Звіт з пробної педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах»
Уже традиційно після завершення пробної практики студенти проводять звіт, де демонструють свої педагогічні здобутки. В четвер, 17 грудня, викладачами предметно-методичної комісії іноземної філології було проведено звіт-конференцію з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах».
На свято були запрошені студенти 3-А курсу, завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. та керівники з баз практики Киричук М.Л. (вчитель німецької мови, гімназія №2), Юхимчук І.В. (вчитель німецької мови,гімназія №2), Шавловська О.Д. (вчитель англійської мови ДНЗ-ЗНЗ №4), а також учні 5-А класу гімназії №2.
Насиченими та змістовними були виступи студентів. Так, студентка Гаврилович Надія ознайомила присутніх з роллю тестування на заняттях іноземної мови і зазначила, що це найефективніший засіб контролю якості набутих знань та вмінь. Студентка зауважила, що лише тестовий контроль може забезпечити успішну реалізацію всіх функцій контролю і є його найефективнішою формою. На мультимедійному екрані присутні могли бачити різні види тестів.
Студентка Мельник Юлія в цікавій та доступній формі поділилася своїм досвідом використання ТЗН на заняттях німецької мови. Вона зазначила, що використання технічних засобів навчання стало вже традиційним явищем, адже аудіовізуальний метод взагалі неможливо уявити без використання ТЗН.
Технічні засоби навчання студенти використовували не лише під час проведення занять, але і під час позакласних заходів. Це продемонструвала студентка Кравчук Юлія та маленькі гості свята - учні гімназії №2. У їхньому виконанні прозвучала дитяча пісенька німецькою мовою «Laterne», яку вони вивчили на позакласному занятті. Після виконання пісеньки учні були нагородженні солодкими подарунками.
Про важливу роль фізкультхвилинок на уроці іноземної мови говорила студентка Іващук Катерина. Вона відзначила, що такий вид діяльності повинен бути присутнім на кожному уроці і ознайомила присутніх з видами фізкультхвилинок. Увазі слухачів було представлено декілька прикладів.
Студентка Мельник Олена ознайомила з інноваційним методом вивчення іноземної мови, а саме з методом інноваційних символів. Як показує досвід, упровадження цього методу сприяє інтенсифікації навчального процесу і створює сприятливі умови для формування комунікативної компетенції учнів. Студентка Гринюк Вікторія з допомогою своїх одногрупників показала на практиці застосування цього методу.
Харчунь Тамара розповіла про важливе значення ігрової діяльності на початковому етапі вивчення іноземної мови.
Наприкінці конференції слово взяла вчитель гімназії №2 Киричук Марія Леонідівна. Вона поділилася досвідом своєї роботи і побажала студентам так само плідно здобувати знання і вміло застосовувати їх на практиці.
І на останок до слова була запрошена завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Ніна Павлівна, яка відзначила змістовність заходу і сподівання, що знання, набуті на пробній практиці, будуть удосконалені студентами і ще ефективніше використані під час проходження різних видів практики.