Науково-практична конференція «Підготовка професійно компетентного фахівця через впровадження інноваційних технологій в навчально-виховну та практичну діяльність студентів»

02.12.2015р. викладачами предметно-методичної комісії загальної педагогіки і психології під керівництвом Омельчука В.В. проведено науково-практичну конференцію «Підготовка професійно компетентного фахівця через впровадження інноваційних технологій в навчально-виховну та практичну діяльність студентів».

          Викладач ПМК Чайка Н.С. ознайомила присутніх з інноваційними технологіями та переконала в тому, що їх впровадження в роботу сучасного вчителя сприяє розвитку його творчого потенціалу. Цікавими та змістовними були виступи студентів Кректун В., Дишкант О. (4-А), Сімак О. (4-Б), які запропонували власну модель конкурентноспроможного фахівця, ознайомили з ефективними засобами активізації пізнавального процесу з використанням інноваційних технологій на уроках в початковій школі. В сучасній інтерпретації була презентована педагогіка співробітництва Ш. Амонашвілі студенткою 3-А курсу Іващук К.

          Досвідом з використання інноваційних форм роботи з молодшими школярами поділилася вчитель початкових класів СЗНЗ №5 Слоцька О.О. Гордійчук Т.В. (вчитель НВК «ЗНЗ-ДНЗ») у нетрадиційній формі ознайомила учасників конференції з використанням інноваційних технологій в навчально-виховній роботі та роботі з батьками.

          Завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. звернула увагу присутніх на те, що педагогічна практика є ефективним засобом самореалізації та залучення студентів до інноваційної діяльності.

 

 

Засідання дидактичної майстерні-лабораторії «Особистісно-орієнтований підхід в освітньому просторі"

18 листопада 2015 року відбулося засідання консалтингового центру «Дошкільнятко» предметно-методичної комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик на тему: «Особистісно орієнтований підхід до дитини в освітньому просторі ДНЗ». Зустріч пройшла у формі засідання дидактичної майстерні-лабораторії. Її метою було розглянути особливості впровадження особистісно орієнтованої технології навчання та виховання в дошкільному закладі. До активного обговорення даної проблеми долучилися викладачі комісії, вихователі, студенти-практиканти. Діяльність центру здійснюється в рамках реалізації програми «Джерело», яка діє в Дубенському коледжі.

CIMG6947  CIMG6928 

Присутні заслухали виступ голови ПМК викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Найди Р.Г., яка проаналізувала особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу до дитини в ДНЗ, визначила шляхи ефективності даної технології та необхідність її використання на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти. Також у виступі Руслана Григорівна зазначила про важливість та перспективність даного підходу, так як він є   найуспішнішим шляхом до формування творчої особистості дитини.

Вихователь ДНЗ №4 Гудич Ж.В. презентувала нетрадиційні техніки малювання з дітьми дошкільного віку. Жанна Вікторівна мала можливість поділитися власним досвідом організації образотворчої діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку. Зокрема, улюбленим способом малювання, як зазначила вихователь, у дітей є пальчикове малювання. У своєму виступі Гудич Ж.В. звернулася до майбутніх фахівців дошкілля, щоб вони не боялися експериментувати та вести постійний діалог з дітьми, тоді буде досягнуто головної цілі дошкільного виховання – виховання здорової, творчої, гармонійної особистості дитини.

Логічним продовженням засідання було представлення викладачем методики організації образотворчої діяльності у дітей дошкільного віку Лагнюк Л.М. нетрадиційних технік ліплення. Разом зі студенткою 3-Д курсу Борсук О. викладач провела майстер-клас «Пластилінова фантазія», в ході якого учасники зустрічі змогли самостійно випробувати дану техніку.

Однією із ознак особистісно орієнтованого навчання є турбота про фізичне, психічне, соціальне й духовне здоров’я кожного вихованця. Керуючись цим положення, викладач методики фізичного виховання Голяченко М.О. під час свого виступу детально зупинилася на особливостях реалізації здоров’язбережувальних технологій у дошкільному навчальному закладі. Марина Олексіївна спільно зі студентами 3-Д курсу підготувала майстер-клас за технологією М.Єфименка «Горизонтальний пластичний балет».

Особистісно орієнтований підхід є головним чинником успішності освітнього процесу в сучасних дошкільних навчальних закладах, оскільки сучасні діти потребують самостійності – як умови розвитку, а також свободи вибору – як його джерело – зазначила у своєму виступі завідувач навчально-виробничою практикою Шевчук Н.П.

Засідання пройшло в діловій і доброзичливій атмосфері під девізом: «Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.» (В.О. Сухомлинський)

 

 

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах»

Згідно з планом роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» в Дубенському коледжі РДГУ пройшли Дні відкритої практики студентів 3-А курсу з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» на базі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та Дубенської гімназії №2. Відкриті заняття відвідали завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., голова комісії викладачів іноземної філології Зінченко О.А., керівник центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» Пелагій Т.Я., керівники практики від коледжу Романова Г.М. та Кочубей А.В., керівники від баз практики Киричук М.Л., Юхимчук І.В., Забейда Л.П. Показовий урок з англійської мови був проведений студенткою Слободенюк О., з німецької мови – Гаврилович Н., позакласний захід з англійської мови – Грицан В. та Гринюк В. Усі студенти продемонстрували хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої у них іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології.

p2im  p3im

Так, Гаврилович Надія на уроці використала парні, групові, індивідуальні форми роботи. Методично виправданим є застосування ТЗН. Для формування компетенції в діалогічному мовленні практикантка використовує вербальні опори. Добре те, що практикантка працює з усім класом, мотивує учнів до навчальної діяльності.

Студентка-практикантка Слободенюк Ольга, враховуючи вікові особливості учнів, запросила на урок казкових героїв, завдяки чому підвищила ефективність уроку. Студентка працює в основному в режимі «учитель-клас». На уроці переважають рецептивні та репродуктивні умовно-комунікативні та некомуніативні вправи. Мовленнєву зарядку проводить, застосовуючи метод асоціативних символів.

p1im  p5im

Студентки-практикантки Грицан Віта та Гринюк Вікторія продемонстрували свою професійно-практичну підготовку під час проведення позакласного заходу «Ми йдемо у зоопарк». З перших хвилин роботи студентки ввели учнів в іншомовну атмосферу, зуміли зацікавити їх. Мовний матеріал заняття, що відповідав віковим особливостям учнів, елементи інновацій на занятті, невимушена атмосфера, яскрава наочність сприяли досягненню поставленої мети.

p4im 

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.

Увага! Започатковано випуск щомісячної літературної газети «Джерельце»!

         Згідно з планом роботи Центру комунікативної компетентності (керівник Баковчук О.В.) в рамках інтегрованої програми професійно-практичної підготовки «Джерело» з жовтня 2015р. започатковано випуск щомісячної літературної газети «Джерельце» творчою групою студентів 4-х курсів (редактор Регрут П.В.). Основними рубриками видання є: «Важлива подія», «Про це варто знати», «Дізнайся більше», «Я і моя творчість», «Розважаймося разом».

         Засновникам видання бажаємо плідної співпраці з керівниками практики, учнями базових установ. Усім творчого натхнення, мудрості, оптимізму!

01

Підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики студентами 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» на тему «Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ під час літнього оздоровчого періоду»

23 вересня 2015 року в Дубенському коледжі РДГУ відбулася підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики студентами 3 курсу, групи Д, спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» на тему «Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ під час літнього оздоровчого періоду».

 

02  01 

 

     У ході конференції були представлені презентації на тему «Подорож світлинами літа» та «Екскурсії, походи, фізкультурні розваги».

Завідувач навчально-виробничої практики Ніна Павлівна Шевчук привітала студентів із набуттям досвіду роботи з дітьми в літній оздоровчий період та відмітила кращих студентів.

Серед гостей на конференції була присутня методист ДНЗ №4 «Сонечко» Тетяна Василівна Кириченко, яка відмітила високий професійний рівень підготовки студентів та відповідальне ставлення до своїх обов’язків.

Під час звітної конференції студенти-практиканти розкрили зміст проведеної роботи з дітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період у формі передачі «Інтерв’ю на тему...», адресували присутнім студентам поради та побажання щодо проходження літньої практики та продемонстрували окремі форми роботи.

Присутні на підсумковій конференції студенти 1-4 курсів активно приймали участь у даному заході.