Торгівля людьми як соціальна проблема сучасності

29 листопада 2018 року в Дубенському коледжі РДГУ за активної участі студентів IV курсу відділення «Соціальної педагогіки» відбулася презентація програми «Торгівля людьми як соціальна проблема сучасності» експрес-групи «Гаряча лінія» з метою попередження торгівлі людьми та потрапляння людей в тенета сучасного рабства.

hl1 hl2

Сьогодні торгівля людьми є одним з найсерйозніших злочинів проти людства. Люди в усьому світі в залежності від обставин потрапляють в умови, схожі на рабство. І, на жаль, у такі ситуації потрапляють й українські громадяни.

hl3 hl4

Варто наголосити, що проблема торгівлі людьми не зникає, а в останні роки лише загострюється. Упродовж останніх років на першому місці серед важливих причин залишається скрутне економічне становище. Значна частина громадян має низькі заробітки, що майже сягають межі бідності, у т. ч. й за висококваліфіковану працю (медичні й педагогічні працівники, серед яких абсолютна більшість – жінки). Спостерігається унікальне явище обвального зниження рівня життя навіть тієї частини населення, що за світовими стандартами належить до «середнього класу». Криза призвела до зниження рівня самозахисту громадян, погіршення загального психологічного стану. За принципом «вже гірше не буде» люди погоджуються на різні авантюрні пропозиції, навіть не замислюючись про можливі наслідки.

hl5 hl6

А тому проведення профілактичної роботи з метою попередження торгівлі людьми є дуже актуальним та необхідним. І все ж потрібно пам’ятати, що не варто шукати примарного щастя там, де воно Вас не чекає. Шукайте його у власному домі. Кому, як не нам, піднімати українську економіку, будувати незалежну державу.

 Ми повинні добре знати і пам’ятати: рабство в третьому тисячолітті існує, і сучасний прояв його – це торгівля людьми!

І.А. Стець,

керівник експрес-групи «Гаряча лінія»

Рада з національно-патріотичного виховання

РАДА

З НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ

 

1.   Пулик І.М. – координатор Ради, голова ПМК викладачів музики, ритміки, ІМІ.

2.   Семещук В.М. – член Ради, заступник директора з виховної роботи.

3.   Баковчук О.В. – член Ради, завідувач шкільним відділенням.

4.   Тимощук М.О. – член Ради, керівник фізичного виховання.

5.   Романова Г.М. – член Ради, голова комісії керівників академічних груп.

6.   Пелагій Т.Я. – член Ради, голова Ради музею.

7.   Власюк Г.Л. – член Ради, координатор соціального проекту «Педагоги України – за мир».

8.   Скоропляс В.Ю. – член Ради, голова студентської ради коледжу.

9.   Кушнерук Н.О. – член Ради, голова студентської ради гуртожитку.

 

PLRRPV18 1 PlanRNPV

 Заходи з національно-патріотичного виховання студентів Дубенського коледжу РДГУ на період 2015-2020 роки


 План дій з реалізації Концепції національно-патріотичного виховання студентів Дубенського коледжу Рівненського державного гуманітарного університету

 

«Подаруй дитині щасливе дитинство»: цикл заходів присвячених Всесвітньому дню дитини

«Мені здається, що одна з найбільших удач у житті людини – щасливе дитинство»

Агата Крісті

У листопаді викладачі та студенти відділення дошкільної освіти Дубенського коледжу РДГУ  традиційно відзначають Всесвітній день дитини. Офіційно це свято з'явилося в 1954 році завдяки відповідному рішенню Генеральної Асамблеї ООН, яка звернула увагу всього людства на необхідність досягнення взаєморозуміння з дітьми та забезпечення благополучних умов для їх життя. З нагоди свята викладачі предметно-методичної комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик організували цикл заходів, метою яких було привернення уваги освітян до актуальних проблем сучасної дитини, як найбільш вразливої частини суспільства. Зокрема, в рамках роботи консалтингового центру «Дошкільнятко» було проведено семінар-тренінг для практичних психологів на тему: «Активне мовлення як запорука успішного навчання». Організатори заходу – Найда Р.Г., голова предметно-методичної комісії, Ганжелюк Л.С., викладач логопедії, практичний психолог, Лагнюк Л.М., викладач методики розвитку мовлення та навчання грамоти, запропонували учасникам розглянути питання формування мовленнєвої компетенції у дітей старшого дошкільного віку та особливості мовленнєвої підготовки дитини до школи. Викладачі представили гостям практичні вправи для подолання мовленнєвих порушень та обговорили питання співпраці практичного психолога та логопеда в закладах дошкільної освіти. Очікування учасників тренінгу були виправдані. Практичні психологи закладів дошкільної освіти та об’єднаних територіальних громад Дубенського району висловили подяку за змістовний та ґрунтовий захід. Усі учасники отримали сертифікати.

sem18 1 sem18 2 sem18 3
sem18 4

Питання наступності дошкільної освіти та школи сьогодні є начасі. Обговорити проблеми та перспективи успішної організації цього процесу зібралися викладачі дошкільної педагогіки, психології та фахових методик разом з методистами, вихователями та вчителями початкових класів  міста та району на засіданні дидактичної лабораторії. Тема обговорення: «Наступність дошкільної освіти та школи: проблеми та шляхи їх вирішення». З вітальним словом до гостей звернулася завідувач навчально-виробничою практикою Шевчук Н.П.. У своїй промові вона подякувала гостям, яким небайдуже до проблем сучасної освіти. Шевчук Н.П. наголосила, що викладачі консалтингового центру «Дошкільнятко» та дидактичної лабораторії вже котрий рік поспіль діляться досвідом роботи у галузі дошкільної освіти та активно працюють над пошуком нових ефективних педагогічних ідей щодо виховання та навчання дітей дошкільного віку.  Під час зустрічі освітяни продемонстрували практичне впровадження наступності у дошкільній та початковій освіті. Виступаючі Найда Р.Г., Бастюченко Л.М., Доманська Л.П., Павлунь Л.П. наголосили, що питання наступності не є новим, однак, набуває змістового значення після  реформи початкової освіти та впровадження положень Нової української школи. Учасники обговорили зміст роботи вихователів та вчителів над ефективними шляхами впровадженням нормативно-правових вимог щодо організації освітнього процесу дошкільників та школярів початкової ланки освіти. Висловлюємо щиру подяку всім учасника за прекрасне спілкування.

sem2 1

sem2 2
sem2 3 sem2 4

Чи можемо ми уявити дитячий світ без казки? Звісно – ні. Студенти відділення дошкільної освіти запросили всіх небайдужих до прекрасного світу театру – дитячого лялькового театру –  на виставу «Христинка – червона хустинка». Бути справедливим та чесним, творити добро  навчають герої вистави. Злий Вовк стає добрим, а дівчинка Христинка провідала свою бабусю та принесла їй гостинця. Студенти-актори лялькового театру разом із керівником Голяченко М.О., традиційно завітають до закладів дошкільної освіти міста та району і подарують маленьким глядачам казкові пригоди дівчинки Христинки.

 

kazka18 1 kazka18 2 kazka18 3 kazka18 4
kazka18 5 kazka18 6

Викладачі предметно-методичної комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик, студенти відділення дошкільної освіти щиро дякують усім учасникам, гостям та глядачам, що активно долучилися до організації та проведення заходів, присвячених Всесвітньому дню дитини.

«Діти – се наш дорогий скарб, се наша надія, се – молода Україна»Олена Пчілка.

 

«Козацькі забави - 2018» у Дубенському коледжі РДГУ

Уже традиційно в Дубенському коледжі РДГУ проводяться «Козацькі забави». Свято приурочене до Дня захисника України, який відзначають у день Покрови Пресвятої Богородиці та українського козацтва. Тож 11 жовтня в актовій залі коледжу зібралися студенти та викладачі нашого закладу. Ведучі свята Скоропляс Віталій (4-В) та Світозенська Марія (1-С) наголосили, що мета заходу – пропаганда здорового способу життя серед молоді на прикладі добрих  козацьких традицій.

Глядачі, зручно розмістившись, активно вболівали за улюблений курінь: «Гетьмани», «Калинонька», «220» або «Шаровари». Результати десяти конкурсів, які входили в програму свята, оцінювало авторитетне журі: заступник директора з виховної роботи Семещук В. М., завідувач шкільним відділенням Баковчук О. В., практичний психолог коледжу Добровольський С. Г., секретар журі – Красніцька О. В. Справедливими суддями на майданчику були Тимощук М. О. та помічники.

kz1 kz2

Перший конкурс – «Представлення». Кожен курінь мав свій клич, емблему, назву та газету, яку учасники приготували заздалегідь. Найзмістовніше представив себе курінь «Шаровари».

kz3 kz4

Другий конкурс – «Піднімання гирі». Найбільшу міць м’язів та справжню волю до перемоги виявив козак куреня «220».

Третій конкурс – «Чи знаєш ти добу козацтва?», у якому учасники демонстрували знання історії свого народу. Найосвіченішими було визначено учасників від двох куренів: «Гетьмани» та «Калинонька».

kz5      Четвертий конкурс «Майстерні художники». Умови були наступними: на прикріплених аркушах кожен курінь повинен намалювати козака в повний зріст. Один учасник біжить, малює голову, повертається; тоді наступний – тулуб і т. д. Виграє курінь, який швидко, згуртовано, акуратно і точно намалює козака за визначений час 2 хвилини. Цікавими були усі малюнки, але перемогу судді віддали куреню «220».

kz6 kz7

В Україні з давніх-давен мірялися силою. Тож у перетягуванні палки позмагалися прекрасні козачки. Учасниці сідали на мат одна напроти одної, ноги прямі, палку тримали посередині. Хто перший перетягне палку на себе, той виграє. Найсильнішу козачку визначено з куреня «Калинонька».

KZ8 KZ9

Шостий конкурс – «Хто швидше з’їсть яблуко». Умови наступні: один учасник від куреня підходить до підвішеного яблука. Хто перший відкусить яблуко, той перемагає. Найшвидше завдання виконала учасниця від куреня «Гетьмани».

 

kz010 kz011

У сьомому конкурсі перевіряли міць в руках наших козаків – «Змагання з армреслінгу». Потрібно було, не відриваючи ліктя від столу, відхилити і притиснути руку суперника до поверхні столу. Найсильнішим визначено козака із куреня «Калинонька».

Відомо, що козаки не тільки уміли воювати, а й вміли відпочивати, серед них немало було таких, що вміли гарно співати. У нестандартному виконанні української народної пісні перемогу отримав курінь «Гетьмани».

 

kz012 kz013

Полюбляли козаки поспівати, а ще більше смачно поїсти. Наступний конкурс «Кашовари». Запрошувався один учасник від куреня. У тарілках змішані кукурудза, квасоля, вермішель та зерно. Потрібно було якомога швидше розібрати все окремо. Упевнено переміг у конкурсі курінь «220».

Для того, щоб бути сильними і відважними, козаки щодня вправлялися, часто робили це під музику. З того часу і живуть в народі завзяті українські танці. Останній конкурс– «Гопак». Найбільшу кількість балів отримав козак від куреня «Шаровари».

 

kz014 kz015

За підсумками усіх конкурсів перше місце посів курінь «Шаровари», друге «220», третіми стали два курені, набравши однакову кількість балів «Гетьмани» та «Калинонька».

kz07

 



 
kz016 kz017

Гарний настрій дарували усім учасники студії естрадного співу Василина Мороз, Ірина Баковчук, Вікторія Кравчук, Віталіна Братасюк та Вікторія Тимощук (керівник – В. Ю. Янчук).

kz18 1 kz18 2 kz18 4 kz18 3

«Козацькі забави» викликали шалену хвилю позитивних емоцій в учасників змагань та глядачів – студентів і викладачів коледжу. Такі заходи не тільки розвивають і розважають студентів, а й справді виховують їх патріотами, свідомими своєї історичної спадщини, нащадками славних козаків.

Голова ПМК викладачів фізичного виховання та захисту Вітчизни

Красніцька О. В.

Бережіть собори ваших душ…

Цьогоріч Україна відзначає сторіччя від народження видатного письменника, гуманіста – Олеся Гончара.

Талант митця яскраво засяяв у добу тоталітарного режиму, у час обмеження свободи слова, у період, коли моральні та естетичні цінності заміщувалися фальшивою ідеологією. Усі ми пам’ятаємо, як важко довелося відстоювати Олесеві Гончару свій епохальний твір «Собор», який свого часу був заборонений радянською владою. Крізь призму років пророчо звучать слова митця: «Бережіть собори ваших душ». Автор закликав українців не забувати історію, традиції та мораль своїх предків у складний час суспільних випробувань.

До вшанування пам’яті Олеся Гончара долучилися студенти Дубенського коледжу РДГУ. Так, серед студентів ІІ курсів були проведені інформаційні хвилинки, у яких йшлося про значення небуденної творчості митця, її актуальність, невичерпність.

g18 2 g18 3

Пам’ять – це те, що пов’язує нас із минулим, із нашими витоками. Збереження відвічних традицій стане початком відродження високої моралі, яка була притаманна українцям завжди.

Комісія викладачів філологічних дисциплін