Творчий звіт «Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах роботи літнього оздоровчого табору»

20 вересня 2018 року студентами ІV курсу групи С було проведено творчий звіт «Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах роботи літнього оздоровчого табору» за підсумками проходження літньої педагогічної практики.

Основна мета літньої педагогічної практики в оздоровчих комплексах та пришкільних оздоровчих таборах – розширити професійно-педагогічні знання студентів і озброїти їх методикою виховної роботи з дітьми в літній період.

Головне завдання цього виду практики полягає в тому, щоб реалізувати компетентнісний підхід до підготовки майбутніх соціальних педагогів, проводити оздоровлення дітей, виробити в них уміння і навички самостійної роботи з дітьми в умовах літніх таборів.

zvsotc18 1 zvsotc18 2

Сучасні дитячі оздоровчі заклади реалізують принцип безперервності навчання й виховання, дають можливість дітям не тільки відпочити, зняти фізичні та психологічні навантаження, а й створюють нові умови для збагачення соціального досвіду дітей, отримання ними нових знань і вмінь у різноманітній діяльності.

В.О. Сухомлинський писав, що «У дитинстві закладається людський корінь. Жодної людської рисочки природа не відшліфовує — вона тільки закладає, а відшліфовувати нам — батькам, педагогам, суспільству»

Безперечно, велику роль у цьому відіграють дорослі. Саме вони повинні спрямовувати живу енергію хлопчиків та дівчаток у потрібне русло. Нерідко діти не знають, як вдало застосувати свої сили, що зробити, аби життя стало цікавим та захопливим.

У цих умовах педагогічна спадщина славетного педагога В.О. Сухомлинського, його поради, безумовно потребують відродження з метою створення належних умов для забезпечення самореалізації особистості школяра та виховання їх у єдності його духовної і фізичної складових, емоцій, інтелектуальної сфери, переконань, сімейного почуття.

Студенти Гринчак Н., Марчук І., Семенюк А., Чумакевич І., Ксьондзик С. у своїх виступах розповіли усім присутнім про особливості організації роботи студентів-практикантів в умов літнього закладу оздоровлення, специфіку ведення документації з літньої педагогічної практики, труднощі з якими їм доводилось зустрічатися і як вони їх долали, про особливості організації виховної роботи у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Агатівка» та як вдалося реалізувати педагогічні ідеї В.Сухомлинського під час проходження практики.

zvsotc18 3 zvsotc18 4

Студенти презентували глядачам фрагменти заходів , які проводились з дітьми різних вікових категорій в умовах літнього оздоровчого табору.

Завідувач навчально-виробничої практики Ніна Павлівна Шевчук проаналізувала документацію студентів за результатами проходження даного виду практики, підвела підсумки педагогічної діяльності соціальних педагогів у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Агатівка»    та нагородила грамотами з організацію змістовного відпочинку дітей та підлітків під час проходження літньої педагогічної практики Дмитрук Ю., Прокопчук Г., Мельник М. та Іванюка А.

Архів новин (оберіть дату)

June 2019
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30