Творчий звіт «Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах роботи літнього оздоровчого табору»

20 вересня 2018 року студентами ІV курсу групи С було проведено творчий звіт «Реалізація педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в умовах роботи літнього оздоровчого табору» за підсумками проходження літньої педагогічної практики.

Основна мета літньої педагогічної практики в оздоровчих комплексах та пришкільних оздоровчих таборах – розширити професійно-педагогічні знання студентів і озброїти їх методикою виховної роботи з дітьми в літній період.

Головне завдання цього виду практики полягає в тому, щоб реалізувати компетентнісний підхід до підготовки майбутніх соціальних педагогів, проводити оздоровлення дітей, виробити в них уміння і навички самостійної роботи з дітьми в умовах літніх таборів.

zvsotc18 1 zvsotc18 2

Сучасні дитячі оздоровчі заклади реалізують принцип безперервності навчання й виховання, дають можливість дітям не тільки відпочити, зняти фізичні та психологічні навантаження, а й створюють нові умови для збагачення соціального досвіду дітей, отримання ними нових знань і вмінь у різноманітній діяльності.

В.О. Сухомлинський писав, що «У дитинстві закладається людський корінь. Жодної людської рисочки природа не відшліфовує — вона тільки закладає, а відшліфовувати нам — батькам, педагогам, суспільству»

Безперечно, велику роль у цьому відіграють дорослі. Саме вони повинні спрямовувати живу енергію хлопчиків та дівчаток у потрібне русло. Нерідко діти не знають, як вдало застосувати свої сили, що зробити, аби життя стало цікавим та захопливим.

У цих умовах педагогічна спадщина славетного педагога В.О. Сухомлинського, його поради, безумовно потребують відродження з метою створення належних умов для забезпечення самореалізації особистості школяра та виховання їх у єдності його духовної і фізичної складових, емоцій, інтелектуальної сфери, переконань, сімейного почуття.

Студенти Гринчак Н., Марчук І., Семенюк А., Чумакевич І., Ксьондзик С. у своїх виступах розповіли усім присутнім про особливості організації роботи студентів-практикантів в умов літнього закладу оздоровлення, специфіку ведення документації з літньої педагогічної практики, труднощі з якими їм доводилось зустрічатися і як вони їх долали, про особливості організації виховної роботи у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Агатівка» та як вдалося реалізувати педагогічні ідеї В.Сухомлинського під час проходження практики.

zvsotc18 3 zvsotc18 4

Студенти презентували глядачам фрагменти заходів , які проводились з дітьми різних вікових категорій в умовах літнього оздоровчого табору.

Завідувач навчально-виробничої практики Ніна Павлівна Шевчук проаналізувала документацію студентів за результатами проходження даного виду практики, підвела підсумки педагогічної діяльності соціальних педагогів у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку санаторного типу «Агатівка»    та нагородила грамотами з організацію змістовного відпочинку дітей та підлітків під час проходження літньої педагогічної практики Дмитрук Ю., Прокопчук Г., Мельник М. та Іванюка А.