Змагання з настільного тенісу 2019

18 квітня 2019 року в спортивному залі Дубенського коледжу РДГУ відбулися змагання серед студентів на першість коледжу з настільного тенісу.

t19 1Спортивна подія проходила в напруженій боротьбі, тож кожен учасник намагався продемонструвати свої здобутки та волю до перемоги. Так, спортивні змагання об’єднали кращих представників студентства з обраного виду спорту.                                  

t19 2 t19 3

У результаті перемогу здобули:

Юнаки

1 місце – Чуй Назар (ІІІ-В);

2 місце – Пшеничний Андрій (ІІ-В);

3 місце – Блащук Ярослав (ІІ-В).

Дівчата

1 місце – Драка Оксана (ІІІ-А);

2 місце – Базилюк Діана (IV-Д);

3 місце – Друзь Ольга (ІІ-Д).

Вітаємо переможців та бажаємо значних перемог не тільки в спорті, але й у житті!

Флеш-моб «Стоп булінг»

18 квітня 2019 року в Дубенському коледжі РДГУ за активної участі студентів ІІ-IІІ курсу відділення «Соціальної педагогіки» відбувся флеш-моб «Стоп булінг», а також було організовано виставку соціальної реклами «STOP BULLYING» з метою формування нетерпимості до проявів агресії, розвитку співчутливого ставлення до жертв насилля, навички надання і отримання допомоги.

GL1 GL2 GL3 GL4

Незвичний для нашого сприйняття термін булінг тісно пов'язаний із такими поняттями, як насильство та агресія.

Булінг – це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої, що супроводжується регулярним фізичним і психологічним тиском та є гострою проблемою сучасності.

Уперше термін булінг з'явився на початку 70-х рр. ХХ ст. у Скандинавії, де група дослідників вивчала явища насильства між дітьми в школі. У перекладі з англ. «bulli» - хуліган, забіяка, грубіян, насильник; «bulling» - цькування, залякування, третирування.

GL5 GL6 GL7

Нині 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу. 24% дітей стали жертвами булінгу, і 48 % з них нікому не розповідали про ці випадки, 44% школярів-спостерігачів ігнорували булінг, тому що їм було страшно за себе.

Булінг не є «нормальним» або прийнятним у будь-якій формі, а ігнорування може не завжди призвести до його припинення. Якщо є така можливість, потерпілий має довіритись дорослій людині, можливо, це хтось із батьків, вчитель, шкільний психолог, соціальний педагог, які почнуть протидіяти булінгу.

GL8 GL9

Варто пам’ятати, що не завжди легко виявити ознаки булінгу, оскільки вони можуть не бути фізичними та очевидними. Емоційний, словесний та інтернет-булінг може часто залишати шрами, яких люди не побачать.

Просто терпіти – означає втратити самоповагу і залишити ситуацію безкарною!

І.А. Стець,

викладач соціально-педагогічних дисциплін,

керівник експрес-групи «Гаряча лінія»

Підсумкова конференція з переддипломної педагогічної практики

         10.04.2019 р. у Дубенському коледжі РДГУ відбулася підсумкова конференція на тему «Інноваційний потенціал практичної підготовки майбутніх фахівців у процесі проходження переддипломної педагогічної практики» для студентів 4-х курсів спеціальностей Початкова освіта, Соціальна педагогіка та Дошкільна освіта.

prakt1 prakt2 prakt3 prakt4

      В умовах сьогодення, коли на ринку праці потрібні фахівці найвищого гатунку, перед студентами четвертих курсів стоїть важлива мета – здобути практичні навички та уміння, необхідні для майбутньої професії вчителя. Та ще й не просто здобути ці навички та вміння, а на практиці переконатись у їх міцності, досконалості, дієвості.

prakt5 prakt6 prakt7 prakt8

      Неабияку можливість для творчості, для здобуття професійного досвіду, надає переддипломна педагогічна практика, про яку так мріють студенти-випускники, адже саме вона стає творчою майстернею для молоді.

      Завданнями цього виду практики є надати можливість адаптуватись молодим фахівцям до вимог освітніх закладів.

prakt9 prakt10 prakt11 prakr12

      Студенти - практиканти підготували звіти та презентації про особливості  власної діяльності під час проходження практики. Під час звіту значна увага була сконцентрована на особливостях організації освітнього процесу в перших класах Нової української школи. Презентації, відеоролики, виставка наочності та методичних матеріалів, підготовлених студентами 4-х курсів, фотознімки (світлини) створили особливу атмосферу під час конференції. 

prakt13 prakt14 prakt15

      Все почуте, побачене свідчило про те, що студенти 4-х курсів коледжу впевнено почуваються на першій сходинці їх педагогічного становлення. 

Дубно та його міста-побратими

16 квітня у Дубенському будинку дітей та молоді було проведено захід «Дубно та його міста-побратими» з нагоди Всесвітнього Дня споріднених міст, який щорічно відзначається в останню неділю квітня. Всесвітня федерація споріднених міст, як міжнародна неурядова організація, була заснована в Парижі 28 квітня 1957 року.

         Міста-побратими – це міста, розташовані в різних державах, між якими встановлені постійні дружні зв’язки для ознайомлення з історією, культурою, для досягнення взаєморозуміння, зміцнення співпраці та дружби між народами різних країн. Співпраця міст-побратимів реалізується через обмін делегаціями, художніми та спортивними колективами, виставками та літературою.

MP1 MP2

Студенти Дубенського коледжу РДГУ (учасники лідерської програми «Євронація» соціальної програми «Дубенський коледж РДГУ – дубенчанам» та гуртківці Євроклубу коледжу) за ініціативи та сприяння міської ради провели святкове інтелектуальне дійство. У ньому взяли участь 4 команди, а саме: Дубенського медичного коледжу, Дубенського коледжу РДГУ, Дубенського коледжу культури та мистецтв РДГУ та Дубенського вищого художнього професійно-технічного училища. Учасники презентували міста з метою ознайомлення глядачів з містами-побратимами. Після цього було проведено інтелектуальну гру на знання історії та культури кожного міста. Команди показали свої блискучі знання і були нагороджені дипломами та солодкими подарунками, які вручили заступник міського голови В.Скринчук та начальник відділу внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Е.Шевчук.

MP3 MP4 MP5 MP6

Дубенська міська рада приготувала приємний сюрприз для найкращих командних гравців: триденна розважальна подорож до Польщі. Цю можливість виборола студентка 1-А курсу Боровець Маргарита, яка 11-13 травня проведе у місті-побратимі Гіжицько.

MP7 MP8 MP9

Глядачі та учасники отримали масу емоцій та задоволення від дійства, яке було підготовлене спільними зусиллями відділу внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та ЗМІ (начальник відділу – Е.Шевчук), студентів 1-А, 2-В курсів Дубенського коледжу РДГУ (керівники – Г.Романова, А.Кочубей), гуртківців Артстудії (керівник – О.Сірман) та командами навчальних закладів Дубенського медичного коледжу, Дубенського коледжу культури та мистецтв РДГУ та Дубенського вищого художнього професійно-технічного училища.

Усі ми різні, бо ми – народ!

Усі ми різні, шукай, знаходь.

Хай буде мир на всій землі.

Країни різні, а ми – одні!

MP10

Культура крізь призму молоді

Уже третій рік поспіль кафедра культурології та філософії Національного університету «Острозька академія» проводить Всеукраїнську олімпіаду з культурології і втретє учасниками цього заходу є студенти нашого коледжу. Цього року представляли навчальний заклад Кособуцька Анастасія (ІІ-С курс ) та Гаврилюк Сергій (ІІ-Б курс) (викладач – Мирослава Платонівна Даниленко).

ostrig2 ostrig3

Варто підкреслити, що метою олімпіади є підвищення інтересу молоді до питань розвитку культури та залучення її до вивчення курсів культурно-історичного та філософського спрямування. Проводилась вона у два етапи. Перший (заочний) – передбачав написання творчого есе на запропоновану тему «Українська культура в контексті євроінтеграції: актуальний стан, проблеми та перспективи», а другий – тестування на перевірку знань учасників з теорії та історії української і світової культури.

Тема есе настільки зацікавила молодь, що до цього етапу долучились учні шкіл, гімназій, ліцеїв, а також студенти коледжів та професійно-технічних училищ майже з усіх областей України.

ostrig1 ostrig4

За креативність, змістовність та оригінальність написання есе Анастасія Кособуцька отримала ІІІ місце в першому етапі олімпіади.

ostrig5

За результатами відбору, разом з С. Гаврилюком вони пройшли до ІІ туру, який проходив 12 квітня 2019 року у стінах Національного університету «Острозька академія». Тут, окрім інтелектуального змагання, учасникам олімпіади було запропоновано екскурсію в музей навчального закладу, який має давню історію. Вони також змогли оглянути мистецькі експозиції сучасних українських художників; отримали чудову нагоду поспілкуватись з своїми колегами – «поціновувачами культури» – з різних куточків України; дізнатись про культурні домінанти у розвитку сучасного українського суспільства з вуст викладачів кафедри культурології та філософії.

Загалом, атмосфера заходу була творча і доброзичлива. Учасники отримали позитивні емоції та приємні враження. Організатори висловили сподівання, що українська культура матиме перспективне майбутнє, зважаючи на таку талановиту і небайдужу до її розвитку молодь.