Конференція “Практична підготовка майбутніх фахівців в умовах сучасного навчального закладу”

Про результати співпраці з вчителями 48-и шкіл та вихователями 30-и дошкільних закладів освіти Рівненської, Волинської, Тернопільської, Хмельницької областей звітували студенти випускних курсів на підсумковій конференції «Практична підготовка майбутніх фахівців в умовах сучасного навчального закладу», яка відбулася 17.04.2018 року.

KonP18 2 KonP18 1

Змістовними та креативними були виступи студентів Тракало Х., Хіц Я. (4-А), Матюшок С. (4-Б), Міхновець Н., Кузьми Н. (4-В), Гулійчук І., Гвоздь І. (4-Д), які переконали присутніх у тому, що даний вид практики допомагає вдосконалити комплекс професійних умінь і навичок у ході самостійної роботи на посаді вихователя, вчителя та створює умови для творчого підходу до професійної діяльності.

KonP18 3 KonP18 4

     У роботі конференції взяла участь методист міського відділу освіти Дроздач Л. А., яка презентувала нові підходи до навчання та особливості організації освітнього середовища у новій українській школі.

KonP18 5

День відкритої практики на відділенні дошкільної освіти

Вдосконалення освітніх можливостей через практичну діяльність забезпечує конкурентноспроможність фахівця на ринку праці, тому педагогічна практика в коледжі посідає важливе місце у підготовці вихователів дошкільних навчальних закладів.

 Prdosh18 0 Prdosh18 2

Традиційно щороку у березні місяці на відділенні дошкільної освіти організовуються Дні відкритої практики, метою яких є презентація практичних навиків та умінь студентів випускного курсу.

Prdosh18 4  Prdosh18 1 

21.03.2018р. на базі ДНЗ №3 «Дзвіночок» студенти 4-Д курсу Вітрук Ю. і Гвоздь І. презентували інноваційні форми роботи під час проведення занять. Студентка Вітрук Ю. (керівник практики Лагнюк Л.М.), підготувала інтегроване заняття з ознайомлення з довкіллям та зображувальної діяльності. На занятті з дітьми старшої групи вдало поєднано роботу з вивчення національних символів України та нетрадиційних технік малювання. Насиченим та цікавим було унаочнення заняття, здійснено зонування групової кімнати, що додало ефективності роботі дошкільників. Гвоздь І. (керівник практики Голяченко М.О.) провела фізкультурне заняття у середній групі з використанням здоров’язбережувальних технологій у поєднанні з традиційними формами роботи.

Prdosh18 3  Prdosh18 5 

Керівниками переддипломної педагогічної практики Ганжелюк Л.С., Голяченко М.О., Лагнюк Л.М. впродовж проходження студентами переддипломної педагогічної практики здійснювався методичний супровід організації занять у дошкільних навчальних закладах.

Коучинг «Гуманно-особистісний підхід до дитини в освітньому процесі»

На відділенні дошкільної освіти в черговий раз відбулося засідання дидактичної лабораторії у формі коучингу метою якого було розглянути особливості організації освітнього процесу в дошкільному закладі через призму гуманного підходу до виховання дитини.

В роботі коучингу взяли участь викладачі, вихователі, студенти, керівники практики з метою створення гуманістичної моделінавчально-виховного процесу у сучасному дошкільному закладі. Фасилітацію коуча здійснювала голова предметно-методичної комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Найда Р.Г.

Учасники коучингу працювали за трьома напрямками. Перший напрямок «Калейдоскоп сучасних педагогічних технологій: педагогіка успіху та свободи» передбачав презентацію студентами власних поглядів на шляхи виховання гуманізму у дітей дошкільного віку. Студенти-практиканти цікаво організували роботу в зонах розвитку за методикою Марії Монтессорі.

coach17 10 coach17 16

Студентки 4 курсу, групи Д (Гвоздь І., Гулійчук І., Вітрук Ю.) провели науковий екскурс в інноваційні методики роботи, які спрямовані на виховання гуманних цінностей у дошкільнят.

coach17 26 coach17 07

Другий напрямок роботи коучингу «Виховання гуманної особистості» передбачав практичний аналіз освітнього процесу в дошкільному закладі, який презентувала завідувач Тараканівського ДНЗ Плужнікова Н.М.; інструктор з фізкультури Варковецького навчально-виховного комплексу Микитюк Г.І. спільно зі студентами провела фрагмент заняття «Чорне серце», в ході якого вдало реалізувала завдання гуманістичного виховання дошкільників.

coach17 25 coach17 24

Чорноус Л.В., завідувач Дубенської районної психолого-медико-педагогічної консультації, презентувала третій напрямок коучингу, в ході якого ознайомила учасників з нормативними документами, проблемами доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами.  

Під час коучингу учасники визначали реальні шляхи реалізації концепції гуманної педагогіки в сучасних дошкільних закладах. Підсумком роботи стала побудова гуманістичної моделі навчально-виховного супроводу дітей дошкільного віку.

 

coach17 02-ANIMATION

Подаруй дитині казку

Важливе місце у формуванні дитини як особистості, займає процес виховання гуманних почуттів. Одним із ефективних засобів у цьому процесі посідає казка. Тому студенти Дубенського коледжу РДГУ відділення дошкільної освіти організували благодійну акцію «Подаруй дитині казку». Проведена акція проходила в рамках діяльності лідерської програми «Серце віддаю дітям» (координатори Музика Н.М., Найда Р.Г.).

Радісно вітали студентів заклади дошкільної освіти м.Дубна. У їх виконанні дошкільнята поринули у незабутній світ казки «Коза-дереза». Малята із захопленням спостерігали за дійством, співпереживали та сміялися разом із героями казки. За словами самих студентів, на хорошу гру їх надихали самі діти, їхні вогники в очах, щирі посмішки та оплески.

kazka17 6 kazka17 5

Дошкільні заклади м.Дубна уже котрий рік поспіль щиро відкривають свої двері для учасників програми «Серце віддаю дітям». І цей рік не став виключенням. Спільна мета у вихованні дітей дає можливість для спільної співпраці.

kazka17 4 kazka17 2

Координатори програми Музика Н.М. і Найда Р.Г. відмічають важливість проведення благодійних акцій на шляху формування гуманного педагога ХХІ століття.

Відкриті уроки з образотворчого мистецтва

На базі Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та ЗНЗ І-ІІІ ст. №1 м. Дубна під час проходження пробної педагогічної практики були проведені відкриті уроки з образотворчого мистецтва.

Керівник практики від коледжу Сірман О.А., студенти-практиканти Міхновець Н. (4-В) та Сичук І. (4-Б) підготували уроки в 2-А класі на тему «Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Матеріали та інструменти художника-скульптура. Ліплення фігурок лісових жителів» та в 3-А класі на тему «У майстерні скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тіл тварин у простих позах. Ліплення тварин, створення колективної композиції «Веселий зоопарк».

 om17 1 om17 2 

Уроки студентів проведені відповідно до сучасних вимог. Практиканти вдало підібрали методи та прийоми роботи на уроці; застосували інтерактивні методи навчання: асоціативний куш, «мікрофон», елементи арт-терапії, рефлексія. Для ознайомлення з скульптурою, інструментами скульптора студентка Сичук І. (4-Б) підготувала цікаву, пізнавальну презентацію. Дотримуючись принципу культуровідповідності та використовуючи краєзнавчі матеріали.

om17 4  om17 5 

Враховуючи вікові особливості дітей, студенти-практиканти використовували ігрові ситуації, дидактичні ігри, застосовували здоров’язберігаючі технології.

Уроки студентів-практикантів відзначалися змістовністю, інноваційністю, динамічністю та свідчать про формування ключових компетентностей у молодших школярів сучасної початкової школи.