Коучинг «Гуманно-особистісний підхід до дитини в освітньому процесі»

На відділенні дошкільної освіти в черговий раз відбулося засідання дидактичної лабораторії у формі коучингу метою якого було розглянути особливості організації освітнього процесу в дошкільному закладі через призму гуманного підходу до виховання дитини.

В роботі коучингу взяли участь викладачі, вихователі, студенти, керівники практики з метою створення гуманістичної моделінавчально-виховного процесу у сучасному дошкільному закладі. Фасилітацію коуча здійснювала голова предметно-методичної комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Найда Р.Г.

Учасники коучингу працювали за трьома напрямками. Перший напрямок «Калейдоскоп сучасних педагогічних технологій: педагогіка успіху та свободи» передбачав презентацію студентами власних поглядів на шляхи виховання гуманізму у дітей дошкільного віку. Студенти-практиканти цікаво організували роботу в зонах розвитку за методикою Марії Монтессорі.

coach17 10 coach17 16

Студентки 4 курсу, групи Д (Гвоздь І., Гулійчук І., Вітрук Ю.) провели науковий екскурс в інноваційні методики роботи, які спрямовані на виховання гуманних цінностей у дошкільнят.

coach17 26 coach17 07

Другий напрямок роботи коучингу «Виховання гуманної особистості» передбачав практичний аналіз освітнього процесу в дошкільному закладі, який презентувала завідувач Тараканівського ДНЗ Плужнікова Н.М.; інструктор з фізкультури Варковецького навчально-виховного комплексу Микитюк Г.І. спільно зі студентами провела фрагмент заняття «Чорне серце», в ході якого вдало реалізувала завдання гуманістичного виховання дошкільників.

coach17 25 coach17 24

Чорноус Л.В., завідувач Дубенської районної психолого-медико-педагогічної консультації, презентувала третій напрямок коучингу, в ході якого ознайомила учасників з нормативними документами, проблемами доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами.  

Під час коучингу учасники визначали реальні шляхи реалізації концепції гуманної педагогіки в сучасних дошкільних закладах. Підсумком роботи стала побудова гуманістичної моделі навчально-виховного супроводу дітей дошкільного віку.

 

coach17 02-ANIMATION