Адаптивний вересень у першому класі НУШ

У житті кожної дитини, яка вперше переступає поріг школи, є непростий і цікавий період – перші дні перебування у школі.

Відповідно до навчального плану спеціальності 013 Початкова освіта студенти упродовж першого тижня навчання проходять педагогічну практику «Спостереження за освітньою діяльністю вчителя-класовода у перші дні дитини в школі».

Здобувачі освіти змогли зануритися в освітній процес Нової української школи: спостерігати та аналізувати організацію освітнього процесу в перші дні дитини у школі; підготуватись до самостійної роботи з першокласниками в майбутньому. Для майбутніх учителів початкових класів – це особливий вид практики, що допомагає краще усвідомити відповідальність і складність роботи педагога у закладі освіти.

prakt10

Адміністрація коледжу, керівники практики та студенти-випускники спеціальності 013 Початкова освіта щиро вдячні учителям перших класів:

  • Т.М. Лагнюк, Т.В. Павловській та директору Дубенського ліцею №1 О.Ю. Дехтярчук;
  • Н.О. Лотовській. А.О. Федорчук та директору Дубенського ліцею №2 Л.Р. Головко;
  • Н.Б. Люсьо, Т. В. Залужній та директору Дубенського ліцею №5 О.М. Гуліді;

за надану можливість безперервно протягом першого тижня вересня спостерігати особливості організації освітнього процесу в НУШ.

Педагоги у надзвичайно складних умовах роботи показали нам, хто такий першокласник, які має особливості фізіологічного й психічного розвитку, його вікові й індивідуальні якості. Вчителі-класоводи ділилися своїми знахідками щодо адаптації дітей до умов їх життя у новій соціальній ролі – учень школи.

prakt9

Перебуваючи у школі, випускники переконалися, що перший тиждень дитини в школі є надзвичайно важливий у роботі вчителя, адже від того, як педагог згуртує новий колектив, як буде співпрацювати з батьками, залежить подальша робота класу та вчителя.

Здобувачі освіти опрацювали комплекс завдань, підготували щоденники-звіти і презентували їх на заліковому занятті.