Підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики студентами 3 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» на тему «Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ під час літнього оздоровчого періоду»

23 вересня 2015 року в Дубенському коледжі РДГУ відбулася підсумкова конференція за результатами проходження літньої педагогічної практики студентами 3 курсу, групи Д, спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» на тему «Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ під час літнього оздоровчого періоду».

 

02  01 

 

     У ході конференції були представлені презентації на тему «Подорож світлинами літа» та «Екскурсії, походи, фізкультурні розваги».

Завідувач навчально-виробничої практики Ніна Павлівна Шевчук привітала студентів із набуттям досвіду роботи з дітьми в літній оздоровчий період та відмітила кращих студентів.

Серед гостей на конференції була присутня методист ДНЗ №4 «Сонечко» Тетяна Василівна Кириченко, яка відмітила високий професійний рівень підготовки студентів та відповідальне ставлення до своїх обов’язків.

Під час звітної конференції студенти-практиканти розкрили зміст проведеної роботи з дітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період у формі передачі «Інтерв’ю на тему...», адресували присутнім студентам поради та побажання щодо проходження літньої практики та продемонстрували окремі форми роботи.

Присутні на підсумковій конференції студенти 1-4 курсів активно приймали участь у даному заході.

Звітна конференція за результатами літньої педагогічної практики «Спекотне літо-2015»

16 вересня студентами 4 курсу, групи С була проведена звітна конференція «Спекотне літо-2015» за результатами літньої педагогічної практики.

IMG 8703  IMG 8698 

         На конференції були присутні студенти 2-С, 3-С та 3-Б курсів, керівники практики та завідувач навчально-виробничої практики Ніна Павлівна Шевчук, яка розпочала конференцію з аналізу соціально-педагогічної діяльності студентів під час проходження літньої педагогічної практики. Відзначила ґрунтовні, змістовні, логічно структуровані звіти Минько І., Сочинської Р., Сухожак І. та Толкачової І., ознайомила з відгуками керівників таборів, адміністрацій закладів про активні, творчі, нетрадиційні форми роботи студентів з вихованцями Кузьмич О. (СЗНЗ №5), Степчук З. (ЗНЗ №3), Метелюк К. (ЗНЗ №1), Владиславлюк Т. (ЗНЗ №6).

 

IMG 8653  IMG 8663 

         Під час конференції студенти 4-С курсу ділилися своїми враженнями та досвідом організації літнього відпочинку дітей в пришкільних таборах.

         Четвертокурсники підготували змістовну програму проведення творчого звіту, яка включала цікаві ігрові моменти, музичну зарядку, фрагменти загальнотабірних масових заходів, фотозвіти екскурсій, презентації, інсценізації гумористичних мініатюр, соціальні реклами, що використовувались у роботі з вихованцями.

         Практичні поради та настанови щодо проходження літньої педагогічної практики третьокурсникам студенти спеціальності «Соціальна педагогіка» репрезентували у формі флеш-мобу, зміст якого включав мету, завдання літньої педагогічної практики, конкретні поради щодо ведення документації, основні закони табору.

         Загалом конференція пройшла у теплій та дружній атмосфері, котра сприяла змістовній і плідній роботі.

         Успіхів усім на літній педагогічній практиці!

IMG 8724 

Консалтинговий центр «Дошкільнятко»

3DmjMoFdlsYУ рамках роботи консалтингового центру «Дошкільнятко», викладачами комісії дошкільної педагогіки, психології та окремих методик було організовано зустрічі з вихователями дошкільних навчальних закладів міста Дубна та Дубенського району.

Основними завданнями такої співпраці є створення умов для професійної взаємодопомоги та формування сучасного конкурентоспроможного фахівця в галузі дошкільної освіти.

На базі ДНЗ №7 «Золотий півник» м.Дубно, викладачем психології Ганжелюк Л.С. було проведено методичні посиденьки. Людмила Степанівна спільно зі студентами представила здобутки у вивченні та впровадженні у роботу вихователя лялькотерапії. В ході зустрічі презентувалися теоретичні результати з питань історії виготовлення ляльки, місце та значення ляльки у процесі виховання дітей минулого та сучасності. Погоджуємось з великим педагогом В. Сухомлинським, який писав «Десь у найпотаємнішому куточку серця в кожної дитини є своя струна, вона звучить на свій лад, і щоб серце відгукнулося треба налаштуватись самому на тон цієї струни». Згадати забуті і теплі   спомини про ляльку дитинства  допомогли учасникам методичних посиденьок анкети, виставки  малюнків студентів педагогічного коледжу «Лялька мого дитинства», вихованців старшої групи дошкільного закладу №7 «Лялька моєї мрії»,  казковий «Вернісаж улюбленої ляльки» та «Сучасна лялька».  Саме завдяки вернісажу ми  зрозуміли, що не кожна лялька корисна. Є іграшки, які виготовлені з шкідливих для здоров’я матеріалів, які  пропагують   сексуальні прояви, агресивність, цинічне ставлення до цінностей.

    Завідувачка дошкільного закладу № 7 Галина Олександрівна Іщишина звернула увагу на альтернативу -  авторську виставку ляльок дубенчанки  Людмили Василівни Опалак. Пошиті майстринею ляльки з екологічно чистих  текстильних  і природних матеріалів. Кожна з них має свою історію, своє призначення. Виготовлені з любов’ю авторські ляльки, привернули увагу всіх присутніх. Цікаво було дізнатись про ляльку- мотанку, десятиручку, ляльку яку давали подорожуючим, лялька на щастя, ляльки – сплюшки, ляльки – обереги та багато інших. Виготовляючи ці ляльки, автор вкладає у них не лише свою душу, але і душу українського народу , його історію, звичаї та традиції, що навчають великої любові і турботи про ближнього, добра, виховують патріотичні почуття, моральні якості. Такі ляльки хочеться рекомендувати маленьким дошколярикам, адже вони  цікаві, корисні, безпечні. В них вкладена позитивна енергетика всіх поколінь українського народу.

Ганжелюк Л.С. разом зі студенткою 2-Д курсу  Чумак Олесею, запропонували всім присутнім долучитися до процесу створення ляльки та самостійно виготовити ляльку-мотанку. Зустріч пройшла плідно та в атмосфері інноваційного творчого пошуку нових реалій роботи дошкільного закладу.

Для вихователів та вихованців середньої групи ДНЗ №5 «Дюймовочка» м.Дубно було запропоновано інтегроване заняття з образотворчого мистецтва та природи «Подорож весняними стежками». Діти середньої групи мали змогу здійснити дивовижну подорож у барвистий весняний світ та оживити свої весняні фантазії за допомогою нетрадиційних технік малювання.

Методисти Плотнікова О.Д. та Лагнюк Л.М. разом зі студентами-практикантами 4 курсу, спеціальності «Дошкільна освіта» презентували низку інноваційних технологій, які можна використовувати у роботі вихователя дошкільного закладу. Студенти-дошкільники продемонстрували вміння презентувати власний професійний та творчий потенціал.

Предметом активного обговорення стали актуальні питання перспектив дошкільної освіти. Шевчук Н.П., завідувач навчально-виробничою практикою, Найда Р.Г., голова предметно-методичної комісії викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик, методист ДНЗ № 5 «Дюймовочка» у своїх виступах звернули увагу на основні завдання дошкільної освіти, зокрема збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини; вироблення творчого, дослідницького підходу до педагогічної діяльності.

Консалтинговий центр «Дошкільнятко» активно продовжує свою співпрацю з освітянами Дубенщини. Особливу увагу приділено пошуку ефективних та креативних підходів до реалізації завдань дошкільної освіти та наданню методичних послуг. Адже, успіх розпочатої справи залежить від бажання та віри в те, що робимо, наголошувала Софія Русова.

 

 

Практичний вернісаж

Повір у казку і живи щасливо,

Перетерпіти зможеш тільки ти,

Перебороти і створити диво,

і досягнути власної мети.

Ліна Костенко

 

Казка - це одна з форм естетичної творчості у дітей. Один з її коренів - це робота дитячої фантазії. У них мимоволі розповідається про те, що переживає дитя, що є в душі дитини. Казка для дитини - це реальність світу почуттів, розсовує рамки звичайного життя, що дозволяє на доступному для дітей рівні пізнати складні явища, це символічний банк життєвих ситуацій. Казкові уроки - це уроки на все життя і для великих, і для маленьких. Для дітей - це ні з чим не порівнянні уроки моральності. Казка - це найважливіший провідник естетичної життя дитини. 

У рамках тижня літератури 11 березня 2015 року студенткою 4 курсу, групи В Ятчук Тетяною (методист Бондарчук І.В.) було проведено відкрите заняття з літературного читання у 2- В класі ЗНЗ І-ІІІ ст. № 1 м. Дубна. 

Мета даного заняття: закріпити знань учнів з розділу «Казковий дивосвіт». Студентка використовувала різні форми організації навчання(робота в парах, в групах, в мікрогрупах).

image005 image003

 

Виховну роль у засвоєнні матеріалу відіграли казки «Лисичка і Журавель» І.Я.Франка, «Бузиновий цар» Л.Костенко, «Безконечні казочки» М.Підгірянки та «Зайчаткова казочка» Ю. Ярмиша. Діти мали можливість проявити свої творчі здібності, зігравши ролі казкових героїв.

image007  image009 

    

Учні показали високі знання фактичного матеріалу. Застосовуючи ТЗН, вдалося зацікавити і пасивних учнів. Даний урок складено і проведено методично правильно.

  

image011   image013

Завдання всі виконано, мети досягнено!

 

 

У рамках тижня літератури 10 березня 2015 року студенткою IV курсу, групи А Крупко Марією (методист Сардига О.В.) було проведено відкритий урок з літературного читання в 2-А класі Дубенської спеціалізованої ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов. Матеріалом для читання були вірші Тамари Коломієць «Нагідка» та «Біле поле полотняне». Девізом уроку стали слова:

Красиво читаємо, чітко розповідаємо, мовлення своє розвиваємо!

   На занятті було реалізовано наступні компетенції: навчально-пізнавальна:закріпити навички свідомого,виразного читання; ознайомити з життям і творчістю Тамари Коломієць; цілісно-смислова: вміти відчувати емоційний зміст поезії, розкриваючи красу і   багатство рідного слова за допомогою творів поетеси; закріпити навички роботи над художніми засобами; компетенція особистісного самовдосконалення: зв’язно висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, продовжувати розширювати читацький світогляд дітей; соціально-комунікативна компетенція:розвивати вміння спілкуватися у класі; загальнокультурна:виховувати любов до рідного слова.

Під час уроку практикантка використовувала ТЗН, різні методи та прийоми навчання (бесіда, розповідь, гра «Земля-небо», «Бджілки», робота в парах, метод «Мікрофон» тощо). Була проведена психологічна хвилинка (діагностування (кольористика) настрою, вправа «Криголам»). Учні мали змогу висловити свої очікування від уроку та результати, яких досягли в кінці, підсумувати досягнення.

Марія Олександрівна провела цікаве інтегроване заняття, на якому було реалізовано дидактичні принципи навчання, яке відповідало методичним та психологічним вимогам до уроку та сприяло формуванню в учнів стійких знань, умінь та навичок відповідно до вище сформованих компетенцій.

 

 


Відкрите заняття з української мови

Kaluna

 Детальніше...