Семінар-практикум

Студентами дошкільного відділення під керівництвом Голяченко М.О. був проведений семінар-практикум на тему «Гра як засіб виховання і навчання дітей дошкільного віку» в рамках вивчення досвіду предметно-методичної комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик з питання «Формування у студентів професійних умінь і навичок під час організації ігрової діяльності з дітьми дошкільного віку». 
 Тема семінару-практикуму вибрана невипадково, адже гра є провідною діяльністю дошкільника. В.О. Сухомлинський писав «Гра — це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живлючий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра — це іскра, що засвічує вогник допитливості». Семінар-практикум проведено у формі ділової гри. Цікавими були презентації студентів: «Гра як фактор організації дитячого колективу», «Дидактичні ігри та вправи у навчально-виховному процесі», «Народні ігри — животворче джерело виховання особистості дитини», «Пальчикові ігри та вправи», «Організація предметно-розвивального середовища в дитячому садку», «Планування ігрової діяльності»; моделювання фрагментів різних видів ігор: хороводної народної гри «Ой є в лісі калина», гри-драматизації «Нові пригоди Червоної Шапочки». Змістовною наповнюваністю вирізнявся виступ Ракович В., яка продемонструвала різноманітні пальчикові ігри для дошкільнят. Моделюючи дидактичну гру «Відгадай за смаком» студентка Шеліган М. залучила учасників семінару до практичної діяльності. Практичними порадами студенти залучили батьків дошкільнят до співпраці.
   Безумовно, що такі форми роботи сприяють закріпленню теоретичних знань студентів на практиці, творчому підходу до моделювання різних життєвих ситуацій та підвищують ефективність інтелектуальної праці.