Предметний тиждень математичних дисциплін

Згідно з Указом Президента України №31/2020 2020/2021 навчальний рік оголошено Роком математичної освіти в Україні.

З 15 по 19 березня 2021 року в Дубенському коледжі РДГУ тривав предметний тиждень математичних дисциплін. Проведення предметного тижня підвищує інтелектуальний рівень студентів, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на заняттях. Підготовка студентів до проведення тижня математики, фізики та інформатики дає їм можливість самостійно збирати матеріал, виявляти ініціативу, отримати бонуси та додаткові бали з математичних дисциплін, виховує наполегливість та відповідальність. Заздалегідь було обговорено план проведення тижня, розподілено завдання для студентів І-ІІІ курсів, вивішено оголошення про проведення заходів. По-математичному святковим став вестибюль І поверху, оформлений студентами ІІІ-В курсу під керівництвом викладача інформатики Ковальчук Н.Д.

matematuka3

Відкриття предметного тижня почалося з тематичної виставки «Математика навколо нас», яка наповнила атмосферу романтичністю і загадковістю. Виставки щодня змінювалися: вівторок – «Математичні ребуси», середа – «Чи розумніший ти за третьокласника?», четвер – «Дивись крізь мене». Для викладачів коледжу було підготовлено майстер-клас зі створення тестів для експрес-перевірок рівня знань студентів, заліків, контрольних робіт на платформах Всеосвіта, НаУрок, Online Test Pad (викладач Братащук І.В.).

Зважаючи на складну епідемічну обстановку, позакласні заходи проводилися трохи інакше, ніж завжди. Фінішом математичного понеділка став фото-квест «Математика крізь об’єктив», у якому взяли участь команди груп перших курсів: І-А, І-Б, І-Д (викладач математики Харченко Н.А.). Студентам потрібно було виконати 4 завдання: 1)за загадками відгадати геометричну фігуру і сфотографувати предмети в навколишньому середовищі, дуже схожі на неї; 2) за допомогою геометричних фігур намалювати (створити) зображення тварини; 3) знайти цифри і числа навколо і сфотографуватися з ними; 4) зобразити за допомогою студентів відгадки до загадок. Фінальним завданням було надіслати відеофрагмент з виконаним куплетом будь-якої пісні, де є числа. Переможцями 1-го завдання стала команда І-А курсу, 2-го завдання – команда І-Б курсу, 3-го завдання – команда І-Д курсу. За відеофрагмент І місце отримала команда І-А курсу. Командам-переможцям вручено сертифікати на отримання додаткових балів з математики та призи.

matematuka1 matematuka2

Неабиякий азарт студентів перших курсів виявив конкурс на створення відеоролика «Співоча математика», гаслом якого були обрані слова німецького математика Фелікса Гаусдорфа: «Є в математиці щось таке, що викликає людське захоплення». Активними учасниками цього конкурсу були студенти І-А і І-Б курсів, які створили креативні ролики і ще раз переконали, що математика – це ЦІКАВО! 

У вівторок, 16 березня, відбувся фізичний квест "QRуті перегони" (викладач фізики Кокорський А.І.) для студентів І курсу. Така форма змагання «занурює» учасників у процес гри, зацікавлює фізикою, формує вміння працювати «сам на сам» зі своїми знаннями. Студенти взяли активну участь у перегонах та отримали масу позитивних емоцій. Учасники були відзначені тематичними бонусами з дисципліни.

matematuka5 matematuka4

Іноді ми не помічаємо математики навколо себе, але ж без неї впоратись досить непросто, а іноді й зовсім неможливо. Математика живе й у наших оселях. Зазирнімо на кухню: мабуть, саме там чи не найбільше її причаїлося. Студенти ІІ-В курсу під керівництвом викладача математики та керівника групи Братащук І.В. довели це на «Пекельній математичній кухні». Адже в народі кухнею прийнято називати не тільки місце для приготування їжі. Це місце, де розробляються рецепти проєктів, а саме: архітектурних, конструкторських, математичних, фізичних. Фантазували, творили свої кулінарні шедеври дві команди. Техніку приготування математичних страв контролювали експерти. Дегустацію математичних страв проводило журі.

matematuka8 matematuka9

По-справжньому інтелектуальною стала середа, під час якої відбувся студентський чемпіонат із розв’язування логічних задач, де було запропоновано розв’язати кросворди, цікаві логічні задачі, головоломки – конкурс на логічне мислення та вміння швидко знаходити правильну відповідь. Його організували студенти ІІІ-В курсу (викладач Ковальчук Н.Д.). Цього ж  дня було проведено науково-практичну конференцію «Формування математичної компетентності молодших школярів у реаліях Нової української школи» для студентів ІІІ курсу, організатором якої став викладач методики навчання математики Хроборт В.В. Запрошеними гостями конференції були вчителі початкових класів Давидюк В.В. (ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Дубна), Шубнік О.В. (СЗОШ І-ІІІ ст. №5 м. Дубна), які ознайомили студентів з новітніми методиками проведення уроку математики в умовах НУШ. Завершальним етапом конференції стали виступи студентів ІІІ курсу Баковчук І., Хіц О., Заєць О.

matematuka10 matematuka11

18 березня 2021 року в Дубенському коледжі РДГУ відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади з математики, її учасниками стали студенти І курсу. Олімпіада проводилася з метою виявлення, відбору та підтримки обдарованої молоді, розвитку та реалізації здібностей студентів, підвищення якості підготовки майбутніх фахівців (викладач Харченко Н.А.). Після перевірки студентських робіт головою журі Братащук І.В. було оголошено результати та вручено грамоти за зайняті призові місця. Ними стали: І місце – Ковальчук Т. (І-А курс); ІІ місце – Собчук А., Хомедюк Х. (І-А курс); ІІІ місце – Мокрик А. (І-А курс), Міщун А (І-Б курс).

У п’ятницю, 19 березня, для студентів ІІ-В курсу було проведено веб-квест з інформатики «Мандри Всемережжям» (викладач інформатики Павлунь В.С.), під час якого студентам було запропоновано виконання цікавих завдань онлайн.

19 березня 2021р. відбулося закриття тижня математичних дисциплін. Студентам-переможцям, активним учасникам було вручено сертифікати та дипломи. Проведення заходів предметного тижня – це своєрідний творчий звіт викладачів, підготовлений і організований у тісній співпраці зі студентами.

Кожен захід вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвивальним та виховним цілям організації освітнього процесу в закладі. Сподіваємось, що більшість наших студентів відчули красу точних наук, їхню присутність у нашому повсякденному житті та глибше усвідомили необхідність їхнього вивчення.

Архів новин (оберіть дату)