Профілактика правопорядку

 

Вісник "Система профілактичної роботи в умовах Дубенського коледжу РДГУ"

Методичні рекомендації щодо організації роботи Ради з профілактики правопорушень

 

 

 План роботи

Ради з профілактики правопорушень

на 2016 – 2017 навчальний рік

 

Зміст роботи

Відповідальний

Термін

виконання

1

Скласти соціальні паспорти груп нового набору.

голова Ради, керівники академічних груп

до 20.09.2016 р.

2

Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір».

Практ. психолог, керівники академічних груп

Упродовж року

3

Розробка рекомендацій для керівників академічних груп, щодо профілактичної роботи із студентами девіантної поведінки.

Практ. психолог,

голова ради

До 20.09.2016 р

4

Забезпечення взаємодії з правоохоронними органами, службами у справах дітей та медичними установами з метою підвищення рівня ефективності роботи з профілактики правопорушень та негативних проявів серед студентської молоді.

Голова ради

Постійно

5

Провести моніторинг соціальної адаптації студентів І курсів та рівня їхньої вихованості.

Практ. психолог, керівники академічних груп

Протягом року

6

Проведення годин психодіагностики в академічних групах І-ІІІ курсів коледжу.

Практичний психолог коледжу

жовтень - листопад

7

Вивчати особливості середовища, у якому виховуються студенти, що опинилися у складних життєвих обставинах.

Практ. психолог, керівники академічних груп

Упродовж року

8

Проведення індивідуальних психолого-педагогічних консультацій для студентів, які схильні до вживання алкогольних напоїв чи паління, схильні до скоєння правопорушень.

Практичний психолог коледжу

Постійно

9

Залучення студентів девіантної поведінки до участі у виховних заходах різних рівнів, роботи із реалізації соціальної програми «Дубенський коледж РДГУ – дубенчанам».

Заступник директора з виховної роботи, керівники академічних груп

Постійно

10

Охоплення студентів, схильних до правопорушень, гуртковою та позакласною  роботою.

Керівники академічних груп

Постійно

11

Провести оцінку студентами рівня своїх знань про права дитини.

До 24.11.2016 р.

керівники академічних груп

12

Використання в роботі відеофільмів, фотоматеріалів для підвищення ефективності профілактичної роботи у сфері протидії злочинності та негативним проявам у студентському середовищі.

Керівники академічних груп

Постійно

13

Організація рейдів   з метою перевірки проведення дозвілля студентською молоддю.

Керівники академічних груп

Постійно

14

Проведення   систематичного контролю за відвідуванням занять студентами "групи ризику”.

Зав. відділеннями

Постійно

15

Організація студентських флеш-мобів із профілактики негативних звичок серед молоді коледжу.

Голова студради

2 рази в семестр

16

Розгляд питань девіантної поведінки студентів на відкритих засіданнях старостату.

Заввідділеннями, голова студради

Щомісячно

17

Активізація роботи школи «Здоров’я» в напрямку проведення зустрічей з лікарями-гінекологами, венерологами та терапевтами.

Медичний працівник коледжу

2 рази в семестр

18

Організувати культурно-масові заходи у гуртожитку з метою охоплення культурною роботою студентів у вільний час.

Голова студради

Постійно

19

Оформлення в читацькому залі та гуртожитку тематичних інформаційних стендів по посиленню боротьби з палінням, пияцтвом та наркоманією серед студентів. 

Зав. бібліотекою

Протягом року

Урядовий портал Національна дитяча гаряча лінія Національна гараяча лінія
Видавництво Педпреса
Міністерство освіти і науки України