Творчий звіт «Формування ключових компетентностей у дітей дошкільного віку»

19 вересня 2018 року консалтинговий центр «Дошкільнятко» в черговий раз запросив студентів відділення дошкільної освіти на підсумкову конференцію «Формування ключових компетентностей у дітей дошкільного віку» за результатами літньої педагогічної практики та практики з основ природознавства та краєзнавства.

Відкрила конференцію голова предметно-методичної комісії викладачів дошкільної педагогіки психології та окремих методик Р.Г.Найда. Руслана Григорівна привітала усіх учасників конференції та наголосила, що в цьому році вперше студенти інтегрують свої результати проходження практики з двох видів: літньої педагогічної практики та виробничої практики з основ природознавства та краєзнавства.

tvzv18 1 tvzv18 2

Спільно з керівниками практики Голяченко М.О. та Лагнюк Л.М. cтуденти 4-Д курсу прозвітували про свою роботу в літній період у закладах дошкільної освіти, а третьокурсники разом з керівником Бастюченко Л.М. поділилися враженнями від проходження практики з основ природознавтсва та краєзнавтва. Головною метою заходу було з’ясувати, які ж компетенції формували студенти-практиканти у дітей дошкільного віку.

Дошкільне дитинство – особливий період у розвитку особистості. К.Д.Ушинський писав: «Учіть дитину яких-небудь невідомих п’яти слів – вона буде довго і марно мучитися, а зв’яжіть двадцять таких слів з картинками, і вона їх засвоїть на льоту». Студентка Михалик І. поділилася досвідом використання мнемотехніки під час вивчення віршів улітку. Вона залучила до роботи всю аудиторію та змогла продемонструвати використання інноваційної методики на практиці. Дана технологія, як наголосила студентка, допомагає у формуванні мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку.

Зберігання та зміцнення здоров’я дітей важливе для усього суспільства. Студенти 4-Д курсу Боровець О., Садовчук І. та Андрусик Я. поділилися досвідом використання здоров’язбережувальних технологій у роботі з дітьми влітку. Учасникам конференції студенти продемонстрували дихальну гімнастику та пальчикові вправи.

tvzv18 3 tvzv18 4

Цікавим був досвід використання принципів Карла Орфа в розвитку музичних здібностей. Казка з використанням музичних інструментів «Іменини білочки» повела усіх присутніх у світ творчості.

Наступною сторінкою конференції був звіт третьокурсників про отримані знання під час практики з основ природознавства і краєзнавства. Особистісно зорієнтований діалог «викладач-студент» містив інформацію про дослідження природних умов Дубенщини, екскурсію на метеостанцію міста Дубна, створення екологічної стежки, народну мудрість, власні знахідки з історії рідного краю. Викладач Бастюченко Л.М. разом із студенткою 3-Д Годжал А. зробила у нетрадиційній формі висновки про результати проходження практики.

Музичний сюрприз для викладачів та студентів підготувала студентка 4-Д курсу Семенюк І. , яка презентувала пісню про вихователів-педагогів.

tvzv18 5 tvzv18 6

У підсумку конференції виступила завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., яка звернула увагу на нетрадиційну форму проведення заходу з використанням інноваційних технологій. Ніна Павлівна наголосила,що нові освітні технології- складне педагогічне явище, яке потребує вдумливого і творчого ставлення.Студенти четвертокурсники продемонстрували вдале використання цих інновацій під час проходження даного виду практики і готовність до роботи в сучасних закладах дошкільної освіти. Завідувач навчально- виробничої практики вручила подяки, грамоти студентам, які були відзначені за активну та творчу роботу під час проходження літньої педагогічної практики. Результати проведеної конференції ще раз підтвердили, що практична діяльність студентів є важливою ланкою у підготовці майбутнього конкурентоспроможного фахівця дошкільної освіти.

Архів новин (оберіть дату)