СКЛАД РАДИ З ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ

1. Ковальчук Н.Д. (керівник академічної групи 4-В курсу) – голова Ради.

2. Семещук В. М. (заступник директора з виховної роботи) – член Ради.

3. Баковчук О. В. (завідувач шкільним відділенням) – член Ради.

4. Тимощук М. О. (керівник фізичного виховання) – член Ради.

5. Добровольський С. Г. (практичний психолог коледжу) – член Ради.

6. Бондарук О.В. (викладач основ правознавства) – член Ради.

7. Красніцька О. В. (координатор соціального проекту «За здоровий спосіб життя») – член Ради.

8. Ярмолюк А.В. (голова студентської ради коледжу) – член Ради.

9. Федорчук А.І. (голова студентської ради гуртожитку) – член Ради.

 

PlanRPPR 21 1

Правовий тиждень у Дубенському коледжі РДГУ

Щороку, починаючи з 2008, в Україні проводиться Всеукраїнський тиждень права (Указ Президента України від 08.12.2008  № 1149). Відзначення цієї дати включає 10 грудня – День прав людини. Саме цього дня у 1948 році Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй прийняла Загальну декларацію прав людини.

Правовий тиждень   у коледжі має на меті підвищити рівень правової освіти, правової культури студентів, формувати вміння співвідносити норми моралі та права, застосовувати правові знання в повсякденному житті.

pravo1 pravo2 pravo3

План заходів, проведених у першій декаді грудня під керівництвом викладача основ правознавства Бондарука О.В., включав виставку малюнків «Світ моїх прав», плакатів «У булінгу немає прав», онлайн-презентації «У кожної дитини є права». Свою активність, творчість і креативність продемонстрували студенти 2-А (староста Софія Карпінська), 2-Б (староста Анастасія Рибарчук), 2-В (староста Аліна Мішталь), 2-Д (староста Софія Мартинюк), 2-С (староста Оксана Бондарук) курсів.

pravo4

У бібліотеці коледжу було презентовано виставку навчально-методичної літератури «Знай свої права та обов'язки».

План заходів з проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»

Зміст роботи

Дата

Місце проведення

Відповідальний викладач, група

1

Розповсюдження інформаційних буклетів «Будьмо толерантними!» серед школярів

25.11

НВК

«ЗНЗ-ДНЗ»

Хітрова О.В.

3-С

2

Флешмоб «Ми – проти насильства»

27.11

НВК «школа-гімназія»

Чайка Н.С.

3-Б

3

Інформаційні хвилини «Як не стати жертвою торгівлі людьми»

29.11

Дубенське вище художнє професійно-технічне училище

Добровольський С.Г.

4-С

4

Превентивна акція «STOPАГРЕСІЯ!»

02.12

НВК «школа-гімназія»

Хітрова О.В.

3-С

5

Інструктивний практикум «Насилля. Алгоритм дії»

12.12

Дубенський коледж РДГУ

Власюк Г.Л.

1-А

6

Година спілкування «Поважаю себе, поважаю інших»

12.12

Дубенський коледж РДГУ

Панасюк І.В.

1-С

Флеш-моб «Стоп булінг»

18 квітня 2019 року в Дубенському коледжі РДГУ за активної участі студентів ІІ-IІІ курсу відділення «Соціальної педагогіки» відбувся флеш-моб «Стоп булінг», а також було організовано виставку соціальної реклами «STOP BULLYING» з метою формування нетерпимості до проявів агресії, розвитку співчутливого ставлення до жертв насилля, навички надання і отримання допомоги.

GL1 GL2 GL3 GL4

Незвичний для нашого сприйняття термін булінг тісно пов'язаний із такими поняттями, як насильство та агресія.

Булінг – це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої, що супроводжується регулярним фізичним і психологічним тиском та є гострою проблемою сучасності.

Уперше термін булінг з'явився на початку 70-х рр. ХХ ст. у Скандинавії, де група дослідників вивчала явища насильства між дітьми в школі. У перекладі з англ. «bulli» - хуліган, забіяка, грубіян, насильник; «bulling» - цькування, залякування, третирування.

GL5 GL6 GL7

Нині 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу. 24% дітей стали жертвами булінгу, і 48 % з них нікому не розповідали про ці випадки, 44% школярів-спостерігачів ігнорували булінг, тому що їм було страшно за себе.

Булінг не є «нормальним» або прийнятним у будь-якій формі, а ігнорування може не завжди призвести до його припинення. Якщо є така можливість, потерпілий має довіритись дорослій людині, можливо, це хтось із батьків, вчитель, шкільний психолог, соціальний педагог, які почнуть протидіяти булінгу.

GL8 GL9

Варто пам’ятати, що не завжди легко виявити ознаки булінгу, оскільки вони можуть не бути фізичними та очевидними. Емоційний, словесний та інтернет-булінг може часто залишати шрами, яких люди не побачать.

Просто терпіти – означає втратити самоповагу і залишити ситуацію безкарною!

І.А. Стець,

викладач соціально-педагогічних дисциплін,

керівник експрес-групи «Гаряча лінія»