Олімпіади з іноземної мови та практичного курсу іноземної мови – 2015
Результати участі в Олімпіаді студентів
з англійської мови, спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта», 5.01010101 «Дошкільна освіта», 5.01010601 «Соціальна педагогіка»
Прізвище, ім’я та по батькові студента |
Курс |
Відділення, спеціальність |
Кількість балів |
Місце |
|
2-Б |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
29 |
І |
Євгенія Василівна |
2-В 2-С |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» Соціальної педагогіки, 5.01010601 «Соціальна педагогіка» |
28 28 |
ІІ |
|
2-В |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
27 |
ІІІ |
Результати участі в Олімпіаді студентів
з німецької мови, спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта», 5.01010101 «Дошкільна освіта», 5.01010601 «Соціальна педагогіка»
Прізвище, ім’я та по батькові студента |
Курс |
Відділення, спеціальність |
Кількість балів |
Місце |
Володимирівна |
2-С |
Соціальної педагогіки, 5.01010601 «Соціальна педагогіка» |
22 |
І |
Олегівна
Іванівна |
2-Д 2-Д |
Дошкільне, 5.01010101 «Дошкільна освіта» |
21 |
ІІ |
Христина Андріївна |
2-С |
Соціальної педагогіки, 5.01010601 «Соціальна педагогіка» |
20 |
ІІІ |
Результати участі в Олімпіаді студентів
з практичного курсу англійської мови, спеціальність 5.01010201 «Початкова освіта»
Прізвище, ім’я та по батькові студента |
Курс |
Відділення, спеціальність |
Кількість балів |
Місце |
|
3-А 2-А |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
16 16 |
І
|
|
3-А 2-А |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
14 14 |
ІІ |
|
2-А |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
13 |
ІІІ |
Результати участі в Олімпіаді студентів
з практичного курсу німецької мови, спеціальність 5.01010201 «Початкова освіта»
Прізвище, ім’я та по батькові студента |
Курс |
Відділення, спеціальність |
Кількість балів |
Місце |
|
2-А |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
20 |
І
|
|
3-А |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
18 |
ІІ |
|
3-А |
Шкільне, 5.01010201 «Початкова освіта» |
17 |
ІІІ |
Предметно-методична комісія
викладачів іноземної філології
вітає переможців та бажає їм
успіхів у подальшому вивченні
іноземних мов.