення рівня готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі та ознайомлення студентів із змістом і особливостями організації роботи вчителя з першокласниками в добукварний період, класного керівника – з батьками.

З 01.09 по 07.09.2017р. студенти спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» проходили даний вид практики у навчальних установах різного типу, що дало можливість ознайомитись із системою та досвідом роботи вчителів перших класів міста Дубна упродовж першого тижня навчання.

pddvsh17 1

Про те, що практика справила на студентів особливі враження свідчать їхні відгуки у звітах. Кирилюк Л. (студентка 4-В курсу) зазначає: «Зі вступом до першого класу змінюється життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, на другий план відходять іграшки, забавлянки, мультики, дітям важко адаптуватися до нового режиму життя, тому вчителю необхідно прикласти максимум зусиль і вмінь, щоб діти усвідомили, що школа — це не лише будівля, а країна знань, яка завжди відкрита для них».

pddvsh17 2  pddvsh17 2 

Хіц Я. (студентка 4-А курсу) переконана, що її очікування від даного виду практики справдились: «Це була ще одна чудова можливість набуття цінного педагогічного досвіду. Мене вразила манера поведінки вчителя на уроці. Уся цінність цієї практики полягає в тому, що я побачила різноманітні способи вивчення нового матеріалу, безліч цікавих завдань, нетрадиційні хвилинки відпочинку, різні способи підтримання свідомої дисципліни у класі».

pddvsh17 5 pddvsh17 7 pddvsh17 8 

Міхновець Н. (студентка 4-В курсу) вважає, що від перших уроків в школі залежить подальше бажання учнів вчитися, тому перший тиждень навчання повинен бути чітко організованим і добре продуманим, а для цього сучасний вчитель повинен володіти неабияким мистецтвом співпраці з учнями та їх батьками. Викладання — це щоденна підготовка вчителя до уроків, підбір цікавого матеріалу, додаткові знання та вміння легко та якісно донести їх до дітей.

Тож бажаємо майбутнім учителям мудрості, виваженості та доцільного застосування набутих знань під час проходження переддипломної педагогічної практики.

Підсумкова науково-практична конференція за результатами проходження переддипломної педагогічної та соціально-педагогічної практик студентами усіх відділень

     27.03.2017р. відбулася підсумкова науково-практична конференція «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності: нові технології навчання і виховання»» за результатами проходження переддипломної педагогічної та соціально-педагогічної практик студентами усіх відділень. Оформлено виставку зразків документації з основної спеціальності та додаткових кваліфікацій.

20170327 165847 IMG 20170327 152451

         Активну участь у конференції взяли студенти: Мельник Ю., Джурик С. (4-А), Корусь М., Король К. (4-Д), які поділилися своїми враженнями та результативністю впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Кандидат педагогічних наук, голова ПМК викладачів дошкільної педагогіки Найда Р.Г. розкрила суть інноваційної педагогічної діяльності сучасного педагога. Керівники практики Лагнюк Л.М., Чайка Н.С. Розповіли, якими якостями повинен володіти сучасний вихователь, вчитель початкової школи. З цікавим повідомленням та моніторинговим дослідженням щодо готовності випускників до здійснення інноваційної діяльності виступила Багнюк К.Р.

20170327 165701 20170327 170630 IMG 20170327 150626 IMG 20170327 151107 IMG 20170327 151206
IMG 20170327 152020 IMG 20170327 152753 IMG 20170327 154634 IMG 20170327 155310 IMG 20170327 155500
IMG 20170327 161944 IMG 20170327 162120 IMG 20170327 162148 IMG 20170327 162646 IMG 20170327 152354

     Про співпрацю практикантів з керівниками практики від базових установ щодо апробації новітніх технологій під час проходження різних видів педагогічної та соціально-педагогічної практик розповіла керівник Центру інновацій ІПППП «Джерело», вчитель початкових класів Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ»Гордійчук Т.В. Багаторічним досвідом управління навчально-виховним закладом нового типу поділилася директор НВК «ЗНЗ-ДНЗ» Сириця Т.І. Студенти 4-В курсу (Кидюк О., Павловська Т.) взяли інтерв’ю про особливості діяльності закладів, де апробуються і впроваджуються нововведення державного, регіонального, місцевого рівнів у завідувача районним методичним кабінетом Мельникової Н.Л.

IMG 20170327 153747 IMG 20170327 154618

         Завершено конференцію у нетрадиційній формі. Цікавими думками щодо стимулювання інноваційної діяльності поділилися учасники гри «Мікрофон».

Відкриті заняття в рамках консалтингового Центру «Дошкільнятко»

Згідно з планом роботи консалтингового Центру «Дошкільнятко» інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело»студентами 4-Д курсу Чумак О. та Борсук О. проведено відкриті заняття на базі ДНЗ №7 «Золотий ключик».

ds7pr 1 ds7pr 2

 

У ході заняття на тему «Наша планета — земля» Чумак О. в доступній формі ознайомила дітей із закономірностями виникнення планети Земля. Для виконання дидактичних завдань заняття студентка разом з вихованцями середньої вікової групи провела дослідницьку роботу. Зміна видів діяльності (ігрової, комунікативної, пізнавальної) сприяла розвитку уваги та пізнавальної активності впродовж заняття.

ds7pr 6 ds7pr 3

Студентка Борсук О. у нетрадиційній формі з дітьми старшої групи організувала роботу гуртку, завданням якої було виготовлення листівки до свята 8 Березня. Вдало використано наочні, словесні, практичні та ігрові методи роботи, спрямовані на розвиток пізнавальних, комунікативних, практичних навичок та умінь дошкільнят. У ході заняття проведено фізкультхвилинку та пальчикову гімнастику. Студентка Борсук О. створила оптимальні умови для розвитку творчих здібностей дітей, їх емоційної та вольової сфер.

ds7pr 5 ds7pr 7

День відкритої педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Керівник фізичного виховання в дошкільному закладі»

   Згідно з планом роботи консалтингового Центру «Дошкільнятко» інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело»студентами 4-Д курсу Левчук І. та Корусь М. проведено відкриті фізкультурно-оздоровчі заходи на базі ДНЗ №3 «Дзвіночок».

ds3pr 1 ds3pr 2

   Студенткою Левчук І. в ігровій формі проведено тематичне комплексне заняття з фізичної культури «Космічна подорож». В підготовчій частині заняття студентка організувала дітей до виконання фізичних вправ, в ході яких закріплювала навички ходьби, рівноваги, стрибків з використанням нетрадиційного фізкультурного обладнання. З метою зняття фізичного напруження вихованців старшої вікової групи вдало проведено психогімнастику.

ds3pr 3 ds3pr 4

   Комплекс загальнорозвивальних вправ з інноваційними оздоровчими технологіями (дихальні вправи, точковий масаж) заповнили фізкультурну паузу, проведену студенткою-практиканткою Корусь М. Використані вправи, об’єднані однією сюжетною лінією, з вдало дібраним музичним супроводом, носили здоров’язбережувальний характер, сприяли формуванню у дошкільників рухових умінь та навичок.

ds3pr 5 ds3pr 6

Звіт за результатами переддипломної соціально-педагогічної практики

         Згідно з планом роботи Центру життєтворчості особистості інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» 13 лютого 2017р. на базі Дубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 проведено підсумкове відкрите заняття з переддипломної соціально-педагогічної практики.

ps1 ps6

         Студенти 4-С курсу, керівники практики від коледжу та базової установи Хітрова О.В., Стець І.А., Кедись О.П. організували правовий всеобуч «Злочин та кара» для учнів 5-6-их.

ps2 ps3

         Практиканти інформували школярів про різні види правопорушень, злочинів та відповідальність, яку може нести особа за їх скоєння. Пізнавальним та змістовним був виступ старшого інспектора з ювенальної превенції Дубенського відділу поліції Вжос Мирослави Михайлівни. Під час заходу учні брали активну участь у рольових іграх на правову тематику, розв’язували правові задачі. Підсумок заняття пройшов у формі бліц-опитування.

ps4 ps5
ps7 ps8