Студентська науково-практична конференція – майданчик для спілкування та апробації наукових знахідок

У світлі постійних змін у сфері освіти та необхідності оновлення й розвитку педагогічної практики студенти випускних курсів та викладачі коледжу (керівники написання курсових робіт) 25 січня 2024 року зібралися на студентській науково-практичній конференції "Сучасний стан та перспективи розвитку освіти: теорія, практика, інновації". Ця подія, яка проводилася за сприяння навчально-методичного кабінету колежу (завідувач Володимир Павлунь) та студентського наукового товариства «Золота сова» (керівник Олена Соколюк), стала майданчиком спілкування та апробації наукових знахідок та ідей у сфері освіти, спрямованих на вдосконалення освітнього процесу в закладах освіти.

Робота конференції була організована за такими напрямами: актуальні проблеми дошкільної педагогіки (керівник секції – доктор педагогічних наук, доцент, викладач-методист дошкільної педагогіки та психологіїРуслана Найда), сучасні технології навчання та виховання школярів (керівник секції – завідувач навчально-методичного кабінету Володимир Павлунь), психологічний вимір особистості (керівник секції – кандидат педагогічних наук, доцент, викладач психології і педагогіки Володимир Омельчук), актуальні проблеми початкової освіти (керівник секції – кандидат педагогічних наук, викладач теорії і методики фізичного виховання Олена Соколюк).

collage4

Одним з найважливіших аспектів конференції була можливість демонстрації студентами результатів своїх досліджень, які вони виконали в ході написання курсових робіт. Під час презентацій та дискусій молоді науковці обговорювали актуальні питання, які стосуються покращення якості освіти, упровадження інновацій в освітній процес та вирішення практичних завдань, з якими стикаються сучасні педагоги. Учасники конференції представили широкий спектр тем, що відображали різноманітність інтересів та дослідницьких напрямків. Вони ділилися результатами своїх досліджень у сферах методики викладання, використання інформаційних технологій в освітньому процесі, психолого-педагогічної підтримки дітей та ін.

Змістовними та оригінальними доповідями щодо результатів своїх наукових пошуків поділилися Катерина Хаєцька, Анна Шубер, Анна Курманська, Софія Остапчук, Ірина Губарик, Анна Купрійчик, Ірина Магера, Вікторія Штиба, Анна Сидорчук, Діана Хрупчик, Ірина Чеберяка, Наталя Воронко, Володимир Грицюк Ольга Боюка, Юлія Парій, Христина Хомедюк, Наталія Семенович, Катерина Перета, Людмила Швейда, Світлана Бондарук та інші.

Однією з ключових тем, яка привернула увагу учасників конференції, була роль інновацій у покращенні якості освіти. Дослідження, присвячені впровадженню новаторських методик навчання та організації освітнього середовища, здобули особливу увагу аудиторії. Студенти ділилися своїм баченням щодо того, як сучасні технології та підходи можуть змінити парадигму освіти та зробити навчання більш доступним та ефективним для всіх категорій здобувачів освіти. Під час обговорень викладачі і студенти висвітлювали питання, пов'язані з розвитком педагогічної науки та практики, а також актуальні проблеми у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю.

Загалом в роботі студентської науково-практичної конференції взяли участь 67 учасників (12 викладачів та 55 студентів). Вона підкреслила важливість постійного самовдосконалення та відкритості до новацій у сфері освіти, а також спробувала відповісти на актуальні виклики, які стоять перед сучасною педагогічною спільнотою.

Дякуємо учасникам та чекаємо нових зустрічей з молодими науковцями, які матимуть змогу представити результати своїх джосліджень.

Архів новин (оберіть дату)

April 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5