День відкритої практики з додаткової кваліфікації

    17 листопада 2016р. на базі гімназії №2 проведений відкритий урок з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах».

     Студенти 3-А курсу та керівники практики від коледжу та базової установи відвідали урок німецької мови у 5-А класі на тему «DieSchule. InwelchemStock» (студентка-практикантка Пилипюк Н., керівник практики Романова Г.М.).

ab2

    Урок відзначався змістовністю, інноваційністю, креативністю. Учні залучалися до мовної діяльності, спрямованої на формування комунікативних  умінь та навичок. Закріплення вивченого матеріалу проводилось з використанням різноманітних дидактичних ігор. Ця робота активізувала пізнавальну діяльність учнів, що сприяло оволодінню навчальним матеріалом на рівні словосполучення та фрази. Вдало використано наочні, відео- та аудіоматеріали.

ab1 ab3

       Під час обговорення уроку керівники практики та студенти-практиканти проаналізували результати навчальної діяльності учнів, педагогічної діяльності Пилипюк Н. в дидактичному, психологічному, організаційному, санітарно-гігієнічному аспектах. 

ab4 ab5

Система аналітичної діяльності в оцінюванні уроків інформатики

          26.10.2016р. на базі НВК «ЗНЗ-ДНЗ» проведено серію відкритих уроків та позакласне заняття з інформатики, які відзначаються змістовністю, науковістю, інноваційністю, креативністю. Керівник практики та студенти-практиканти аналізують результати своєї праці в дидактичному, психологічному, організаційному, санітарно-гігієнічному аспектах. Самоаналіз уроків під керівництвом Володимира Степановича здійснюється на всіх етапах практичної підготовки студентів: під час проектування уроку (консультації) і після його проведення. Для здійснення самоаналізу розроблено чіткий алгоритм, якого дотримуються всі студенти.

cd1 cd2
cd3 cd4
cd5

Свято хліба

У рамках інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» Центром інновацій (керівник Гордійчук Т.В.) 26.10.2016р. на базі Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» у 2-Г класі у нетрадиційній формі проведено виховний захід «Нема святішої святині, як хліб на нашому столі», метою якого було ознайомити учнів з технологією вирощування хліба та з метою виховання бережливого ставлення до хліба.

26101601 26101602

Учні переглянули відеоролик «Як хліб на стіл прийшов», здійснили уявну подорож полями, завітали до млина і потрапили до пекарні. В гості до дітей завітали осінні місяці, які побажали всім миру, злагоди і хліба на столі.

Учасники свята розповідали вірші, співали пісні і взяли участь у виставці малюнків на дану тему. Хвилиною мовчання вшанували пам'ять людей, які загинули під час Голодомору і запалили свічку Пам'яті.

26101605 26101604

Всі присутні мали змогу насолодитися смаком свіжоспечених хлібобулочних виробів: калачів, паляниць, плетінок, кренделиків, які виготовили місцеві пекарі із щедрих дарів нашої землі.

26101606 26101603

Надіюсь, що цей виховний захід змінить ставлення учнів до хліба, вони будуть з більшою повагою ставитися до нього і цінувати нелегку працю хлібороба.

“Книга – мудрий старий друг”

“Книга – мудрий старий друг, книга знає все навкруг!”

Під таким девізом студенти ІІІ курсу, групи Б під час проходження педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» (керівник практики Чайка Н.С.) провели урочисту посвяту в читачі учнів других класів Дубенської ЗОШ №6.

fDji0WGmhtg 3AciX8WqrcI kulQoI5oZvs

Маленьких другокласників чекала зустріч з чарівним світом бібліотеки. У гості до малят завітала добра Королева Книг, яка розповіла учням про користь від читання книжок та дотримання правил бережливого користування ними. Маленькі читачі продемонстрували хороші знання українських народних казок. Учні радо приймали в гості казкових героїв: Незнайка, Буратіно, Червону Шапочку.

GZpLp0ZpiBg PDB4WROYz3k JavAxiLByAQ

Юні читачі дали «Обіцянку книголюба». Другокласникам сподобалось відгадувати різні загадки, вони захопливо спостерігали за цим дійством. Школярі зрозуміли, що та людина, яка любить читати, – щаслива людина, тому що довкола неї завжди багато розумних, добрих і вірних друзів.

5595I39m95w Tl99c8JrL1k T-yWZibQ-Yc

   Сподіваємось, що цей захід надовго залишиться у пам’яті наших наймолодших читачів, що любов до найбільшого скарбу людства – книги, - вони пронесуть через усе своє життя.

Адже як писав наш видатний український педагог В. О. Сухомлинський:

«Щоб підготувати людину духовно до самостійного життя, треба ввести її у світ книг».

Підсумки проходження психолого-педагогічної практики

В житті кожної дитини, яка навчається у загальноосвітньому навчальному закладі, є дуже складний і цікавий період – перші дні перебування в школі. У дитини різко змінюється соціальний статус і навколишнє середовище, другий вид діяльності стає на перший план, витіснивши гру.

У перші дні перебування у школі діти зазвичай наївні і безпосередні, хоча деякі почувають себе незручно. Практика майбутніх учителів початкових класів в цей час – багата на враження і дуже цінна інформаційно у період становлення педагога.

IMG 20160906 084010 IMG 20160906 095306

 

 

         За результатами проходження психолого-педагогічної практики «Спостереження за навчально-виховною роботою вчителя-класовода в перші дні дитини  в школі» зі студентами 4-х курсів спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта» проведено диференційований залік за участю голів предметно-методичних комісій, керівників практики від коледжу та базових установ з метою вироблення практичних рекомендацій щодо удосконалення проходження психолого-педагогічної практики студентами випускних курсів.

         Аналіз документації з даного виду практики дає підстави стверджувати, що студенти:

-  володіють методами дослідження рівня готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі;

-  вміють проводити педагогічний аналіз дня;

-  можуть дати оцінку ефективності використання вчителями різних методів, прийомів, засобів навчання на уроках;

-  здатні організовувати дозвілля першокласників;

         Звіти студентів відповідають основним вимогам до їх написання: повні, ґрунтовні, продумані, з власними судженнями і висновками.

         Про те, що практика справила на студентів особливі враження свідчать їхні відгуки у звітах. Матевощук Маргарита (студентка 4-А курсу) зазначає: «Ця практика справила на мене неймовірне враження... Яка велика відповідальність лежить на плечах вчителя початкових класів, адже перший клас — це початок, основа, ґрунт, на якому повинно згодом прорости добротне зерно, тобто знання. А ґрунт завжди повинен бути насиченим та родючим. Життя вчителя — це постійна праця і самовдосконалення. Професія вчителя — це подвиг, вона потребує самопожертви, чистоти душі і помислів».

         Студентка 4-А курсу Габрель Софія чітко визначає завдання вчителя у перші дні перебування дитини в школі, а також вважає, що вчитель повинен володіти такими якостями як: компетентність, висока професійна працездатність, наполегливість, тактовність тощо. І це ще неповний перелік тих якостей, адже вчитель повинен любити учнів, як своїх дітей.                               

          

dJPpGXVE7gY

 

Бо В.О. Сухомлинський писав: «Що означає хороший учитель? Це насамперед людина, яка любить дітей, знаходить радість у спілкуванні з ними, вірить у те, що кожна дитина може стати доброю людиною, вміє дружити з дітьми, бере близько до серця дитячі радощі і прикрощі, знає душу дитини, ніколи не забуває, що й сам він був дитиною».

IMG 20160906 105655 IMG 20160907 101833

 

         Ліщук Марина, студентка 4-Б курсу, після проходження психолого-педагогічної практики стверджує: «Бути вчителем — високе покликання. Праця вчителя нелегка: це відповідь на тисячі «Чому?», це гори різноманітної літератури, кілометри шляху, пройдені по класній кімнаті, кілограми зошитів, це радість спілкування з учнями, нескінченний пошук досконалості. Тому так важливо ще з перших днів навчання закласти в учнів їх «фундамент» життя».

         Харинюк Марія (студентка 4-В курсу) вважає: «Даний вид практики дав безцінний досвід спілкування з чудовим педагогом, дітьми, які лише розпочинають навчання у школі. Такі навички не допомогла б сформувати жодна теорія, а оскільки студенти-четвертокурсники вже без п’яти хвилин вчителі, то такий досвід є важливим і необхідним».

Vsbud5cEKiM

 

         Шендера Світлана (студентка 4-В курсу) зробила висновок: «Щоб працювати з дітьми потрібна надзвичайно велика витримка та фантазія. Недарма К.Д. Ушинський говорив: «Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомою й зрозумілою, а іншим — навіть легкою, і тим зрозумілішою і легшою здається воно, чим менше людина з ним знайома теоретично і практично»».

Liw0uX223kY Hrf9HviYV7A

 

         Тож бажаємо четвертокурсникам не розчаруватися у правильності вибору власної педагогічної дороги у своєму житті. Переконані, що після проходження даного виду практики майбутні початківці стали мудрішими, компетентнішими  та впевненішими у собі.