ТАБІРНИЙ ЗБІР 2016

         З 23.05 по 31.05.2016р. в Дубенському коледжі РДГУ відбувся табірний збір «Літо 2016». Цьогоріч у цьому заході взяли участь студенти 3 курсу спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» (37 осіб).

 

         Літо …У кожної дорослої людини це слово викликає переважно приємні асоціації: сонце, пляж, морські хвилі, риболовля, яскраві квіти. Можна продовжувати цей перелік. Для наших дітей літо —  це  час для реалізації мрій, активних ігор, появи нових друзів. Для працівників дошкільних навчальних закладів літо – це відповідальна пора. Адже необхідно створити такі умови, щоб реалізувалися дитячі мрії, з’явилися нові яскраві враження, малюки зміцніли, засмагали, відпочили, а ще – дізналися багато нового. Літо – це пора активного, цікавого відпочинку дітей. Влітку продовжується процес виховання і навчання дошкільника.

         «Діти охоче завжди чимось займаються. Це дуже корисно, а тому не тільки не слід цьому заважати, а необхідно вживати заходів, щоб завжди їм було що робити» (Я.Коменський). Радимо будувати свою роботу так, щоб кожна дитина знайшла собі справу до душі, відчувала себе сильною і почувалась затишно. 

         Табірний збір має свої особливості. Розпочинався він кожного ранку веселою зарядкою разом з Ткачук Катериною та Музичук Тетяною. Традиційною складовою табірного  збору була 30-ти хвилинка, яку організовували Тетяна Музичук та Олеся Чумак. Ведуча рубрики «Гість дня» Олена Борсук запрошувала кожного дня спеціалістів з дошкільних закладів міста та викладачів коледжу. Скарбничку студента поповнювали Софія Смаль  і Тетяна Глова.

 

 

24 травня (вівторок)

 

Тематичний день «Новини. Знайомства. Враження»

 

Час проведення

Зміст заходу

Відповідальні

1

09:00-09:15

Ранкова зарядка

Ганжелюк Л.С.

Ткачук Катерина

2

09:15-09:45

Консультативна 30-ти хвилинка «Організація роботи літньо-оздоровчого сезону»

Ганжелюк Л.С.

Чумак Олеся

3

09:45-10:15

Гість дня — Ніна Павлівна Шевчук — завідувач навчально-виробничої практики. Тема спілкування «Актуальні питання спеціалісту»

Ганжелюк Л.С.

Борсук Олена

4

10:15-10:30

Перерва

 

5

10:30-11:30

Презентація команд (назва, девіз, емблема, пісня, художній номер)

Ганжелюк Л.С.

Вітчук А.С.

6

11:30-12:00

«Дарунки літа» (розвага для дітей)

Ганжелюк Л.С.

 

7

 

8

9

 

12:00-12:30

12:30-13:15

13:15-14:00

Скарбничка студента. Тема «Розвивальне середовище»

Шоу Мильних бульбашок

Електронні гостини

Ганжелюк Л.С.

Смаль Софія

Ганжелюк Л.С.

Ганжелюк Л.С.

Глова Тетяна

 

2 25

 

 

 

 

25 травня (середа)

 

Тематичний день «Таємниці живої природи»

 

Час проведення

Зміст заходу

Відповідальні

1

09:00-09:15

Ранкова зарядка

Ганжелюк Л.С.

Ткачук Катерина

2

09:15-09:45

Консультативна 30-ти хвилинка «Безпечна поведінка у лісі, лузі, під час походів та екскурсій»

Ганжелюк Л.С.

Ковальчук Н.Д.

Музичук Тетяна

3

09:45-10:15

Гість дня — Олександра Дмитрівна Плотнікова, викладач коледжу. Тема спілкування «Пізнаємо світ за допомогою 5 аналізаторів»

Ганжелюк Л.С.

Борсук Олена

4

10:15-10:30

Перерва

 

5

10:30-11:30

Гра «Щасливий випадок»

Ганжелюк Л.С.

6

11:30-12:00

Скарбничка студента. Тема «Використовуємо природні матеріали»

Ганжелюк Л.С.

 

7

 

8

 

12:00-13:15

13:15-14:00

Вікторина за улюбленими мультфільмами.

Електронні гостини

Ганжелюк Л.С.

Ганжелюк Л.С.

Глова Тетяна

 

214 IMG 20160524 101420

 

 

26 травня (четвер)

 

Тематичний день «Доріжка міцного здоров’я»

 

Час проведення

Зміст заходу

Відповідальні

1

09:00-09:15

Ранкова зарядка

Ганжелюк Л.С.

Ткачук Катерина

2

09:15-09:45

Консультативна 30-ти хвилинка «Небезпека поряд: дитячий травматизм, укуси комах»

Ганжелюк Л.С.

Шворак Т.В.

Чумак Олеся

3

09:45-10:15

Гість дня — Тетяна Сергіївна Лотиш, медсестра ДНЗ №7

м. Дубна. Тема спілкування «Профілактика харчових захворювань та отруєнь»

Ганжелюк Л.С.

Борсук Олена

4

10:15-10:30

Перерва

 

5

10:30-11:30

Свято здоров’я.

Ганжелюк Л.С.

6

11:30-12:00

Скарбничка студента. Тема «Хай малята будуть здорові»

Ганжелюк Л.С.

7

8

12:00-13:15

13:15-14:00

 Танцювальний марафон.

Електронні гостини

Ганжелюк Л.С.

Ковальчук Наталія

Ганжелюк Л.С.

Глова Тетяна

 

Основне завдання літнього періоду – загальне оздоровлення дитячого організму. Найбільша цінність для людини – здоров'я. От чому так важливо переконати дітей у необхідності дотримання гігієнічних процедур та інших оздоровчих заходів, які повинні стати для них звичними.

         Постійне перебування на свіжому повітрі, різноманітність форм, фарб і звуків у природі, радісних переживань і нових почуттів, багата вітамінами та іншими необхідними організму речовинами їжа, відносна свобода поведінки – все це дає дитині значний фізичний і емоційний запас сил.

 

4 37

 

 

27 травня (п’ятниця)

 

Тематичний день «Спритні, сміливі, вправні»

 

Час проведення

Зміст заходу

Відповідальні

1

09:00-09:15

Ранкова зарядка

Ткачук Катерина

2

09:15-09:45

Консультативна 30-ти хвилинка «Способи загартування дитини влітку»

Музичук Тетяна

3

09:45-10:15

Гість дня —  Ольга Володимирівна Красніцька, викладач коледжу.

Тема спілкування «Забезпечення рухового режиму. Поведінка дітей на воді».

Борсук Олена

4

10:15-10:30

Перерва

 

5

10:30-11:30

Свято веселих естафет

Голяченко М.О.

6

11:30-12:00

Скарбничка студента.

Тема «Інноваційні оздоровчі технології»

Смаль Софія

7

 

8

12:00-13:15

13:15-14:00

День Нептуна

Електронні гостини

Каленюк Б.Ф.

Глова Тетяна

 

45  4

 

30 травня (понеділок)

 

Тематичний день «Гра — Життєва лабораторія дитинства»

 

Час проведення

Зміст заходу

Відповідальні

1

09:00-09:15

Ранкова зарядка

Ткачук Катерина

2

09:15-09:45

Консультативна 30-ти хвилинка «Інноваційні виховні методики у роботі з дошкільниками».

Чумак Олеся

3

09:45-10:15

Гість дня — Оксана Сергіївна Прокопюк, вихователь Мирогощанського ДНЗ. Тема спілкування «Ігротерапія в дитячому садку».

Борсук Олена

4

10:15-10:30

Перерва

 

5

10:30-11:30

Свято-розвага «Ура! Ура! Починається гра»

Ганжелюк Л.С.

6

11:30-12:00

Скарбничка студента. Тема «Як ми раніше весело грали»

Ганжелюк Л.С.

Смаль Софія

7

8

12:00-13:15

13:15-14:00

Цукеркова вечірка

Електронні гостини

Ганжелюк Л.С.

Ганжелюк Л.С.

Глова Тетяна

 

P5300124 P5300151

 

 

                                                                    31 травня (вівторок)

 

 

Тематичний день «Лабіринтами  креативності і творчості»

 

Час проведення

Зміст заходу

Відповідальні

1

09:00-09:15

Ранкова зарядка

Ганжелюк Л.С.

Ткачук Катерина

2

09:15-09:45

Консультативна 30-ти хвилинка «Діти з особливими потребами»

Ганжелюк Л.С.

Музичук Тетяна

3

09:45-10:15

Гість дня — Валентина Мефодіївна Вознюк, вихователь ДНЗ №7, м. Дубна. Тема спілкування «Чи потрібна дисципліна?».

Ганжелюк Л.С.

Борсук Олена

4

10:15-10:30

Перерва

 

5

10:30-11:30

Концерт–блискавка «Театральні перлини»

Ганжелюк Л.С.

Вітчук А.С.

6

11:30-12:00

Скарбничка студента.

Тема «Виготовлення виробів своїми руками»

Ганжелюк Л.С.

Смаль Софія

7

 

8

12:00-13:15

 

13:15-14:00

Бразильський карнавал

 

Електронні гостини

Ганжелюк Л.С.

Сірман О.А.

 

Ганжелюк Л.С.

Глова Тетяна

 

P5310049 P5310088

    Літня педагогічна практика – один із важливих етапів професійного становленнямайбутніх фахівців, метою якої є поглиблення професійно-педагогічних знань студентів та ознайомлення їх з особливостями організації виховної роботи здітьми дошкільного віку в літній оздоровчий період.

Бажаємо  цікавої творчої праці влітку, гарної погоди, дитячих радісних посмішок, схвальних відгуків! 

 

ТВОРЧИЙ ЗВІТ «Практичне дошкілля» (за підсумками переддипломної педагогічної практики)

Переддипломна педагогічна практика є завершальним етапом практичної підготовки студентів, яка виявляє рівень та якість їхніх професійних знань, умінь та навичок. Цей вид практики на відділенні дошкільної освіти організовується в базових ДНЗ, а також ДНЗ з подальшим працевлаштуванням.

CIMG7279  CIMG7239 

За результатами проходження переддипломної практики студенти відділення дошкільної освіти щороку проводять творчий звіт. Не став виключенням і цей навчальний рік. Студенти звітували під гаслом «На шляху до Берегинь Дошкілля».

У виступах – презентаціях Гулійчук Т., Король І. було представлено особливості адаптації практиканта в перші дні проходження практики та досвід роботи в ролі організатора фізичного виховання.

Підсумок практики студенти 4-Д курсу оформили у порадах, які переплились з показом різних дидактичних ігор та вправ («Кодове слово», «Будь уважним»), проблемних ситуацій («Дай відповідь на запитання дітей», «Що було б, якби люди не могли говорити»), психогімнастики («Релаксація»), театралізованих фрагментів (Родинне свято «Цінніше перлів, золота і слави…»), сміхотерапії (фокуси від клоуна Тяпи та Гіфа), вправ на оздоровлення дітей в дошкільному закладі («Весела гімнастика», точковий масаж «Лялька Катруся», пальчикова гімнастика).

Студенти-практиканти демонстрували вміння проведення інтегрованих форм навчально-пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку, вдало поєднуючи сюрпризність та загадковість.

Була оформлена виставка зразків дидактичних посібників та наочного матеріалу, зразкових конспектів занять з наочністю до них.

Шевчук Н.П., завідувач навчально-виробничою практикою, особливо відзначила та вручила грамоти та подяки методистам практики Голяченко М.О., Ганжелюк Л.С., Лагнюк Л.М., студентам Козік Т., Яцюк Ю., Віраг М., Полюхович К., Овсійчук Б., Гулійчук Т., Король І., Ганжі Н.

Визначну роль переддипломної педагогічної практики в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти підкреслила голова ПМК викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик Р.Г.Найда. Вона наголосила, що перед сучасним дошкіллям стоять нові важливі завдання, виконання яких під силу підготовленому, творчому фахівцю, який зможе забезпечити умови для різнобічного гармонійного розвитку дитини.

Символічним завершенням творчого звіту «Практичне дошкілля» стало виконання авторської пісні студентки 4-Д курсу Овсійчук Б. «Все буде добре».

Підсумкова конференція за результатами проходження переддипломної соціально-педагогічної практики

       24.03.2016р. відбулася підсумкова конференція за результатами проходження переддипломної педагогічної практики студентами спеціальності 5.01010601 «Соціальна педагогіка», на якій майбутні фахівці поділилися своїми враженнями, набутим досвідом роботи у міському центрі СССДМ, загальноосвітніх навчальних закладах м. Дубна з керівниками практики та студентами 3-С курсу.

 

1459142574

 

   Керівник практики Хітрова О.В. звернула увагу студентів на те, що переддипломна соціально-педагогічна практика займає особливе місце в системі професійної підготовки соціальних педагогів. Особливістю її є те, що студент виконує весь комплекс функцій соціального педагога, а не окремі види соціально-педагогічної діяльності.

  У ході конференції студенти-третьокурсники ознайомилися з кращими зразками звітної документації, з особливостями її оформлення. Змістовними були виступи студентів про особливості організації профілактичної роботи соціального педагога у закладах освіти. Кузьмич О., Гаврилюк Ю. Сочинська Р., Сухожак І., Толкачова І. ознайомили присутніх з тематикою загальношкільних акцій; презентували буклети, інформаційні куточки, стінганзети, казкотерапію; запропонували присутнім взяти участь в акції «У світі доброти повинно бути більше». Студенти Метелюк К., Тимрук В. вдало створили презентації за результатами проходження даного виду соціально-педагогічної практики. Завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. відзначила нетрадиційні підходи до виконання індивідуальних завдань та створення кожним студентом 4-С курсу власного блогу за результатами проходження переддипломної педагогічної практики.

IMG 20160324 095542  IMG 20160324 101106   IMG 20160324 104509

  На завершення конференції з порадами до третьокурсників звернулася Степчук З.: «...Не бійтеся експериментувати, не будьте байдужими до проблем дітей, вірте в їхні сили, йдіть до них з відкритим серцем, і вони обов’язково підуть назустріч вам...».

 

 

Відкритий урок з пробної педагогічної практики з образотворчого мистецтва

     15.03.2016р. у 1-А класі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» проведено відкритий урок з образотворчого мистецтва студенткою 3-В курсу Токарською Вікторією (керівник Сірман О.А.) на тему «Виражальні можливості ліній. Створення виразного образу графічними засобами на основі творчої уяви. Тематичне завдання «Їжачок-хитрячок».

wVZ9AXO5SBY   74CnDAcXkLM

          На початку уроку студентка провела рефлексію психологічного стану та настрою з метою встановлення необхідного емоційного контакту з дітьми. В класі панувала атмосфера доброзичливості й активної творчої співпраці. В ході уроку студентка оптимально поєднувала різноманітні методи навчання: ігрові ситуації, подорож в художню галерею, художні вправи навчального і тренувального характеру.

         При виконанні практичного завдання студентка-практикантка зуміла поєднати традиційну графічну техніку та нетрадиційну (створення відбитків виделкою), що дало можливість дітям експериментувати, діяти креативно, отримати в процесі роботи емоційне задоволення, про що діти і висловились в підсумку уроку, який був проведений у формі інтерв’ю.

         Даний урок був цілісним творчим процесом, спрямованим на розвиток уяви, фантазії, образного мислення, творчих здібностей молодших школярів.

День відкритої практики в рамках Консалтингового центру «Дошкільнятко»

      09.03.2016р. в рамках Дня відкритої практики на базі ДНЗ № 6 м. Дубна проведені заняття студентами 3-Д курсу з ФЕМу (керівник Бондарчук Р.С.) та із зображувальної діяльності (керівник Лагнюк Л.М.).

         На занятті-розвазі «Хвостик І-а» з ФЕМу практиканти використали цікаві форми роботи, метою яких було виявити рівень навичок лічби в межах 5; обсяг та якість знань дітей про числа і дії з ними за допомогою різних аналізаторів; закріпити назви геометричних фігур, вміння порівнювати величини. Активізували пізнавальну діяльність дітей «гості заняття» П’ятачок, Вінні-Пух, Ослик, Бджілка. Використання інноваційних технологій, дидактичних ігор, різноманітної наочності сприяло розвитку пам’яті, логічного мислення, творчої уяви дошкільників.

CIMG7141   CIMG7112

         На комплексному занятті із зображувальної діяльності студенти-практиканти продемонстрували досконале володіння методикою проведення розваги-подорожі з елементами нетрадиційного малювання для дітей середньої групи. Крім того, вдало вправляли дітей у застосуванні знайомих технік малювання у нестандартних ситуаціях, ознайомлювали з новими техніками малювання: штампами, восковими олівцями та гуашевими фарбами. Протягом заняття працювали над розвитком уваги, творчої уяви, здібностей, формуванням естетичних смаків у дітей дошкільного віку.