Всесвітній День дитини в Дубенському коледжі РДГУ

З нагоди Всесвітнього дня дитини викладачами предметно-методичної комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик було організовано ряд заходів. Активно до святкування долучилися студенти відділення дошкільної освіти.

Проведений флешмоб дав змогу дізнатися студентам про зміст прав і обов’язків дитини та їх дотримання в Україні.

Студенти ІІ – Д курсу, Гнатюк Я., Вітрук Ю., Шилінська Х. декламували вірші, співали пісень. Разом з керівником Лагнюк Л.М. студенти розпочали цикл заходів «Хай щастю дитини не буде кінця».

PB170013  PB170029 

         В рамках даних заходів було оголошено конкурс малюнків «Наше босоноге дитинство». Студенти–дошкільнята мали можливість проявити свою фантазію, креативність, уяву та уміння передавати свої мрії на папері. Переможцями було визначено студенток 3-Д курсу – Цибіну І., та 4-Д – Грянку С. Організатор конкурсу Голяченко М.О. щиро подякувала всім, хто прийняв участь, та побажала учасникам і переможцям конкурсу сили та натхнення на шляху до професійного злету.

CIMG6953   CIMG6955

Свято Дитинства було продовжене організацією виставки «Дари природи». Викладач основ природознавства та методики ознайомлення з природою Плотнікова О.Д. запропонувала разом з членами гуртка «Екологічна стежка» долучитися до природного дива: спільно помандрувати у світ захоплюючий, до кінця не звіданий – у природу. Було створено овочеве лото з картоплі та виставку «Дива природи». Своєрідним продовженням цієї мандрівки стало практичне заняття, учасниками якого були студенти 3 - Д курсу.

CIMG6957  CIMG6958 

Дошкільний навчальний заклад №7 «Золотий півник» в особі завідуючої Іщишиної Г.О. та вихователів вікових груп вкотре відкрили двері свого садка для проведення засідання консалтингового центру «Дошкільнятко».

Викладачі Бондарчук Р.С., Плотнікова О.Д., Ганжелюк Л.С, підготували разом зі студентами 3-Д курсу (Веселова Н., Борсук О., Митро М.) та 4 – Д курсу (Гулійчук Т., Козік Т., Король І., Осійчук Т., Ковалевич О., Козачук К., Васинюк Т.) та презентували шляхи впровадження інноваційних технологій у роботі вихователя як під час заняття, так і в ході організації гурткової роботи.

CIMG6981   CIMG6987
 CIMG6993 CIMG6992 

Присутнім було представлено фрагменти занять з логіко-математичного розвитку у середній та старшій групах. До уваги глядачів запропоновано методику роботи з паличками Кьюїзінера для розвитку математичних здібностей.

CIMG6998  CIMG6999 

Дошкільнята старшої вікової групи створювали намисто з сушених фруктів, овочів. Під керівництвом студентки 3 - Д курсу Митро М. діти нанизували на нитку сушені яблука, груші, гриби, які потім розвісять на дерева для зимуючих птахів. Таким чином, було продемонстровано особливості організації гурткової роботи в дошкільному закладі.

CIMG7016  CIMG7018 

Засідання дидактичної майстерні–лабораторії, організоване керівником консалтингового центру «Дошкільнятко» Найдою Р.Г, в рамках діяльності програми «Джерело», керівник Шевчук Н.П., проходило в атмосфері творчого пошуку, плідного обговорення та дискусії.

Студенти 1–Д курсу з нагоди Дня дитини теж долучилися до свята та створили газету–світлину «Сонячне та безхмарне дитинство».

По завершенню усіх заходів відбулося засідання ПМК викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик, на якому було підведено підсумки організованих заходів. У своїх виступах завідувач навчально-виробничою практикою Шевчук Н.П. та голова ПМК Найда Р.Г. відмітили підготовку заходів на високому професійному рівні, подякували усім викладачам, які долучилися до спільної справи за відповідальність, творчість, організованість, високе почуття освітянського обов’язку.

CIMG7050   CIMG7052

Щасливе дитинство – це тепла хатина,

В якій у любові зростає дитина;

Це мамина пісня, бабусина казка,

Любов усіх рідних, Господняя ласка…

Щасливе дитинство – це друзів багато,

З якими і будні минають, як свято!

Це щедрі сюрпризи і здійснені мрії,

Казкові бажання і щирі надії…

Щасливе дитинство – в щасливій родині,

Яка все найкраще плекає в дитині!

Благаєм, дорослі, зробіть все можливе,

Щоб квітло у світі дитинство щасливе!!!

 

 

Науково-практична конференція «Підготовка професійно компетентного фахівця через впровадження інноваційних технологій в навчально-виховну та практичну діяльність студентів»

02.12.2015р. викладачами предметно-методичної комісії загальної педагогіки і психології під керівництвом Омельчука В.В. проведено науково-практичну конференцію «Підготовка професійно компетентного фахівця через впровадження інноваційних технологій в навчально-виховну та практичну діяльність студентів».

          Викладач ПМК Чайка Н.С. ознайомила присутніх з інноваційними технологіями та переконала в тому, що їх впровадження в роботу сучасного вчителя сприяє розвитку його творчого потенціалу. Цікавими та змістовними були виступи студентів Кректун В., Дишкант О. (4-А), Сімак О. (4-Б), які запропонували власну модель конкурентноспроможного фахівця, ознайомили з ефективними засобами активізації пізнавального процесу з використанням інноваційних технологій на уроках в початковій школі. В сучасній інтерпретації була презентована педагогіка співробітництва Ш. Амонашвілі студенткою 3-А курсу Іващук К.

          Досвідом з використання інноваційних форм роботи з молодшими школярами поділилася вчитель початкових класів СЗНЗ №5 Слоцька О.О. Гордійчук Т.В. (вчитель НВК «ЗНЗ-ДНЗ») у нетрадиційній формі ознайомила учасників конференції з використанням інноваційних технологій в навчально-виховній роботі та роботі з батьками.

          Завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. звернула увагу присутніх на те, що педагогічна практика є ефективним засобом самореалізації та залучення студентів до інноваційної діяльності.

 

 

Засідання дидактичної майстерні-лабораторії «Особистісно-орієнтований підхід в освітньому просторі"

18 листопада 2015 року відбулося засідання консалтингового центру «Дошкільнятко» предметно-методичної комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик на тему: «Особистісно орієнтований підхід до дитини в освітньому просторі ДНЗ». Зустріч пройшла у формі засідання дидактичної майстерні-лабораторії. Її метою було розглянути особливості впровадження особистісно орієнтованої технології навчання та виховання в дошкільному закладі. До активного обговорення даної проблеми долучилися викладачі комісії, вихователі, студенти-практиканти. Діяльність центру здійснюється в рамках реалізації програми «Джерело», яка діє в Дубенському коледжі.

CIMG6947  CIMG6928 

Присутні заслухали виступ голови ПМК викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Найди Р.Г., яка проаналізувала особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу до дитини в ДНЗ, визначила шляхи ефективності даної технології та необхідність її використання на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти. Також у виступі Руслана Григорівна зазначила про важливість та перспективність даного підходу, так як він є   найуспішнішим шляхом до формування творчої особистості дитини.

Вихователь ДНЗ №4 Гудич Ж.В. презентувала нетрадиційні техніки малювання з дітьми дошкільного віку. Жанна Вікторівна мала можливість поділитися власним досвідом організації образотворчої діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку. Зокрема, улюбленим способом малювання, як зазначила вихователь, у дітей є пальчикове малювання. У своєму виступі Гудич Ж.В. звернулася до майбутніх фахівців дошкілля, щоб вони не боялися експериментувати та вести постійний діалог з дітьми, тоді буде досягнуто головної цілі дошкільного виховання – виховання здорової, творчої, гармонійної особистості дитини.

Логічним продовженням засідання було представлення викладачем методики організації образотворчої діяльності у дітей дошкільного віку Лагнюк Л.М. нетрадиційних технік ліплення. Разом зі студенткою 3-Д курсу Борсук О. викладач провела майстер-клас «Пластилінова фантазія», в ході якого учасники зустрічі змогли самостійно випробувати дану техніку.

Однією із ознак особистісно орієнтованого навчання є турбота про фізичне, психічне, соціальне й духовне здоров’я кожного вихованця. Керуючись цим положення, викладач методики фізичного виховання Голяченко М.О. під час свого виступу детально зупинилася на особливостях реалізації здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі. Марина Олексіївна спільно зі студентами 3-Д курсу підготувала майстер-клас за технологією М.Єфименка «Горизонтальний пластичний балет».

Особистісно орієнтований підхід є головним чинником успішності освітнього процесу в сучасних дошкільних навчальних закладах, оскільки сучасні діти потребують самостійності – як умови розвитку, а також свободи вибору – як його джерело – зазначила у своєму виступі завідувач навчально-виробничою практикою Шевчук Н.П.

Засідання пройшло в діловій і доброзичливій атмосфері під девізом: «Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.» (В.О. Сухомлинський)

 

 

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах»

Згідно з планом роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» в Дубенському коледжі РДГУ пройшли Дні відкритої практики студентів 3-А курсу з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» на базі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та Дубенської гімназії №2. Відкриті заняття відвідали завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., голова комісії викладачів іноземної філології Зінченко О.А., керівник центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» Пелагій Т.Я., керівники практики від коледжу Романова Г.М. та Кочубей А.В., керівники від баз практики Киричук М.Л., Юхимчук І.В., Забейда Л.П. Показовий урок з англійської мови був проведений студенткою Слободенюк О., з німецької мови – Гаврилович Н., позакласний захід з англійської мови – Грицан В. та Гринюк В. Усі студенти продемонстрували хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої у них іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології.

p2im  p3im

Так, Гаврилович Надія на уроці використала парні, групові, індивідуальні форми роботи. Методично виправданим є застосування ТЗН. Для формування компетенції в діалогічному мовленні практикантка використовує вербальні опори. Добре те, що практикантка працює з усім класом, мотивує учнів до навчальної діяльності.

Студентка-практикантка Слободенюк Ольга, враховуючи вікові особливості учнів, запросила на урок казкових героїв, завдяки чому підвищила ефективність уроку. Студентка працює в основному в режимі «учитель-клас». На уроці переважають рецептивні та репродуктивні умовно-комунікативні та некомуніативні вправи. Мовленнєву зарядку проводить, застосовуючи метод асоціативних символів.

p1im  p5im

Студентки-практикантки Грицан Віта та Гринюк Вікторія продемонстрували свою професійно-практичну підготовку під час проведення позакласного заходу «Ми йдемо у зоопарк». З перших хвилин роботи студентки ввели учнів в іншомовну атмосферу, зуміли зацікавити їх. Мовний матеріал заняття, що відповідав віковим особливостям учнів, елементи інновацій на занятті, невимушена атмосфера, яскрава наочність сприяли досягненню поставленої мети.

p4im 

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.

Увага! Започатковано випуск щомісячної літературної газети «Джерельце»!

         Згідно з планом роботи Центру комунікативної компетентності (керівник Баковчук О.В.) в рамках інтегрованої програми професійно-практичної підготовки «Джерело» з жовтня 2015р. започатковано випуск щомісячної літературної газети «Джерельце» творчою групою студентів 4-х курсів (редактор Регрут П.В.). Основними рубриками видання є: «Важлива подія», «Про це варто знати», «Дізнайся більше», «Я і моя творчість», «Розважаймося разом».

         Засновникам видання бажаємо плідної співпраці з керівниками практики, учнями базових установ. Усім творчого натхнення, мудрості, оптимізму!

01