Відкриті уроки з образотворчого мистецтва

На базі Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» та ЗНЗ І-ІІІ ст. №1 м. Дубна під час проходження пробної педагогічної практики були проведені відкриті уроки з образотворчого мистецтва.

Керівник практики від коледжу Сірман О.А., студенти-практиканти Міхновець Н. (4-В) та Сичук І. (4-Б) підготували уроки в 2-А класі на тему «Елементарні поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Матеріали та інструменти художника-скульптура. Ліплення фігурок лісових жителів» та в 3-А класі на тему «У майстерні скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тіл тварин у простих позах. Ліплення тварин, створення колективної композиції «Веселий зоопарк».

 om17 1 om17 2 

Уроки студентів проведені відповідно до сучасних вимог. Практиканти вдало підібрали методи та прийоми роботи на уроці; застосували інтерактивні методи навчання: асоціативний куш, «мікрофон», елементи арт-терапії, рефлексія. Для ознайомлення з скульптурою, інструментами скульптора студентка Сичук І. (4-Б) підготувала цікаву, пізнавальну презентацію. Дотримуючись принципу культуровідповідності та використовуючи краєзнавчі матеріали.

om17 4  om17 5 

Враховуючи вікові особливості дітей, студенти-практиканти використовували ігрові ситуації, дидактичні ігри, застосовували здоров’язберігаючі технології.

Уроки студентів-практикантів відзначалися змістовністю, інноваційністю, динамічністю та свідчать про формування ключових компетентностей у молодших школярів сучасної початкової школи.

Відкритий виховний захід з англійської мови у Дубенському НВК «ЗНЗ-ДНЗ»

9 листопада 2017 року учні 2-В класу Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ», керівники пробної педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» О.А.Зінченко та А.В.Кочубей, керівники від бази практики О.Д.Шавловська, Л.П.Забейда та завідувач навчально-виробничої практики коледжу Н.П.Шевчук мали можливість переглянути театралізовану виставу у виконанні студентів ІІІ курсу, групи А.

engtale17 1 engtale17 3

До уваги глядачів студенти запропонували уривки з трьох казок: «Червона Шапочка», «Три поросятка», «Рукавичка». Студенти продемонстрували не лише знання англійської мови, а й акторські здібності. Учні емоційно зустрічали героїв казок.

engtale17 5 engtale17 6

Студенти зуміли залучити школярів до активної співпраці. Хочеться додати, що даний захід є фінальним заходом в рамках цьогорічної пробної практики. Можна сміливо стверджувати, що студенти-третьокурсники гідно завершили практику з додаткової кваліфікації.

engtale17 4

 

О.А.Зінченко, керівник практики

з додаткової кваліфікації

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» (англійська мова)

        26 жовтня 2017 року на базі Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» було проведено відкритий урок англійської мови згідно плану роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело».

           Керівник практики від коледжу Зінченко О.А., вчитель англійської мови базової установи Шавловська О.Д., завідувач навчально-виробничої практики коледжу Шевчук Н.П. та студенти ІІІ курсу, групи А спостерігали урок англійської мови у 2-В класі (тема уроку «NowICan», студентка-практикантка Н.Чмирук).

pr egn 3 pr egn 1

Студентка продемонструвала вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої іншомовної компетентності та знань основ теорії методики, педагогіки та психології. Керуючись дидактичними та методичними принципами навчання, адаптуючи завдання до рівня мовної підготовки учнів, студентка залучила до співпраці всіх учнів.  

Так, Чмирук Н. на уроці використала різні форми роботи. З перших хвилин уроку Наталія ввела учнів в іншомовну атмосферу, зуміла зацікавити їх. Методично виправданим було неодноразове застосування ТЗН. Студентка-практикантка, врахувавши вікові особливості учнів, запросила на урок казкових героїв. На уроці переважали рецептивні, репродуктивні, умовно-комунікативні та некомунікативні вправи. Мовний матеріал, що відповідав віковим особливостям учнів, елементи інновацій, невимушена атмосфера, яскрава наочність сприяли досягненню поставленої мети.

Після уроку було проведено аналіз, у якому взяли участь як студенти, так і керівники практики. Адже всім відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, який є запорукою високого професіоналізму.

День відкритої практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями»

18.10.2017р. під час проходження педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» студентами 3-Б курсу під керівництвом Багнюк К.Р. відповідно до плану роботи навчально-практичного Центру «Лабораторія професійного становлення» інтегрованої програми ПППС «Джерело» на базі СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 проведено спортивний квест «У пошуках найціннішого скарбу — здоров’я» для учнів 2-4 класів. Мета даного заходу: пропаганда здорового способу життя та масове залучення школярів до занять з різних видів спорту.

qw 09   qw 02

Квест сміливих, спритних та спортивних проходив на території школи. Свято урочисто відкрила заступник директора з виховної роботи СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 Мельник О.О. Цікавим було представлення команд квесту, за результатами якого учасники отримали індивідуальні карти для пошуку скарбу. Також сценарій свята передбачав виконання спортивно-розвивальних завдань різного змісту, які необхідно було розв’язати, перебуваючи на станціях: «Інкогніто», «Майстерня спорту», «Криве дзеркало», «Олімпійський круг», «Зрозумій капітана», «Секретна ракетка», «Цілюща абетка». Проте на шляху команд зустрічалися непрохані гості — «мікроби», які мали намір завадити учасникам гри подолати перешкоди і першими заволодіти найдорожчим скарбом — здоров’ям.

qw 03   qw 07
 qw 06  qw 08

Особливе місце у програмі свята відведено музичним руханкам, учасниками яких стали молодші школярі та гості свята.

qw 12   qw 14

Спортивний квест завершився врученням грамот та солодких призів учасникам команд.

 qw 11 qw 17

Слова вдячності керівникам практики від коледжу, базової установи та студентам 3-Б курсу за креативність та нетрадиційність проведення спортивного квесту вислови завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., вчителі початкових класів СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 та батьки молодших школярів.

 

Qwest

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» 2017

Згідно з планом роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» в Дубенському коледжі РДГУ розпочались Дні відкритої практики студентів 3 курсу,групи А з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» на базі Дубенської гімназії №2. Показовий урок з німецької мови на тему „InwelchemStock”, який провела студентка-практикантка Білецька М.А. 12.10.2017р. , відвідали завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., керівник практики від коледжу Пелагій Т.Я., керівник від бази практики Киричук М.Л. Студентка продемонструвала хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології.

Тема та мета уроку були визначені чітко, дидактично правильно. Для проведення уроку в класі були створені необхідні умови. Початок уроку був вдало організований (студентка використала музичне привітання, яке налаштувало учнів на спілкування та створило позитивний настрій у класі). Практикантка провела мовленнєву зарядку відповідно до методичних вимог. При перевірці домашнього завдання студентка аналізувала відповіді учнів та об’єктивно їх оцінювала. Використана інтерактивна вправа «Мікрофон» сприяла розвитку мовленнєвих навичок учнів. Студентка провела тест перехресного вибору, за допомогою якого було перевірено домашнє завдання. Оскільки тест носить ігровий характер, то така форма роботи зацікавила учнів. Для повторення раніше вивченого матеріалу, практикантка використала комунікативну вправу, що сприяла розвитку навичок усного мовлення. Для введення нових лексичних одиниць студентка застосувала безперекладний спосіб семантизації, а для їхньої активізаці - некомунікативні та умовно-комунікативні вправи, що сприяли їх якісному засвоєнню учнями. Виклад нового матеріалу був логічним, грамотним та доступним з урахуванням вікових, психологічних особливостей учнів.

IMG-inyaz17 1 inyaz17 2

Студентка провела вправу на аудіювання в ігровій формі, яка активізувала увагу учнів та сприяла розвитку усвідомленого сприйняття іноземної мови, готовності до реалізації таких видів мовленнєвої діяльності, як говоріння, читання. Для контролю розуміння прочитаного тексту практикантка використовувала різнорівневі тести. Такий диференційований підхід є методично виправданим. Під час уроку практикантка застосовувала індивідуальні, хорові та групові форми роботи. Поставленої мети уроку досягнуто, визначені завдання виконано.

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.