Як студентській молоді захищатися від Інтернет-загроз? – радилися практичні психологи вузів Рівненщини.

19 квітня в Дубенському коледжі РДГУ пройшло методичне об’єднання практичних психологів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації на тему «Психологічна профілактика негативних наслідків небезпечної інформації з Інтернет-простору, що поширюється у студентському середовищі». nets

У ході роботи методичного об’єднання практичні психологи обговорили прикладні аспекти психологічної протидії негативним наслідкам Інтернет-комунікації. Дана проблема набуває дедалі більшої гостроти і потребує. Учасники засідання констатували, що стрімкий розвиток віртуального середовища не тільки прискорює цивілізаційний прогрес та особистісний розвиток, а й супроводжується рядом небажаних явищ, які негативно впливають на підростаюче покоління. Цей об’єктивний фактор обумовлює потребу в розробці психолого-педагогічних засобів зменшення вразливості студентської молоді щодо негативного інформаційного впливу. Виходячи з цього захист студентської молоді від шкідливого впливу небезпечної інформації з Інтернет-простору стає одним з найактуальніших завдань психологічної служби закладів освіти.

В якості одного з інструментів психологічного захисту студентів від шкідливих інформаційних впливів психологом Дубенського коледжу РДГУ була представлена авторська корекційно-розвивальна, профілактична програма метою, якої є формування у студентів здатності критичного сприйняття інформації з Інтернет-джерел, набуття вміння захищатися від небезпечної інформації, протидіяти спробам психологічному тиску і маніпулюванню свідомістю та поведінкою підростаючого покоління.

Творчою групою волонтерів психологічної служби коледжу з числа студентів ІІІ та ІVкурсів відділення «Соціальна педагогіка» продемонстровано тренінгове заняття - мозковий штурм на тему «Я вмію сказати ні!». Метою такого неординарного заняття є підвищення психологічної компетентності студентів та стимулювання їх до виявлення власного креативного потенціалу у плані реагування на неприйнятні ситуації під час перебування у віртуальному просторі.

Під час демонстрації студенти, у творчій, невимушеній атмосфері, розвивали власні вміння розпізнавати негативну інформацію, виявляти спроби психологічного тиску та маніпулювання свідомістю під час роботи в мережі Інтернет та спонтанно знаходити способи адекватного реагування на інформаційні загрози у кіберпросторі.

Після завершення показового заняття практичні психологи обмінялися досвідом з проблеми психологічного захисту від негативного впливу шкідливої інформації.

Архів новин (оберіть дату)

April 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5