Акмеологічні сходинки професійного становлення майбутнього вихователя
Щороку традиційно студенти-четвертокурсники дошкільного відділення звітують про результати проходження літньої педагогічної практики. Не став виключенням і цей навчальний рік.
За круглим столом зібралися студенти і керівники практики, які у дружньому колі обговорили досягнення та проблеми, з якими зіткнулися практиканти під час проходження літньої педагогічної практики.
Завданням цьогорічної зустрічі було розкрити зміст професійного становлення майбутнього вихователя з точки зору акмеологічного підходу. Студенти обговорили інноваційні підходи до професійної діяльності вихователя, а саме: мотиваційний пошук як шлях до успіху; компетентність як основа професійної діяльності; конкурентоспроможність як запорука самоствердження та самореалізації фахівця.
Януш Корчак зазначав: «Педагог повинен лікувати дитячі душі», тому студенти вважають, що на шляху професійного становлення чільне місце посідає духовність. І у своїх виступах вони пригадали про найприємніші миті спілкування з дітьми під час проходження практики в дошкільних закладах.
І так сходинка за сходинкою учасники круглого столу демонстрували власні педагогічні знахідки.
Також не залишилися поза увагою актуальні питання сучасної дошкільної освіти, зокрема, інклюзивна освіта та готовність сучасного дошкільного навчального закладу до її реалізації. Під час проходження практики студенти мали можливість працювати з дітьми з особливими потребами. Однак було зазначено, що діяльність сучасного вихователя потребує методичного супроводу в організації роботи з такими дітьми.
Про успіхи четвертокурсників під час проходження практики засвідчили грамоти і подяки, які вручила завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. У своєму виступі Ніна Павлівна наголосила на професійному підході керівників практики до організації практики та відповідальному ставленні студентів до реалізації завдань літньої педагогічної практики.
Родзинкою зустрічі стали: виступ Шилінської Х., яка виконала класичний твір на скрипці; інсценізоване проведення музичних ігор студентками Гулійчук І. та Гнатюк Я.; поради Бербеки Л. у ролі мудреця.
Конструктивний діалог за круглим столом ще раз підтвердив необхідність та актуальність даного виду практики.